Moet je een vijfpolige splitter voor adsl ook gebruiken als je geen vaste lijn hebt?
dus een adsl zonder vaste lijn?
Groetjes,
vijfpolige splitter
-
- Plus Member
ja maar niemand kan me bellen hé? die lijn is niet actief?cloink schreef:Niet supernoodzakelijk, doch aan te raden. Anders gaat je modem vreemd doen als iemand toch eens probeert te bellen...
Nu indien de lijn nog niet aktief is zal het niet baten.
Indien je toch signaal op je lijn hebt zie verder wat edpnet daarover schrijft >
Hoe voorkom ik dat het dsl- of sync-lampje op mijn modem knippert
Ofwel hier, in PDF formaat (gewoon op OK drukken vervolgens kan je de tekening uitvergroten (loupe)
Zeker aan te raden en zelfs noodzakelijk.
Indien je toch signaal op je lijn hebt zie verder wat edpnet daarover schrijft >
Hoe voorkom ik dat het dsl- of sync-lampje op mijn modem knippert
Ofwel hier, in PDF formaat (gewoon op OK drukken vervolgens kan je de tekening uitvergroten (loupe)
Zeker aan te raden en zelfs noodzakelijk.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
er staat daar :Blue-Sky schreef: Hoe voorkom ik dat het dsl- of sync-lampje op mijn modem knippert
Op elk telefoonstopcontact van de adsl-lijn, ook op de ongebruikte, dient een vijfpolige splitter geplaatst te worden.
is dit correct? ik begrijp niet goed dat er op ongebruikte stekkers ook een splitter zou moeten? waarvoor is dat goed?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
1 draad is transparent de andere bruin en een is de massa of afscherming.
Soort kabel met afscherming
Heb ook nog 'n link gevonden, waar cloink aan het zien was, voor afgeschermde kabel.
Bij Brico >>> http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 927#192927
Soort kabel met afscherming
Heb ook nog 'n link gevonden, waar cloink aan het zien was, voor afgeschermde kabel.
Bij Brico >>> http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 927#192927
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 105 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Toch niet hoor. Die splitter splits enkel het frequentiebereik van je telefoon af. Je modem krijgt altijd de beschikking over het ganse bereik.cloink schreef:Niet supernoodzakelijk, doch aan te raden. Anders gaat je modem vreemd doen als iemand toch eens probeert te bellen...