Ikzelf gebruik een custom domain via Google Apps en heb dus een ruimte 15GB aan ruimte en andere providers geven (minimum minimorum!) toch wel enkele GB's voor een mailbox.
Dus even gebeld met Proximus, uiteraard wist de persoon van de helpdesk me meteen resoluut te vertellen dat dit niet kon omdat dit vast stond per klant.
Opnieuw gebeld uiteraard en de volgende persoon wist het ook niet; maar verbond me wel door. De derde persoon raadde me dus een Cloud dienst aan. Dat kost dus 7 euro per maand per e-mail! En dan die nutteloze 1GB SharePoint die ze er bij doen..
De andere optie:
100MB? Lachen ze er daar mee bij Proximus?Extra opslagruimte nodig? Voor € 1,00/mailbox krijgt u 100 MB/mailbox extra opslagruimte.
Ik heb verder niet echt een vraag; deze post is om mijn frustratie te uiten. Met immer dalende kosten van opslagruimte en de stijgende nood aan meer opslagruimte voor allerhande applicaties, lijken deze prijzen me dan ook heel sterk overdreven. Ik ben dus met deze mailbox dus weg (althans, dat zal ik voorstellen, dit is niet mijn mailbox) en betaal liever voor een domeinnaam die ik dan wel koppel aan een outlook.com of gmail account.