Homewizard

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
rpr
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 15 keer

Beste UBers,
ik ben vandaag terecht gekomen op homewizards en vroeg mij af of iemand reeds een niet domotica huis hiermee heeft aangepast.
Dus het mogelijk te maken om lampen in en uit te schakelen.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 264 keer

Homewizard is gewoon een dure KlikAanKlikUit, als je meer info wilt :)
rpr
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 15 keer

Meer info mag altijd :)
Heb je dit thuis geïnstalleerd?
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 264 keer

Neen, maar ik zou het zo zeggen: als je op KlikAanKlikUit zoekt, kom je juist dezelfde hardware tegen. Toegeven, software is wel van een ander niveau daar, HomeWizard is top. Plus Homewizard gaat in de toekomst met andere apparatuur ook nog werken.

Maar het is een leuk en simpel alternatief om vanalles aan te sturen. Maar hou toch rekening met de kosten die ermee gepaard gaan. Wil je echt alles goed geautomatiseerd, gaat dit je een flinke duit kosten.

Maar goed, persoonlijk geen ervaring mee, om eerlijk te zijn geen behoefte aan. Hangt af waarvoor je het wilt gebruiken. Als het gewoon is voor pak maar 4 stekkerdozen op afstand aan/uit doen is, ga gewoon naar de Action of koop iets online. Die dingen kosten 10€ voor 4 stekkers+afstandsbediening. Wil je natuurlijk meer automatiseren, ben je beter af met HomeWizard o.d.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”