Profielbepaling Cultuurtoerist Antwerpen

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
KEVINHO
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2010, 23:22

Beste,

Ik ben Kevin Neelen en student Handelswetenschappen aan de Lessius Hogeschool te Antwerpen. Voor mijn Masterproef voer ik een wetenschappelijk marktonderzoek uit naar de profielbepaling van de Vlaamse cultuurtoerist aan de stad Antwerpen. Het doel hierbij is om een beeld te krijgen van het type mensen dat Antwerpen bezoekt en welke nu de redenen hiervoor zijn.

Daarom zou ik u vriendelijk willen vragen even deze vragenlijst via de volgende link in te vullen: http://lessius.qualtrics.com/SE?SID=SV_ ... &SVID=Prod
Deze vragenlijst zal niet meer dan 5 minuten van uw tijd in beslag nemen. Dit onderzoek verloopt tevens volledig anoniem om uw privacy te waarborgen.

Als u nog verdere informatie wenst over de vragenlijst en/of het onderzoek, kan u steeds contact met mij opnemen via het volgende e-mailadres: [email protected].

Alvast bedankt voor het invullen van deze vragenlijst!

Kevin Neelen,
Student Handelswetenschappen, Lessius Hogeschool
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

misschien kan er een subforum "enquêtes" aangemaakt worden :|
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Dat was ik net ook aan het denken, het is precies het seisoen nu :?

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2171
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

Het is weer den tijd van de thesissen en de eindwerken.

En we hebben het allemaal al tot vervelens toe gezien: een onbekende komt zich hier registreren om reclame te maken voor z'n "winkel" en horen er verder niks meer van. Ook niks van de enquête die we ingevuld hebben.

En de enquete heeft van deze keer ook niks te maken met dit forum. Je kan evengoed een enquête voor nieuwe mascara posten op een forum voor motards.

Daar doe ik vanaf nu dus niet meer aan mee.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Het lijkt me ook nuttiger om meer te cibleren, bijvoorbeeld door aan de toeristische dienst Antwerpen te vragen een exemplaar van je enquete ter beschikking te stellen.

Ik vraag me trouwens ook af wat de meerwaarde van een enquete is bij veel thesissen. Uiteindelijk zal je staal waarschijnlijk toch niet representatief van de bevolking zijn. Maar goed, doordat dit door het Internet zo makkelijk geworden is, doen velen het gewoon. Veel meer dan toen ze zelf moesten in de straat gaan staan en mensen vragen om hun vragenlijst in te vullen. Toendertijd namen die enquetes waarschijnlijk ook geen 10-tallen verschillende vragen op...

[/offtopic]
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

"Onderzoek" is meestal een onderdeel van een masterproef/thesis en een enquête is dan een van de mogelijke manieren om gegevens te verzamelen...
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Dat is inderdaad vaak een vast onderdeel, maar het is wel waar dat enigsinds verwante onderwerpen hier relevanter zouden zijn. Waar we achteraf met de resultaten eventueel nog een nieuws item kunnen maken.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”