is bij de prijs van 51 euro per maand het belgacom abonnement van 19,?? al mee inbegrepen?
zijn dit dezelfde digitale tv decoders als de klanten van belgacom tv hebben en zo ja is dat dan ook met dezelfde menustructuur en layout, kleuren enz
scarlet one vraag
U hebt, bij Scarlet One, geen Belgacom lijn (=klassieke telefoonlijn) meer. Alle telefoongesprekken verlopen langs een eigen VOIP. Uw telefoon moet worden aangesloten op de telefoonuitgang(en) van de Sagem box. U kunt tegelijkertijd twee onafhankelijke gesprekken ontvangen of voeren, het zijn dus twee lijnen op uw nummer. Ik heb geen ervaring met de Bbox van Belgacom maar ik meen te weten dat de menustructuur vergelijkbaar is met die van de Scarlet Sagem box. Bij Scarlet=vdsl2, bij Belgacom= soms nog ADSL.
Vriendelijke groet
Alver
Aanvulling: Belgacom TV is dezelfde in beide gevallen. Mijn dochter heeft Belgacom voor TV & internet en de decoder is verschillend van de mijne.
Vriendelijke groet
Alver
Aanvulling: Belgacom TV is dezelfde in beide gevallen. Mijn dochter heeft Belgacom voor TV & internet en de decoder is verschillend van de mijne.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Er is geen verschil tussen BGTV voor BGC als voor Scarlet, is hetzelfde product, met dezelfde mogelijkheden...
Enige verschil erbij is dat als je decoder bij BGC kapot gaat, je naar een BGC-shop gaat en bij manier van spreken loop je buiten met nieuwe decoder. Bij Scarlet moet je naar de helldesk bellen en komt er technieker met nieuwe decoder of moet je hem opsturen en wordt er een nieuwe teruggestuurd.
Enige verschil erbij is dat als je decoder bij BGC kapot gaat, je naar een BGC-shop gaat en bij manier van spreken loop je buiten met nieuwe decoder. Bij Scarlet moet je naar de helldesk bellen en komt er technieker met nieuwe decoder of moet je hem opsturen en wordt er een nieuwe teruggestuurd.
-
- Pro Member
- Twitter: RikLeys
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 27 keer
Ik ga het hier plaatsen. Gezien het toch om scarlet one in combinatie met bgc-tv gaat.
Ik heb een scarlet one abonnement en kan goedkoop een v4 decoder kopen. Wordt de huur van de decoder dan ook van de prijs gehouden bij scarlet? Of is dit eigenlijk wel mogelijk algemeen (dus bij belgacom)?
Ik heb een scarlet one abonnement en kan goedkoop een v4 decoder kopen. Wordt de huur van de decoder dan ook van de prijs gehouden bij scarlet? Of is dit eigenlijk wel mogelijk algemeen (dus bij belgacom)?
- hardyscript
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 300 keer
- Bedankt: 30 keer
Als dit om de enige decoder gaat dan blijf je dezelfde prijs betalen.
Indien je een 2de decoder extra zou huren dan doe je hiermee wel voordeel.
Indien je een 2de decoder extra zou huren dan doe je hiermee wel voordeel.