Beschikbare ruimte op de HD van de TV decoder ...

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Regulus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 16 maa 2010, 14:41
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb geen enkel PVR opgenomen programma staan op de HD van de decoder, onder het PVR menu (wel nPVR) en toch zegt de decoder dat er 37% van m'n HD gebruikt is ??? HD FUBAR? .. of wordt nPVR ook in rekening gebracht? (wat behoorlijk zinloos zou zijn?) .. reset van de decoder nodig?
Graag jullie meningen?
TIA
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

nPVR wordt uiteraard niet in rekening gebracht. maar het is wel een fenomeen dat je meer hoort. je kan eens proberen met een factory reset, als dat geen zoden aan de dijk brengt contact opnemen met de 0800 22 700
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Regulus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 16 maa 2010, 14:41
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

ok .. dank u!!!
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”