Problemen home banking KBC website in safari

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Hallo ,
sinds de laatste update naar de nieuwe safari versie vorige week is het niet meer mogelijk om het vakje 'kaartnummer bewaren ' aan te vinken .
Bij de vorige safari versie lukte dit nog wel . Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben en daar eventueel een oplossing voor hebben ? Alvast bedankt . :-D
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Niet geprobeerd, maar kan je er via toetsenbordnavigatie niet naartoe en het vinkje aanduiden?
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Heb het eens geprobeerd met toetsenbordnavigatie maar deze slaagt het vinkje over . Aanvinken lukt ook niet . de safari versie die ik gebruik is versie 5.0 op snow leopard Imac .
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 108 keer

Ook met Chrome en IE8 ondervind ik problemen.
Ik kan het wel aanvinken en tijdens 1 sessie lukt het maar als ik de browser afsluit is het kaartnummer weer verdwenen.
Ondertussen ken ik het kaartnummer wel uit mijn hoofd :-D
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1081 keer
Bedankt: 682 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

Stuur anders 'n berichtje naar [email protected] - ze zullen er waarschijnlijk (hopelijk?) wel iets aan doen...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

devilkin schreef:Stuur anders 'n berichtje naar [email protected] - ze zullen er waarschijnlijk (hopelijk?) wel iets aan doen...
Mailtje is ondertussen gestuurd . Ben nieuwsgierig naar hun antwoord . Ik zal het hier posten indien er een oplossing bestaat .
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Ondertussen google chrome eens geinstalleerd voor snow leopard maar hier kan je het kaartnummer ook niet bewaren . Is dus al blijkbaar op 2 webbrowsers . :|
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik heb hier onder Windows XP getest met IE8, Safari, Chrome and FireFox en geen problemen.
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

fieldoxide schreef:Heb het eens geprobeerd met toetsenbordnavigatie maar deze slaagt het vinkje over . Aanvinken lukt ook niet . de safari versie die ik gebruik is versie 5.0 op snow leopard Imac .
Voor SnowLeopard en Safari 5 kan je een Safari-extensie downloaden op volgende website : http://lapcatsoftware.com/blog/2010/06/ ... ocomplete/
In de voorkeuren van Safari extensies aanzetten, dubbelklikken op de extensie in de Finder om ze te installeren en daarna onthoudt de KBC website (en die van andere banken) terug de kaartnummers en paswoorden.
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

rolandvc schreef:
fieldoxide schreef:Heb het eens geprobeerd met toetsenbordnavigatie maar deze slaagt het vinkje over . Aanvinken lukt ook niet . de safari versie die ik gebruik is versie 5.0 op snow leopard Imac .
Voor SnowLeopard en Safari 5 kan je een Safari-extensie downloaden op volgende website : http://lapcatsoftware.com/blog/2010/06/ ... ocomplete/
In de voorkeuren van Safari extensies aanzetten, dubbelklikken op de extensie in de Finder om ze te installeren en daarna onthoudt de KBC website (en die van andere banken) terug de kaartnummers en paswoorden.
Bedankt voor de info , ga dit straks eens uittesten .
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Vandaag antwoord gekregen van KBC . Ik heb dit eens geprobeerd en deze 'tussentijdse oplossing ' werkt . Wel vreemd . :roll:

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”