Het is niet bepaald de eerste keer dat die geruchten de ronde doen (als ik me niet vergis waren er al officiële pogingen?). Maar als Bloomberg het claimt heeft het geloofwaardigheid mee?
[

Dat werkt toch gewoon beide kanten op? Als er zoveel mensen overstappen op een veel goedkoper netwerk (Free) dan de andere drie is dat een teken dat er vraag naar is. Dan moet de rest ofwel daar in meegaan en desnoods met 4G/steden only bundels werken. Of gaan concurreren op dekking, want er zullen wel degelijk mensen zijn die nood hebben aan die landelijke dekking.D3bian schreef:@ChelloExtremer Je wil echt niet dat Free in dit land begint. Free is een investeringsgroep die enkel doel heeft om gedurende een periode, zonder winst, telecom diensten aan te bieden tegen bodemprijzen en dit tot hun geld op is. Hun enige bedoeling is om aan de bomen te schudden. In Frankrijk heeft dit als effect gehad dat er geen investeringen meer gedaan worden door de andere operatoren omdat ze ZO fel hun prijzen hebben moeten doen zakken. Met je Roaming in Frankrijk heb je overal coverage (of toch bijna), maar als je ocharme een Fransman bent, dan mag je blij zijn dat je buiten de regio waar je operator actief is ontvangst hebt.
Wij hebben wel degelijk al een zware prijzenslag gehad, we zijn in België misschien niet de goedkoopste, maar als je vergelijkt in aanbod versus wat we betalen hebben we zeker niet te klagen. Vooral als je kijkt wat de netwerk dekking is die daar tegenover staat.
Hoe leuk het ook zou zijn, zoiets zie ik Hutchison Whampoa niet doen. Eerder een eigen 4G-only netwerk beginnen in BE, maar de 800MHz veiling is al voorbij. En 900MHz is ook niet echt ideaal om genoeg spectrum te krijgen om 4G-only leefbaar te maken.exop schreef:Ik hoop dat het verkocht geraakt en met een beetje geluk aan Hutchison Whampoa, beter gekend van Three.
Dat kan denk ik beter z'n eigen thread krijgen: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=58&t=44432proximusboyke schreef:moederbedrijf telenet zou graag base kopeb en ook een franse groep
bron : de morgen gehoord op de radio