Telenet Whop en Whoppa (was:Morgen nieuwe formules Telenet?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
skank
Plus Member
Plus Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 feb 2013, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

r2504 schreef:Als Fibernet klant bekijk ik het als volgt... vandaag betaal ik 71,70 euro voor DTV, Freephone Europe en 60/4 met FUP.

Voor Whop zal ik 61,45 euro betalen... en downgrade ik naar 60/3 met 100 GB.

Voor Whoppa zal ik 71,70 euro betalen... en upgrade ik naar 120 Mbps.

De vraag is dus of ik 10 euro per maand extra wil betalen voor die 120 Mbps (nope, heb ik niet nodig), m'n 4 Mbps te behouden (twijfel, al is het wel belangrijk) en een FUP te behouden (nope, in tegenstelling tot de meeste hier kom ik daar perfect mee toe).

Wat mij betreft is het dus duidelijk... gans deze campagne is één grote FLOPPA !

Je betaalt toch geen 10 euro extra voor 120Mbps..
Je betaalt nu 71,70 euro
Voor 120Mbps (whoppa) betaal je nog steeds 71,70

Dus bedrag blijft hetzelzefde
Tenzij je een lager abonnement neemt (whop) dan blijft je snelheid wel 60 Mbps maar, en hier zit het vershchil heb he wel maar 100GB meer ipv "geen limiet"

In mijn ogen is deze ganse overstap eigenlijk gewoon een nieuwe naam en verdubbeling van de snelheden voor download (upload iets trager)

Maar ik overweeg dan wel tv met een kaartje ipv de maandelijkse huur voor een digicorder..
Prijs voor een koop digicorder vind ik te hoog
Laatst gewijzigd door skank 24 jun 2013, 15:21, in totaal 1 gewijzigd.
mattionline
Plus Member
Plus Member
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 sep 2011, 14:32
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 10 keer

dotslasher schreef: Als die whoppa shit automatisch wordt geactiveerd ben ik dus mijn hogere FUP en Snellere lijn kwijt?
of ben ik nu verkeerd?
Telenet kiest ervoor klanten met Fibernet XL niet automatisch om te zetten omdat de download- en upload dan zou verminderen.
Je kan dus zelf kiezen of je overstapt naar Whoppa, of je Fibernet XL shake behoud. Fibernet XL kan je nadien niet meer aankopen.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

skank schreef:
r2504 schreef:Als Fibernet klant bekijk ik het als volgt... vandaag betaal ik 71,70 euro voor DTV, Freephone Europe en 60/4 met FUP.


In mijn ogen is deze ganse overstap eigenlijk gewoon een nieuwe naam en verdubbeling van de snelheden voor download (upload iets trager)
UPLOAD is trager.. Vind je dat normaal de dag van vandaag?
Download gaat "omhoog".. Maar je krijgt wel terug een limiet door je strot.
De upload gaat omlaag, en dit in tijden van cloud computing, online backup, ... en diezelfde limiet weer..

Djeezes..
dotslasher
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 14 jun 2007, 17:13
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

mattionline schreef:
dotslasher schreef: Als die whoppa shit automatisch wordt geactiveerd ben ik dus mijn hogere FUP en Snellere lijn kwijt?
of ben ik nu verkeerd?
Telenet kiest ervoor klanten met Fibernet XL niet automatisch om te zetten omdat de download- en upload dan zou verminderen.
Je kan dus zelf kiezen of je overstapt naar Whoppa, of je Fibernet XL shake behoud. Fibernet XL kan je nadien niet meer aankopen.

danku.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

tripkip schreef:Digitale TV icm Internet 120: 59,20EUR ---> maar internet 120 kost op zich 66,5EUR
De prijzen van Internet-Only zijn inderdaad totaal van de pot gerukt nu (weet niet wat de prijzen vroeger waren). Zo betaal je ook bij Internet 60, €21 extra tov Basic, dus bijna een verdubbeling en dat enkel voor 60/3 tegenover 30/2.5 maar met eenzelfde downloadlimiet. Maar dat het dan in combinatie met DTV zelfs goedkoper wordt is idd al helemaal absurd (zelfs al zit in DTV dan nog wel de huur van je Digicorder niet inbegrepen al kan je dan natuurlijk ook gewoon een goedkope of zelfs gratis kapotte Digicorder zien op de kop te tikken om je DTV te krijgen).
mattionline
Plus Member
Plus Member
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 sep 2011, 14:32
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 10 keer

Dafke schreef:
skank schreef: UPLOAD is trager.. Vind je dat normaal de dag van vandaag?
Download gaat "omhoog".. Maar je krijgt wel terug een limiet door je strot.
De upload gaat omlaag, en dit in tijden van cloud computing, online backup, ... en diezelfde limiet weer..

Djeezes..
Upload is niet trager, je krijg gewoon dubbele downloadsnelheid voor hetzelfde geld in een shake.
De standalone internetproducten worden wel minder interessant om een Whop(pa) te pushen.
Mensen die nu Fibernet (60) hebben als standalone worden toch niet naar internet 60 gezet?
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Op de klantendienst moeten ze lachen iedereen die whop, whoppa tegen hen roept. Zolang ze zich toevallig geen hoger abonnement aansmeren door de verwarring
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Dafke schreef:UPLOAD is trager.. Vind je dat normaal de dag van vandaag?
Download gaat "omhoog".. Maar je krijgt wel terug een limiet door je strot.
De upload gaat omlaag, en dit in tijden van cloud computing, online backup, ... en diezelfde limiet weer..
De Upload is helemaal niet trager. Het leek gewoon zo omdat mensen ten onrechte Fibernet vergelijken met Whop of Fibernet XL vergelijken met Whoppa. Maar beiden komen neer op een downgrade (de downloadsnelheid blijft dan wel dezelfde, maar dat blijft een downgrade omdat ze eigenlijk van alle producten de downloadsnelheid verhogen).
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 19 keer
Recent bedankt: 1 keer

Nog zoiets leuks gevonden

Huur een HD Digicorder voor €8,20 per maand *

Digitaal beeld en geluid
Programma's openemen en pauzeren
Films & Programma's opvragen
Mogelijkheid om extra zenderpakketten te bekijken (Deze opties kies je tijdens online bestelling. )
Levenslange garantie op het toestel (gaat het stuk, dan vervangen we het kosteloos)
* De huur is inbegrepen in je maandelijks abonnement


Koop een HD Digicorder voor €249,00 éénmalig

Digitaal beeld en geluid
Programma's openemen en pauzeren
Films & Programma's opvragen
Mogelijkheid om extra zenderpakketten te bekijken (Deze opties kies je tijdens online bestelling. )

Koop een HD Digibox voor €79 (i.p.v. €99) éénmalig

Digitaal beeld en geluid
Films & Programma's opvragen
Mogelijkheid om extra zenderpakketten te bekijken (Deze opties kies je tijdens online bestelling. )

TV met een kaartje voor €69 éénmalig

Beter beeld en geluid
Mogelijkheid om extra zenderpakketten te bekijken.

Ik dacht dat tv met een kaartje ook digitaal is en dus dezelfde kwaliteit zou zijn als die digirommel van telenet zelf
tripkip
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:53
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 22 keer

Wat ik me nog afvraag is of er een HDXL optie ingebreben zit in die "Internet 120 + digitale tv: € 59,50".
mattionline
Plus Member
Plus Member
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 sep 2011, 14:32
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 10 keer

tripkip schreef:Wat ik me nog afvraag is of er een HDXL optie inbegrepen zit in die "Internet 120 + digitale tv: € 59,50".
Inbegrepen niet maar klanten met een shake of Whop(pa) met internet kunnen dit gratis aanvragen via de klantendienst.
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 25 keer

Wop wop wop wop :-D
[youtube]ui2a-ZFyFv8[/youtube]
tripkip
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:53
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 22 keer

Dat weet iedereen. De vraag is of de verscholen combinatie Digitale TV + Internet 60/120 als een shake wordt aanzien waardoor het HD XL pakket gratis wordt.

http://klantenservice.telenet.be/conten ... -en-whoppa

"Wat met Alles-in-één en 2P?" --> hieruit versta ik dat het ook als een Alles-in-één pakket wordt gezien en dus verwacht ik gratis HD XL.

Als dat zo mocht zijn stap ik wel over van Fiber (DTV+Internet) naar Whoppa Digtale TV + Internet 120 (2P).
Dat kost me maandelijks 1,35EUR meer voor een verdubbeling in snelheid en iets betere FUP.

Kan dit zomaar dat je dit enkel via de telefoon kan bestellen? Als je zelf Digitale TV en Internet 120 in het winkelmandje stopt kom je op 89.90EUR ipv 59.50EUR.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

tripkip schreef:Dat kost me maandelijks 1,35EUR meer voor een verdubbeling in snelheid en iets betere FUP.
Ben je zelfs zeker dat het je €1.35 extra gaat kosten ?
Er heerst enorme onduidelijkheid over de prijzen omdat Telenet nu ineens beslist van het kabelabonnement mee in de prijs te rekenen. Dit kabelabonnement verschilt echter van regio tot regio, waardoor dus zelfs de prijs van het totaal-pakket niet voor iedereen gelijk is. Het absurde gevolg is dat je dan met dergelijke tabellen op de proppen moet komen : http://klantenservice.telenet.be/conten ... gasearch=1 . Qua eenvoud en transparantie (2 van de 4 keywords in hun persconferentie) kan dat tellen...

Aangezien het stilaan duidelijk wordt dat (in de mate van het mogelijke) Telenet eigenlijk gewoon dezelfde pakketten aanbiedt als vroeger, maar dan onder een andere naam, en waarbij de download (en soms ook upload) verhoogd werd, zou het me niet verbazen dat in jouw geval het ook gewoon eenzelfde prijs is en die €1.35 verschil gewoon komt door verschil in kabelabonnement.
mattionline
Plus Member
Plus Member
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 sep 2011, 14:32
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 10 keer

tripkip schreef:Dat weet iedereen. De vraag is of de verscholen combinatie Digitale TV + Internet 60/120 als een shake wordt aanzien waardoor het HD XL pakket gratis wordt.
Het systeem van Telenet kennende worden Digitale TV en internet aanzien als een shake waardoor het HD XL pack gratis wordt.
In de berekening van het systeem zal het pack 5.40 extra kosten maar achteraf wordt dat d.m.v een promo in mindering gebracht.
Digivan2
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:37
Bedankt: 1 keer

dotslasher schreef:
mattionline schreef:
dotslasher schreef: Als die whoppa shit automatisch wordt geactiveerd ben ik dus mijn hogere FUP en Snellere lijn kwijt?
of ben ik nu verkeerd?
Telenet kiest ervoor klanten met Fibernet XL niet automatisch om te zetten omdat de download- en upload dan zou verminderen.
Je kan dus zelf kiezen of je overstapt naar Whoppa, of je Fibernet XL shake behoud. Fibernet XL kan je nadien niet meer aankopen.

danku.
Wat is de bron van bovenstaande statement ? Op de FAQ vind ik alleen bevestiging dat iedereen automatisch wordt omgezet (ben ook Fibernet XL, dus ik zou ook graag de verhoogde snelheid tot 150mbs behouden - als ik het goed zie, is dit enkel nog mogelijk bij Business XL voor 135 galetten per maand :!: )
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
Bedankt: 49 keer

Loeri schreef:Wop wop wop wop :-D
[youtube]ui2a-ZFyFv8[/youtube]
Holy shit !!!!! Nu ga ik er volledig voor ...........ik ga zeker GEEEEEEEN whoppa klant worden na het zien van deze reclame.
Wat denken ze daar bij telenet wel van ons eigenlijk ?????

En voor de trouwe fibernetXL klanten is er weer niets dat vooruitgaat.
En kom nu ni af met dat we 150 ipv 120mbit gekregen hebben eh want dat is verwaarloosbaar.
Waar blijft onze uploadsnelheids verhoging !!!!
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
tripkip
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:53
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 22 keer

Ik heb nu een 2P Fiber 60 + DTV met 2 gehuurde digicorders aan € 74,65 per maand.
(Waarvan € 12,02 kabel TV, dus bij een Whop/Whopp ga ik opeens meer betalen voor dezelfde kabel want volgens jouw link is de goedkoopste kabel € 13,5 :bang:)

Ik ben afgegaan van de prijs die hier staat: http://klantenservice.telenet.be/conten ... gasearch=1
Dus een 2P "Internet 120 + digitale tv: € 59,50" combinatie met 2 digicorders aan 8,20EUR per stuk is in totaal € 75,90.
€ 1.35 duurder waar ik zeker niet over zou vallen, maar ik wil wel met zekerheid weten dat het HD XL pakket er dan bij zit.
mattionline
Plus Member
Plus Member
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 sep 2011, 14:32
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 10 keer

Digivan2 schreef:
dotslasher schreef:
mattionline schreef:
Telenet kiest ervoor klanten met Fibernet XL niet automatisch om te zetten omdat de download- en upload dan zou verminderen.
Je kan dus zelf kiezen of je overstapt naar Whoppa, of je Fibernet XL shake behoud. Fibernet XL kan je nadien niet meer aankopen.

danku.
Wat is de bron van bovenstaande statement ? Op de FAQ vind ik alleen bevestiging dat iedereen automatisch wordt omgezet (ben ook Fibernet XL, dus ik zou ook graag de verhoogde snelheid tot 150mbs behouden - als ik het goed zie, is dit enkel nog mogelijk bij Business XL voor 135 galetten per maand :!: )
Bron van bovenstaande statement is Telenet zelf. Staat trouwens ook ergens tussen de vele berichten op Twitter vermeld :wink:
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 55 keer

Klopt!

Hierzo:
Twitter: https://twitter.com/Telenet/status/349136763274530816 Of hier:
Twitter: https://twitter.com/Telenet/status/349122832682332161
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

tripkip schreef:Ik heb nu een 2P Fiber 60 + DTV met 2 gehuurde digicorders aan € 74,65 per maand.
(Waarvan € 12,02 kabel TV, dus bij een Whop/Whopp ga ik opeens meer betalen voor dezelfde kabel want volgens jouw link is de goedkoopste kabel € 13,5 :bang:)
Neen, die €12.02 is zuiver abonnement, maar daar komt ook nog auteursrechten bij (€3.18) dus komt het samen op €15.20. In die link zijn de auteursrechten al inbegrepen.

Allemaal zeer ingewikkeld, I know...
Jack3770
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 apr 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Als de helft van alle klanten niet maalt om 1,35 € per maand extra verdienen ze op jaarbasis toch alweer een mooi extra centje.

Wanneer eindigt dat monopolie op de kabel!?
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

een test op speedtest.telenet.be geeft hier nog geen verschil. in het slechte geval verhoogt de snelheid pas in oktober?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Heb jij dan zelf al via Mijn Telenet de switch kunnen maken dan ? Want de automatische switch zal gebeuren tussen nu en oktober en zal je ook per mail van op de hoogte gebracht worden.
realworldneo
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jan 2011, 15:25
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Opus schreef:
Holy shit !!!!! Nu ga ik er volledig voor ...........ik ga zeker GEEEEEEEN whoppa klant worden na het zien van deze reclame.
Wat denken ze daar bij telenet wel van ons eigenlijk ?????

En voor de trouwe fibernetXL klanten is er weer niets dat vooruitgaat.
En kom nu ni af met dat we 150 ipv 120mbit gekregen hebben eh want dat is verwaarloosbaar.
Waar blijft onze uploadsnelheids verhoging !!!!
Zo zie ik het dus ook he. Fibernet XL klanten hebben ze nog snel even een verwaarloosbare upgrade gegeven in downloadsnelheid naar 150 en icm de 1 mbps meer upload hopen ze dat XL gebruikers hiervoor meer blijven betalen. Enig alternatief voor ons is op alles inbinden: minder download, minder upload, minder mailboxen, minder volume, minder webspace. Tof nieuw product.

Meteen zitten wij XL gebruikers dan ook op een uitgerangeerd product dat geen aanpassingen meer zal krijgen. Dus naar onze verhoging van uploadsnelheid kunnen we dik fluiten. Dit noemt Telenet dan "vooruitgang". Een nieuw top-product met veel bombarie in de markt zetten dat lagere specs heeft dan het huidige top-product en daarbij laten uitschijnen dat het toch zoveel beter is.

Wat ze nog extra hadden moeten doen, in mijn ogen, is nog een "megawhopper" maken voor de XL klanten met een 150/10 profiel (met misschien een echte fup) en dan denk ik dat de meesten wel tevreden zouden geweest zijn. Dan hadden wij ook mee kunnen overgaan. Meteen eindelijk, na zoveel jaren is een uploadsnelheidsverhoging gehad (waar de meesten onder ons wel echt op zitten te wachten) en dan hadden ze inderdaad een mooi nieuw top product gehad waar ze mee konden uitpakken. En eentje dat echt toekomstgericht is. En echt gewenst is.

Nu is het voor de XL gebruikers een vrij dooie mus: je kan besparen en inleveren op al je specs of tov het huidige product meer blijven betalen om de specs die je al had te behouden/niet te verliezen. En vooral het inleveren van upload, die ik nu al te traag vind, zie ik niet echt zitten.

Nee XL klanten worden hier echt niet vrolijk van, daar ben ik wel zeker van.
tripkip
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:53
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 22 keer

Ik zou met plezier 80EUR betalen voor een 2P met 150/10 of 150/15 met open poort 80 en een echte FUP. Megawhopper FTW.
Gebruikersavatar
Bischke
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 jul 2004, 17:47
Bedankt: 1 keer

Hmmm TeleEUROooooS ik denk stilaan om daar weg te gaan, als ik de website moet geloven!!!

Ik betaal iedere maand € 74,65 voor een Fibernet Shake60 (internet met "Vrij downloaden" + DTV inclusief 1x HD Digicorder) + 1x extra HD Digicorder.

Als ik nu naar Whoppa all-in ga kost me dat 63.50€ + 8.20€ + 8.20€ = 79.90€ alleen voor de download-snelheid maal 2, daar sta ik niet voor te springen en voor de rest is het hetzelfde, allee die free-foon die mogen ze steken waar de zon niet schijnt.

En als ik nu alles apart neem dan is dat voor te wenen man man man

Internet 120 kost 66.50€ met "Vrij downloaden"
Digitale TV kost 15.20€ + 8.20€ 1x HD Digicorder Maar ik heb er 2 nodig dus +8.20€ 1x extra HD Digicorder = 31.60€

Totaal 98.10€ voor dezelfde "Fibernet Shake60" dus TeleEUROoooS denken ze dat we domme mensen zijn en miss hebben ze nog gelijk ook :-)
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb vanmiddag ook de omschakeling gedaan via de site, maar nog geen bevestiging gekregen. Iemand een idee hoe lang de switch fibernet -> whoppa zal duren?


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
skank
Plus Member
Plus Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 feb 2013, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

hoe heb je omgeschakeld?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

dus als ik goed voorheb

whoppa

120/4 vrij downloaden

prijs : 71.70€



fibernet xl

150/5 vrij downloaden

prijs 79.95€ + 15.20€ kabelkosten
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bischke schreef:En als ik nu alles apart neem dan is dat voor te wenen man man man
...
Totaal 98.10€ voor dezelfde "Fibernet Shake60" dus TeleEUROoooS denken ze dat we domme mensen zijn en miss hebben ze nog gelijk ook :-)
Waarom zou je de 2 afzonderlijk nemen ?
http://klantenservice.telenet.be/conten ... tale-tv-in
Dus het zou je €75.90 kosten en geen €98.10. Da's dus zelfs goedkoper dan wat je nu betaalt.
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 12 keer

skank schreef:hoe heb je omgeschakeld?
Online via Telenet.be


Sent from my iPad using Tapatalk
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ikzelf 'had ' de fibernet shake en kwam in aanmerking voor de switch naar de whoppa . Normaal ging dit ten laatste 15 oktober omgezet worden wat ik vrij lang vind.
Heb dan maar naar de klantendienst gebeld om te vragen of ze dit niet eerder konden omzetten en de vriendelijke mevrouw aan de lijn heeft dit onmiddellijk in orde gebracht voor mij . En inderdaad de snelheid is aangepast zowel op mijn telenet als via de speedtest.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Zie ook staan dat ze de snelheid verlagen naargelang de drukte tot minstens 1mbps.

Speedtest geeft me atm nog maar 30mbit :bang:



Ik ga op zoek naar het HOP/HOPLA pakket denkik van belgacom, zonder limieten en verkeerslichten. Een tragere roze olifant zal er ook wel geraken zeker? :nono:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Dacht eerst van gewoon de automatische omschakeling af te wachten, maar ik krijg net bericht van iBood dat mijn 500Mbps homeplugs verzonden zijn, dus eerstdaags wordt de router-modem lijn niet langer de bottleneck :). Toch ook maar eens bellen dan voor direct Whoppa...
Nr10
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:25
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 17 keer

Inderdaad, klein detail vergeten. Wat met de huidige apparatuur? Ik zit achter de D-Link switch 10/100. Kan ik die omwisselen?
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

Lijkt me eerder Telenet floppa maar goed 8)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
tripkip
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 jan 2011, 13:53
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 22 keer

Heeft er al iemand een overschakeling gemaakt naar Whop/Whoppa 2P (Internet + DTV)? Ik zou willen weten of HD XL hier gratis bij zit.

http://klantenservice.telenet.be/conten ... tale-tv-in
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 68 keer

Net mijn basic shake laten aanpassen naar Wopa in de gsi telenet winkel.

Nieuwe modem was verplicht wegens ik nog een eurodocsis 2.0 had.
Nu zo gezegd, zo gedaan.

mijn prijs blijft hetzelfde, internet 30 / 2.5 => 60/3
Gelukkig bij deze kom ik thuis met mijn nieuwe modem, vlug geinstalleerd.
Stopcontact erin , 15 min wachten ... telenet self activeringspagina .

klantnr ingevoerd, 10sec wachten , Er zijn geen producten om te activeren " FAIL "

Geen internet meer
Geen Telefoon meer

Klantenserv gebeld . Sorry meneer, onze dienst ligt plat, bel binnen een uur terug ... pfff

:bang: :bang: :bang:

gelukkig heeft de buur al een nieuwe modem, zit nu via homespot bah
shevchenko
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 05 jun 2006, 10:26
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Wordt dringend tijd dat die monopolie-positie van telenet een concurrent krijgt.
Ditmaal heb ik chance :twisted: met mijn Fibernet Shake abo.

Digital TV+ HD XL + Fibernet (60-4) Fup + FreePhone Europe, als ik het lees blijft alles hetzelfde enkel is er verhoging van download snelheid?
Betaal nu ongeveer 70€ + kosten gesprekken vaste telefoon.

Whoppa komt nu neer op 71,7€ plus telefonie kosten :|

Dus weeral 1.5 a 1.7€ per maand meer :roll:

1. Dus ik wordt sowiezo overgezet naar da whoppa affairen, enkel de XL kunnen nog weigeren om over te stapeen?
2. Blijft het HD XL pack er gratis bij?
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”