sinds enige tijd kan ik alleen opnames verwijderen, en niet meer bekijken...
de optie kijken toont zich zelfs niet meer... dit zowel bij nieuwe als oude opnames
en zowel bij opnames met en zonder tijds limiet
enig idee waarom de gebruiks interface zo raar doet.(nieuwe gebruikers interface/v4)
bij belgacom via de decoder.
nieuwe menu opname niet bekijken alleen verwijderen?
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1686 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Heb je al eens contact opgenomen met de klantendienst? Het gaat toch niet over opnames van een boeketzender die je nu niet meer hebt? Want dan is het "normaal": ze blokkeren opnames van een boeket dat je vroeger hebt en nu niet meer.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
er zijn meerdere gebruikers met dit probleem blijkbaar. probeer in eerste instantie eens de decoder te resetten, als dat niet lukt inderdaad contact nemen met de helpdesk
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
ja het nieuwe menu gedraagt zich soms bijzonder vreemd!
Ik kon plots in de geprogrammeerde opnames een aantal op te nemen programmas niet meer terugvinden alhoewel ze voor opname gemerkt stonden. ook kon ik aan die item niet aan om ze te verwijderen. decoder resetten hielp. (Als ze op de nPVR stonden zag ik ze begot wel op de andere decoder! daar kon ik ze dan WEL verwijderen!!)
Er is nog een vervelende probleem, namelijk: op elkaar volgende opnames zijn nu moeilijk op de HD weg te schrijven bij programmatie. Als men stomweg de extra opnametijden "verprutst" (en het mechanisme achter die extra tijd is mij absoluut niet duidelijk!) dan gaat de 2e opname direct naar de nPVR. Bij mijn weten geen mogelijkheid om dat aan te passen ttz te verschuiven naar hd opname, tenzij "verwijderen" en opnieuw beginnen.
Het nieuwe "mechanisme" van opnamen programmeren is IMHO duidelijk een technische achteruitgang tov van vroeger! Ik heb van miserie de handleiding aangevraagd. Hopelijk staat daar iets meer in dan in het pdf bestand?
.. en het verplicht "versneld doorspoelen" ipv een tijdssprong is een absolute pest!! Zeker als het begin van de volgende opname achter een film oid staat en men met 2 personen afzonderlijk naar het opgenomen progr kijkt!
Ik kon plots in de geprogrammeerde opnames een aantal op te nemen programmas niet meer terugvinden alhoewel ze voor opname gemerkt stonden. ook kon ik aan die item niet aan om ze te verwijderen. decoder resetten hielp. (Als ze op de nPVR stonden zag ik ze begot wel op de andere decoder! daar kon ik ze dan WEL verwijderen!!)
Er is nog een vervelende probleem, namelijk: op elkaar volgende opnames zijn nu moeilijk op de HD weg te schrijven bij programmatie. Als men stomweg de extra opnametijden "verprutst" (en het mechanisme achter die extra tijd is mij absoluut niet duidelijk!) dan gaat de 2e opname direct naar de nPVR. Bij mijn weten geen mogelijkheid om dat aan te passen ttz te verschuiven naar hd opname, tenzij "verwijderen" en opnieuw beginnen.
Het nieuwe "mechanisme" van opnamen programmeren is IMHO duidelijk een technische achteruitgang tov van vroeger! Ik heb van miserie de handleiding aangevraagd. Hopelijk staat daar iets meer in dan in het pdf bestand?
.. en het verplicht "versneld doorspoelen" ipv een tijdssprong is een absolute pest!! Zeker als het begin van de volgende opname achter een film oid staat en men met 2 personen afzonderlijk naar het opgenomen progr kijkt!