Ik heb zojuist een account aangemaakt en heb 2x geprobeerd deze te activeren zonder succes.
Als ik het nummer bel (070/66.04.03) dan krijg ik een korte biep te horen en voor de rest niets.
De eerste keer heb ik mijn activeringscode ingetikt en krreeg nog niets te horen en dan heb ik opgehangen.
De tweede keer heb ik de activeringscode ingetikt gevolgd door een # (ook zonder resultaat).
Mijn account is nog altijd niet geactiveerd.
Ik heb gebeld via VoIP (homeconnect Dommel), kan dit het probleem zijn?
Edit: topic titel gewijzigd naar "opgelost"
Weepee activatie probleem (opgelost)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2511
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Normaal gezien krijg je eerst een vrouwelijke (robot) stem te horen die je vraagt om je code in te geven. Probeer eens via een andere lijn of GSM.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Met GSM identiek hetzelfde probleem.VOiD schreef:Normaal gezien krijg je eerst een vrouwelijke (robot) stem te horen die je vraagt om je code in te geven. Probeer eens via een andere lijn of GSM.
Heb nu al 3x gebeld, ik heb ook een mailtje gestuurd.
...
Ik heb juist reactie gekregen van WeePee (had eigenlijk pas na het weekend reactie verwacht).meon schreef:Je bent al de 2e die een dergelijk probleem meldt...
Laat je weten als je antwoord krijgt van weepee?
Ze gaan voor mij activeren, zodra ik meer info heb zal ik het hier posten.
...