hallo,
Mijn broer heeft last van vrij veel disconnects en momenten waar hij bijvoorbeeld 3 uur niet kan verbinden.
Dingen die ik al uitgeprobeerd heb:
Andere kabel
Andere modem
Pc dichter gezet bij de aansluiting van telefoon voor kabellengte te minderen
Hij woont 300 meter van mij maar ik heb compleet geen problemen.
Er wordt geen router gebruikt.
Waaraan kan dit nog allemaal aan liggen? Dommel helpdesk is voorlopig niet echt hulpzaam geweest.
Netconnect: frequente disconnects en geen verbinding
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
misschien de splitter nog eens veranderen. en modem zetten waar telefoonkabel binnenkomt om problemen met de binnenbekabeling volledig uit te sluiten.
wat zijn de SNR waarden?
mvg,
wat zijn de SNR waarden?
mvg,
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
kan je normaal wel ergens in modem terug vinden, hoe hoger de waarde hoe beter. onder de 6 kan disconnects opleverentsjerno schreef:Hoe meet je SNR waarden?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect