DIY Installatie

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Blino
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Momenteel heb ik een pack met internet comfort en vaste lijn, ik wil daar nu terug TV aan toevoegen voor het voetbal aanbod.
Je kan dit wel online aanpassen maar je kan dan blijkbaar niet kiezen voor een DIY installatie. Er staat automatisch telkens installatie door installateur bij terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet nodig heb. Ik heb in het verleden al TV gehad, er staat een bbox 3, de bekabeling ligt er allemaal al, het enige wat er moet gebeuren is de decoder in het stopcontact steken.
Is het helemaal niet mogelijk om bij een online bestelling te kiezen voor een DIY installatie of miskijk ik mij daar nu zo op?
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Ik zou eens bellen naar proximus...


Sent from my iPhone using Tapatalk
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Als je naar een PX Center gaat kunnen ze dat ook regelen voor u en krijg je gewoon je decoder mee om zelf aan te sluiten.
Blino
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Bon ja, heb het via een proximus center gedaan.
Geen probleem, decoder mee gekregen en de dag zelf nog geactiveerd.
Alleen hebben ze blijkbaar mijn internet comfort verandert in een internet start en mijn optie unlimited opgezegd.
Geen idee waarom, over het internet aspect van het pack is zelfs nooit gesproken. :?
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Ik zou dat niet aanvaarden en terugkeren naar die Proximus center om dat te laten rechtzetten, want uw data volume van zowel het vast internet als mobiel internet die inbegrepen is in uw pack wordt daarmee verlaagd plus dat TV Overal niet langer inbegrepen is maar nog eens apart moet voor betalen nl € 4,95/maand doordat je nu in een Start Pack zit.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”