Kroes: voor 2015 onbeperkt internetten in heel Europa voor v

Nieuws omtrent telecommunicatie
Plaats reactie
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 97 keer
Provider

Providers gaan voor 2015 flatfee-abonnementen voor mobiel internet aanbieden waarmee je onbeperkt in heel Europa kan internetten. Dat beweert Neelie Kroes, Eurocommissaris voor ict en telecom. Een dergelijk abonnement bestaat nog niet.
http://tweakers.net/nieuws/68318/kroes- ... prijs.html
Mobile Viking
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 7 keer

Natuurlijk bestaat dit nog niet. Daarvoor rekenen sommige providers maar al te graag woekerprijzen aan aan onwetende mobiele surfers. Aan de andere kant: je moet jezelf maar goed informeren voor je uren en uren gaat chatten op vakantie of een filmpje gaat binnentrekken over het mobiel datanetwerk.

Dit is één van de weinige dingen waar Europa goed voor is en die je merkt. Al gaat het natuurlijk wel nog altijd veel te traag.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik ga deze week of vandaag nog een slingbox solo bestellen, dan kan je alle zenders via je iphone bekijken en via je laptop en dergelijke meer, schijnt goed te werken ook en verbruikt een 40MB per uur wat goed meevalt.
Ideale oplossing vind ik als je naar een kutfeest ofzo moet gaan.
Ge kunt ze kussen
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Marlboro schreef:Ik ga deze week of vandaag nog een slingbox solo bestellen, dan kan je alle zenders via je iphone bekijken en via je laptop en dergelijke meer, schijnt goed te werken ook en verbruikt een 40MB per uur wat goed meevalt.
Ideale oplossing vind ik als je naar een kutfeest ofzo moet gaan.
Laat me uw bevinding weten zeker wat de kwaliteit betreft. Lijkt me wel interessant
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”