Werk planner

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Kweet niet of ik de vraag hier moet stellen of niet maar ga het wagen .
Ben op zoek naar een mogelijkheid om een planning te kunnen maken dat makkelijk te raadplegen is en natuurlijk ook aan te passen moet zijn .
Waarvoor heb ik dit nodig ? Wel ik werk in een bedrijf waar een 65 man word aangestuurd voor opdrachten uit te voeren zoals onderhoud,interventies aan verwarming en vaste onderhouds contracten in bedrijven . Nu wil ik de huidige situatie verbeteren omdat het allemaal niet degelijk opgesteld is kwa uitvoering .

Zijn er hier mensen die wijze raad kunnen geven of software kunnen aanbevelen ?

Moet makkelijke de nummers en namen van de collegas kunnen oproepen met de nodige gegevens van hen zelf .
Klanten bestand moet ook aanwezig zijn (Ref. nr. , namen , adressen , contact personen enz... )
Opdrachten moeten kunnen worden geplant met vermelding wat te doen en geschate werktijd . ( Maand planning , dag , uur )
Opvolging van de werken voor bijvoorbeeld als er een interventie is geweest maar nog niet opgelost is, wegens het nodig is om wisselstukken te bestellen.
( lijst met open staande werkzaamheden, lijst met afgesloten werkzaamheden )
Mogelijkheid op verlof dagen in te geven van de werknemers .

Vermoed wel dat de kenners het snappen wat ik nodig heb , nu is de vraag welk stukje software kan dit ?
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

Bij ons op het bedrijf zit daarvoor nu al 2 jaar een 3 koppige ICT ploeg om hetgeen wat je wil te implementeren en constant te verbeteren

Off the shelf software vermoed ik dus dat er niet echt bestaat

Bij ons is het voor 80 tal techniekers en een 12 tal dispatchters
The eternal and true pessimist :D
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 550 keer
Provider
Te Koop forum

Mijn vorige werkgever had een bedrijf gekocht dat hier eigenlijk zeer mooie software voor had, misschien even contact met hen opnemen. Eventueel wil ik het ook wel voor je doen om de commerciele boot af te houden ...

Linkje - http://www.xtendit.be/diensten_mobility.htm

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Wij gebruiken CA Unicenter Service Desk (al is dat meer een ticketing-systeem, maar via Change Orders kan je wel taken kwijt lijkt me).
Is niet echt planning weliswaar, daar gebruiken we PlanningPME voor.
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Heb er allemaal geen kennis van , maar moet het me wel gaan aanleren en daarom dat ik even wilde snollen om te zien wat de mogelijkheden zijn . En wat ik kan verbeteren binnen ons bedrijf ! Alvast bedankt voor de tips ik zal ze zeker eens raadplegen .
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 550 keer
Provider
Te Koop forum

meon schreef:Wij gebruiken CA Unicenter Service Desk (al is dat meer een ticketing-systeem, maar via Change Orders kan je wel taken kwijt lijkt me).
Is niet echt planning weliswaar, daar gebruiken we PlanningPME voor.
Wij gebruiken dat ook voor onze IPC, maar dat je dat durft aanraden vind ik wel knap .... het is nu niet echt DE tool vind ik. Later dit jaar schakelen wij over naar HP ServiceManager 7.

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Mja, geef maar aan wat wij gebruiken. Ik vind zelf USD een draak van een applicatie. Die PlanningPME valt wel mee, maar het doet ook niet meer dan dat: een planning opstellen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

MS Project ?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

ditCh schreef:MS Project ?
Ik denk dat je de originele vraag nog eens moet lezen.

Wat de persoon vraagt is namelijk vrij complexe materie, zeker als je ook nog eens wil gaan optimaliseren wat betreft routes, technieker skills (niet iedereen heeft kennis over ieder toestel), voorraden (zowel in auto als multi magazijn), preventive maintenance, product tracking (wat heeft je klant hangen van de concurrentie)... en uiteindelijk hangt alles zo aan elkaar (voorraad beheer, facturatie, klantenbeheer, ...)

Geen idee of zoiets commercieels bestaat... ik heb het destijds ontwikkeld (samen met een heel team).
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”