Kan iemand me een beetje helpen, ik zoek een review of toch in ieder geval wat meer info over deze set.
Iemand die hem misschien thuis heeft staan en zijn ervaringen wil delen met me.
Mijn Logitech z5500 heeft het begeven en wou dit als vervanging kopen.
Doe ik daar goed aan of toch maar beter iets anders kopen?
maximaal €500.
Decoder : Dolby TrueHD, DTS-HD Master Audio, Dolby Digital Plus, DTS-HD High Resolution Audio
Aantal bijgeleverde luid sprekers : 5
Vermogen : 525 W (5x105W)
Ingangen :4 x HDMI | 2 x optisch digitaal | 2 x coaxiaal digitaal | analoge audio x 5 | 4 x composiet video | 2 x YUV | Auxiliary 3,5 mm | 1 entry Dock iPod / iPhone of Bluetooth
Uitgangen : 1 x HDMI | 2 x analoge audio | 1 x YUV monitor | Monitor Composite x 1 | 1 x YUV-monitor-uitgang | 1 x subwoofer | 1 AUDIO OUT | 1 PRE OUT
EDIT: Met het AV-4117HD 5.1 Home Cinema Systeem van Yamaha geniet u van een uniek HD-audiosysteem.
Deze set bestaat uit een versterker van 5 x 105 W, luidsprekers en een subwoofer. Dankzij Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD en DTS-HD High Resolution Audio bent u verzekerd van een fantastisch bioscoopgeluid. Met behulp van de Virtual CINEMA DSP-technologie kunt u ook via de film-, sport-, game- en muziekmodi extra geluidseffecten toevoegen.
U kunt de instellingen van deze Yamaha versterker (3D-en 1080p-compatibel) met 4 toetsen aan de voorzijde heel eenvoudig aanpassen aan het gebruikte medium (Blu-ray, DVD, TV, CD of radio). De YPAO-functie zorgt ervoor dat de luidsprekers automatisch worden afgesteld.
Via de audio-ingang aan de voorzijde kunt u heel eenvoudig uw MP3-speler aansluiten op het AV-4117HD 5.1 Home Cinema Systeem. Bovendien wordt het MP3-signaal aanzienlijk verbeterd door de Compressed Music Enhancer. Daarnaast is het mogelijk om naar uw iPod/iPhone te luisteren via het docking station (optioneel), of naar de muziek van uw gsm via de Bluetooth-ontvanger (optioneel).
Meer vind ik niet. Ikzelf zou em niet direct nemen. Ik denk dat er betere op de markt zijn en de wattages zijn waarschijnlijk max vermogens. en geen RMS.
Laatst gewijzigd door TiTanium 11 dec 2010, 23:02, in totaal 1 gewijzigd.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G Unifi:Dream Machine Switch:2x 8 POE-60W ~ 2x Flex MiniAP's: U6-mesh ~ AC-Mesh Provider:Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
A/V features FM tuner
Included accessories Remote control
Size (mm) Satellite speaker without stand: 90 x 90 x 109 mm
Satellite speaker with stand: 90 x 120 x 123 mm
Central speaker: 220 x 90 x 109 mm
Subwoofer: 262 x 264 x 316 mm
Other Compatible with 3D ¦ 1080p ¦ MP3 enhancer ¦ Deep Color ¦ XV Color ¦ Virtual CINEMA DSP ¦ Adaptive DRC ¦ Scene modes
titanium schreef:
Ikzelf zou em niet direct nemen. Ik denk dat er betere op de markt zijn en de wattages zijn waarschijnlijk max vermogens. en geen RMS.
Welke had je dan in gedachten?
Ik zou ook terug een Z5500 kunnen nemen, maar ik kijk een beetje toekomstgericht, zo'n receiver heeft veel meer aansluitmogelijkheden.
titanium schreef:Ik denk dat er betere op de markt zijn en de wattages zijn waarschijnlijk max vermogens. en geen RMS. [/i]
Yamaha heeft nochtans een goede reputatie... en wat die vermogens betreft, zelfs met een kwart ervan speel je in de gemiddelde huiskamer de pannen van het dak.