Het is tegenwoordig een risico om draadloos te installeren. Als het niet werkt heb je pech, want de winkel neemt de producten niet terug.

Zoals je zelf schrijft is het een risico... zeker als je begint over twee verdiepingen. Je kan gewoon niet voorspellen wat het resultaat zal zijn, dus probeer van een vriend even z'n wireless router te lenen om een test te doen.pc2006 schreef:Het is tegenwoordig een risico om draadloos te installeren. Als het niet werkt heb je pech, want de winkel neemt de producten niet terug.
Het verschil tussen de huidige draft en final zal zo goed als niets zijn... zeker niet wat betreft al of niet een werkende verbinding hebben in moeilijke omstandigheden.kaween schreef:En -zuiver psychologisch- hoewel de dozen tegenwoordig geen notie meer maken van "pre-N" staat er in kleine lettertjes nog steeds "draft N" op die "standaard" die dus nog steeds niet "final" is.
het werk hier goed, maar verwacht geen spectaculaire verschillen.Goztow schreef:Extend wireless signal for 0,50 €
die laatste lading wifi gevallen van TLN zijn naar het schijnt bucht...bolleke64 schreef:
Ik heb al orginele (door TLN)geleverde) AP's in de kelder (met betonnen vloer) gevonden en door TLN gecertificeerde TT geinstalleerd gewoon omdat de modem daar ook moest komen !!!!!!!. Niet te geloven maar waar.
skynetbbs schreef:die laatste lading wifi gevallen van TLN zijn naar het schijnt bucht...bolleke64 schreef:
Ik heb al orginele (door TLN)geleverde) AP's in de kelder (met betonnen vloer) gevonden en door TLN gecertificeerde TT geinstalleerd gewoon omdat de modem daar ook moest komen !!!!!!!. Niet te geloven maar waar.
je mag die naast je laptop plaatsen en nog steeds maar 2 streepjes zien...verleden week nog zelf meegemaakt toen de mensen van ISS bij m'n overbuur kwamen voor te plaatsen...
wilden ze het steken op zijn laptop... terwijl het signaal van de buurman 5 streepjes was... en mijn fonera (overkant van straat) was ook nog 3 streepjes
ik zal maar eens een rf power meter bouwen dan kan ik RF out meten van wifi, de meter die ik nu heb moet minstens 1W input hebben. op 13cm
hebben dan maar een Nrouter komen plaatsen (beter dan die accesspoint
hopelijk beter dan deze :bolleke64 schreef: ik zal maar eens een rf power meter bouwen dan kan ik RF out meten van wifi, de meter die ik nu heb moet minstens 1W input hebben. op 13cm
Grappig die kende ik nog niet, leuk gevondenskynetbbs schreef:hopelijk beter dan deze :bolleke64 schreef: ik zal maar eens een rf power meter bouwen dan kan ik RF out meten van wifi, de meter die ik nu heb moet minstens 1W input hebben. op 13cm
http://www.thinkgeek.com/tshirts/illuminated/991e/
ik raad je aan het niet te kopen...bolleke64 schreef:Grappig die kende ik nog niet, leuk gevondenskynetbbs schreef:hopelijk beter dan deze :bolleke64 schreef: ik zal maar eens een rf power meter bouwen dan kan ik RF out meten van wifi, de meter die ik nu heb moet minstens 1W input hebben. op 13cm
http://www.thinkgeek.com/tshirts/illuminated/991e/