Mobile Company en mobiel internet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Op mijn vorig werk had ik een gsm abonnement van proximus, namelijk mobile company (of zoiets).

Er is geen mobiel internet optie geactiveerd op dat oproepnummer want heft heeft altijd in een cheapass nokia dumbphone gezeten.

Nu heb ik dat toestel terug gegeven aan het werk en heb ik de sim kaart in mijn oude HTC hero gestoken waar vroeger mobile vikings in zat.
Natuurlijk heb ik er niet bij stil gestaan dat mobiel internet daar nog op stond en na enkele dagen krijg ik een sms van proximus dat ik al 10u45 online ben en naar 6000 moet bellen om een hoge factuur te vermijden. Ondanks dat dat toestel constant op mijn wifi zou moeten hangen. :bang:

Toen ik naar die 6000 belde kon die kerel mij niet zeggen hoeveel ik verbruikt heb en hoeveel mijn factuur ging zijn. :(

Heeft er dus iemand een idee hoe dat verrekend wordt, per minuut of per MB en hoeveel dat kost? (op de site van proximus kan ik er niets over terug vinden)
En hoe hard ben ik gescheten?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
LPS
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 37 keer

Standaard staat daar Internet On GSM Access Time op tegen € 0,42/5 min. normaalgezien.
Het zou dus gaan om een goei 50€ dan (wsl versturen ze een waarschuwings-sms vanaf 50€).

edit: bevestiging:
De optie Internet On GSM Access Time wordt voor dit tariefplan automatisch geactiveerd [...]
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/s ... tions.page?
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

edit: €54,18 dus. Daar kan ik nog mee leven. :)

Waar ergens op de site van proximus staat ergens die €0,42/5min? (ik had graag toch ergens bevestiging gezien.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
LPS
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 37 keer

Bij die link die ik poste, bij de voorwaarden derde puntje op de link klikken en dan onderaan bij standaardtarieven.
(http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/c ... _Surf.page?)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”