Verkrijg gratis The Sims 2 Ultimate Collection

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gluurbuur
Plus Member
Plus Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 12 mei 2014, 14:06
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 38 keer

Via EA is The Sims 2: Ultimate Collection gratis te verkrijgen tot en met 31 juli 2014. Om dit spel gratis te verkrijgen dien je echter wel een Origin account te hebben:

1. Start by downloading and installing Origin. If you already have Origin you can skip to step 3.
2. Not an Origin member?Create a free Origin Account to get in the game.
3. Launch Origin and log into your Origin Account.
4. From the ‘Games’ tab in the Origin menu, select ‘Redeem Product Code’ and enter the code
I-LOVE-THE-SIMS

Bron: http://help.ea.com/en/article/how-to-ge ... ollection/

Veel plezier!
:banana:
Probeer de Europese zoekmachine Qwant: https://www.qwant.com/
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Hmz... Goeie reden om dan es m'n Humble EA Bundle ook eens te redeemen... :)
(Geen fan van EA, maar ja... Gratis is gratis en hebben is hebben :p)
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Bedankt voor de tip Gluurbuur. Mijn dochters zullen happy wezen.
:banana:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Da's wel kut. Ik heb van die game zowat elke expansion packs gekocht, behalve het Op Reis - pakket. Anyhow, so be it. Speel het nog steeds, vind het een superspel.
Dit integenstelling tot The Sims 3: daar koop je het spel en word je ingame aangemoedigd met echt geld bijkomende items te kopen. Zelfs indien je alle expansion packs zou hebben, verschijnen in de inventory items die je kunt aankopen (ik vind zoiets storend).
The Sims 4 ziet er veelbelovend uit, maar EA zou EA niet zijn natuurlijk: baby's en zwembaden zitten niet meer in The Sims 4 (of ik heb het verkeerd gelezen?).

Hoe EA zowat elk spel verkloot met uitbreidingen tegen hoge kosten, dingen die weggelaten worden, day one DLC (dat is evenveel zeggen als: we hebben dingen weggelaten uit het basispel dat tegen extra betaling te verkrijgen is).

Om duidelijk te zijn: ik heb niets tegen DLC/uitbreidingsgames of dat ze geld kosten. SimCity (de 2013-versie) heb ik uitgebried met alle DLC's die beschikbaar zijn, maar wel toen ze in afslag stonden, zelfde met The Sims 2 en Battlefield 3 trouwens), maar day one-dlc vind ik dubieus, net als DLC aan 25 euro op een basisgame dat al 60 euro kost (of 80 euro als je een premium deluxe extra extended version neemt).
Nu gaan ze Battlefield Frontline uitbrengen (ttz: tis uitgesteld naar volgend jaar) tegen een standaardprijs (voor hen, dus a la 60 euro), maar uit reviews blijkt dat de game weinig vernieuwing brengt en beter een DLC was geweest op BF4.
Plaats reactie

Terug naar “Games”