Weepee activatie probleem (opgelost)

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik heb zojuist een account aangemaakt en heb 2x geprobeerd deze te activeren zonder succes.
Als ik het nummer bel (070/66.04.03) dan krijg ik een korte biep te horen en voor de rest niets.
De eerste keer heb ik mijn activeringscode ingetikt en krreeg nog niets te horen en dan heb ik opgehangen.
De tweede keer heb ik de activeringscode ingetikt gevolgd door een # (ook zonder resultaat).
Mijn account is nog altijd niet geactiveerd.

Ik heb gebeld via VoIP (homeconnect Dommel), kan dit het probleem zijn?

Edit: topic titel gewijzigd naar "opgelost"
Laatst gewijzigd door BBB 28 feb 2010, 15:29, in totaal 1 gewijzigd.
...
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2511
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 223 keer
Recent bedankt: 1 keer

Normaal gezien krijg je eerst een vrouwelijke (robot) stem te horen die je vraagt om je code in te geven. Probeer eens via een andere lijn of GSM.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

VOiD schreef:Normaal gezien krijg je eerst een vrouwelijke (robot) stem te horen die je vraagt om je code in te geven. Probeer eens via een andere lijn of GSM.
Met GSM identiek hetzelfde probleem.
Heb nu al 3x gebeld, ik heb ook een mailtje gestuurd.
...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Je bent al de 2e die een dergelijk probleem meldt...
Laat je weten als je antwoord krijgt van weepee?
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

meon schreef:Je bent al de 2e die een dergelijk probleem meldt...
Laat je weten als je antwoord krijgt van weepee?
Ik heb juist reactie gekregen van WeePee (had eigenlijk pas na het weekend reactie verwacht).
Ze gaan voor mij activeren, zodra ik meer info heb zal ik het hier posten.
...
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik kan ondertussen inloggen.
Snelle service, nu kan ik is testen en als alles goed verloopt nummer laten overzetten.
...
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”