Nieuw jaar abonnement door fout van Telenet?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
dotslasher
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 14 jun 2007, 17:13
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Ik kon een paar dagen geleden facturen van een andere persoon inkijken.
Ik heb toen een berichtje van Charlotte gekregen en die heeft het opgelost, maar na een dag kreeg ik een PDF met aankoopbevestiging van mijn "nieuwe producten"

Mijn account is dus blijkbaar volledig opnieuw aangemaakt.

Als ik de kleine lettertjes goed begrepen heb in die PDF, begint er een nieuw jaarcontract te lopen.
DWZ: dat indien ik bvb een nieuwe HD recorder wil hebben (het nieuwe type) ik dus nu WEL een activatiekost moet betalen.
Of ik iets wil opzeggen ik dan het volledige resterende jaarbedrag moet betalen.

Hopelijk is dit niet het geval.

Ik had al een bericht naar Charlotte gestuurd als antwoord op een vorige vraag van "haar" maar ik heb tot op heden geen antwoord terug gekregen.
Teken aan de wand?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7453
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 390 keer
Recent bedankt: 1 keer

gewoon bellen naar de klantendienst en zeggen dat u niet akkoord bent met een nieuw jaar contract.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
dotslasher
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 14 jun 2007, 17:13
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

*SOLVED*

het bleek een standaard mail te zijn omdat mijn accounts werden samengevoegd.

dus geen vernieuwing van mijn contract.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”