M-banxafe met Telenet Mobile?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Ambroos
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 17 keer

Hellow allemaal!

Klein vraagje: heb mij gisteren een Walk&Talk 30-sim aangevraagd voor the mom, en 'k vroeg mij nu af of die ook m-banxafe hebben, zoals de Mobistar/Base/Proximus-sims... Bij de klantendienst zijn ze 't gaan navragen en ze zeiden van wel, maar 'k vertrouw die nooit helemaal. Iemand die kan bevestigen dat 't wel degelijk aanwezig is? (m-banking in 't sim-menu of iets gelijkaardig)

Thanks!
- Ambroos
Al mijn posts zijn 100% Ambroos en 0% mijn werkgever.
Ambroos
Plus Member
Plus Member

Heb even zelf teruggebeld naar de klantendienst, iemand anders aan de lijn gehad, die is 't ook gaan navragen, en die zegt dat 't NIET kan. Zucht.
Ambroos
Plus Member
Plus Member

Nog eens naar dezelfde klantendienst gebeld (wantrouwen alom), en nu zeggen ze gewoon dat ze 't niet weten, dus dat het waarschijnlijk ook niet actief is op de SIMs.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wat staat er op de simkaart zelf? Normaal staat het logo van M-banxafe er op.
Ambroos
Plus Member
Plus Member

Die is dus nog niet aangekomen, en heb de bestelling voorlopig geannulleerd. Zonder m-banxafe kan ik niet verder...
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

Is er een reden waarom je Walk&Talk hebt aangevraagd voor €30/maand, buiten voor de €1-gsm?
Er zijn toch abonnementen voor minder per maand waar je meer voor krijgt of een gelijkaardig aanbod (bv. Jim Mobile Blue, Base Postpaid 2 All...)
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Waarom heb je m-banxafe nodig? Zo'n telenet abonnement moet je toch niet herladen? :???:
Mobiel: iPhone 16 Pro + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
Ambroos
Plus Member
Plus Member

Walk&Talk 30 zou voor m'n moeder geweest zijn. 3 uurtjes bellen inbegrepen is ideaal voorhaar, en als ik de Sony Ericsson xperia X10 doorreken (€400) in 't 2-jaarcontract komt het goedkoper uit dan bijna al de rest, en zeker dan de herlaadkaart die ze nu gebruikt.

Nu, 'k heb mijn bestelling toch geannuleerd want ze wil echt die m-banxafe houden. Die herlaadfunctionaliteit is natuurlijk geen probleem om niet te hebben, maar je kan via m-banxafe ook je saldo van je zichtrekening consulteren, en daar kan ze blijkbaar niet meer zonder. Jammer!
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”