Hallo,
ik heb gezien dat er op de site van Belgacom tijdens de maand december een promotie is op hun internet abonnementen nml 3 maanden gratis zonder enige verplichting,wil dit dan zeggen indien je bestelt dat je dan 3 maanden gratis surft en dat je na die 3 maanden indien het je niet zou aanstaan kosteloos kan opzeggen want ik vind daar geen info op hun site van terug,weet iemand wat die promotie juist inhoud?
Hoe moet je die opzeg juist doen en wanneer ?
Alvast bedankt voor de info.
als je bijvoorbeeld op 31/12 nog een bestelling plaatst dan geniet je nog van de promo van december, ook al kom je maar in januari in dienst.
Neem nu dat je 10/1 in dienst komt dan kun je kosteloos opzeggen VOOR 10/4. Een telefoontje naar de klantendienst (0800/22800) is voldoende om de opzeg te doen. Hou rekening met 4 dagen opzeg.
als je bijvoorbeeld op 31/12 nog een bestelling plaatst dan geniet je nog van de promo van december, ook al kom je maar in januari in dienst.
Neem nu dat je 10/1 in dienst komt dan kun je kosteloos opzeggen VOOR 10/4. Een telefoontje naar de klantendienst (0800/22800) is voldoende om de opzeg te doen. Hou rekening met 4 dagen opzeg.
Heb je dat van de site zelf, ik kan die voorwaarden over deze promotie nergens terugvinden.
Als je mij een link zou kunnen geven , of anders ga ik morgen eens naar de belgacom shop bij ons in Leuven.
als je bijvoorbeeld op 31/12 nog een bestelling plaatst dan geniet je nog van de promo van december, ook al kom je maar in januari in dienst.
Neem nu dat je 10/1 in dienst komt dan kun je kosteloos opzeggen VOOR 10/4. Een telefoontje naar de klantendienst (0800/22800) is voldoende om de opzeg te doen. Hou rekening met 4 dagen opzeg.
Heb je dat van de site zelf, ik kan die voorwaarden over deze promotie nergens terugvinden.
Als je mij een link zou kunnen geven , of anders ga ik morgen eens naar de belgacom shop bij ons in Leuven.
Bates kan het weten, hij werkt bij belgacom ...
binnen de 3 maanden moet je dan wel beslissen of je verder doet of niet
als je bijvoorbeeld op 31/12 nog een bestelling plaatst dan geniet je nog van de promo van december, ook al kom je maar in januari in dienst.
Neem nu dat je 10/1 in dienst komt dan kun je kosteloos opzeggen VOOR 10/4. Een telefoontje naar de klantendienst (0800/22800) is voldoende om de opzeg te doen. Hou rekening met 4 dagen opzeg.
Heb je dat van de site zelf, ik kan die voorwaarden over deze promotie nergens terugvinden.
Als je mij een link zou kunnen geven , of anders ga ik morgen eens naar de belgacom shop bij ons in Leuven.
Bates kan het weten, hij werkt bij belgacom ...
binnen de 3 maanden moet je dan wel beslissen of je verder doet of niet
pas wel op als je belgacom zou nemen in afwachting van cityconnect, blijkbaar gaat dit niet samen. als je adsl zou nemen bij belgacom dan krijgt dommel een opzegbrief
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
xenne schreef:pas wel op als je belgacom zou nemen in afwachting van cityconnect, blijkbaar gaat dit niet samen. als je adsl zou nemen bij belgacom dan krijgt dommel een opzegbrief
oei,
dat wist ik niet,het zou gewoon maar zijn om mijn cityconnect abonnement te overbruggen aangezien er nog geen opleveringsdatum vastligt.
Heb ik hetzelfde voor indien ik een proefaanbod bij telenet neem?
Nee, probleem bij Dommel/BGC is omdat het signaal over dezelfde (koper)kabel loopt.
Telenet (kabel-internet) loopt over een compleet andere kabel en infrastructuur.
Draco888 schreef:Nee, probleem bij Dommel/BGC is omdat het signaal over dezelfde (koper)kabel loopt.
Telenet (kabel-internet) loopt over een compleet andere kabel en infrastructuur.
Dus dan zou ik enkel voorlopig bij telenet een overbruggings abonnement kunnen afsluiten als ik dat goed versta ?
Tuurlijk krijgt dommel geen opzegbrief... BRUO aansluitingen kunnen ze enkel zien dat het in gebruik is, en door wie, maar niet -wat-. En dat veronderstelt dat die lijn al geactiveerd is, wat niet het geval is.
als je bijvoorbeeld op 31/12 nog een bestelling plaatst dan geniet je nog van de promo van december, ook al kom je maar in januari in dienst.
Neem nu dat je 10/1 in dienst komt dan kun je kosteloos opzeggen VOOR 10/4. Een telefoontje naar de klantendienst (0800/22800) is voldoende om de opzeg te doen. Hou rekening met 4 dagen opzeg.
opgelet, niet klopt niet hoor.
huidige opzegtermijn is 7 werkdagen.
vanaf 31 december 2007 wordt dit 1 maand.
gelieve daar rekening mee te houden.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Goendi schreef:Tuurlijk krijgt dommel geen opzegbrief... BRUO aansluitingen kunnen ze enkel zien dat het in gebruik is, en door wie, maar niet -wat-. En dat veronderstelt dat die lijn al geactiveerd is, wat niet het geval is.
die info zou van dommel zelf komen, zie cityconnect topic
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
hollebollegijs schreef:
opgelet, niet klopt niet hoor.
huidige opzegtermijn is 7 werkdagen.
vanaf 31 december 2007 wordt dit 1 maand.
gelieve daar rekening mee te houden.
Excuseer... dit klopt wel !
Jij hebt het over de PSTN lijn waarvoor een opzeg is van 7 dagen.. voor ADSL is dat DAG + 3 (dus 4 dagen) maar vanaf 01/01/2008 is het inderdaad 1 maand opzegtermijn.
huidige voorwaarden die nog enkele dagen gelden (gelezen op de site van belgacom) : voor adsl go/plus
Artikel 15 Duur van het Contract.
Het Contract treedt in werking op de dag dat de aanvraag door Belgacom wordt aanvaard. Het Contract wordt gesloten voor een beginduur zoals vermeld in het Contract maar met een minimum van één (1) jaar. Indien de Klant het Contract ten laatste 7 dagen vóór het einde van de oorspronkelijke duur niet opzegt, zal dit Contract stilzwijgend worden verlengd voor onbeperkte duur.
nu jij.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
het artikel 15 waarover jij spreekt gaat over het verstrijken van het jaarcontract! Concreet betekent dit, indien je het jaarcontract (1ste jaar dat je adsl hebt) wil beëindigen VOOR DE OORSPRONKELIJKE DUUR dat moet je dit 7 dagen op voorhand melden. Het contract wordt in het andere geval stilzwijgend verlengd. MAAR, na het 1ste jaar kun je gewoon volgens DAG + 3 gaan opzeggen !!
het artikel 15 waarover jij spreekt gaat over het verstrijken van het jaarcontract! Concreet betekent dit, indien je het jaarcontract (1ste jaar dat je adsl hebt) wil beëindigen VOOR DE OORSPRONKELIJKE DUUR dat moet je dit 7 dagen op voorhand melden. Het contract wordt in het andere geval stilzwijgend verlengd. MAAR, na het 1ste jaar kun je gewoon volgens DAG + 3 gaan opzeggen !!
Bevestigd door verschillende supervisors..
CASE CLOSED imho
Maar zoals reeds aangegeven is dit geen optie voor mij zeker voor de overbrugging van mijn cityconnect abonnement ?
Zou eventueel een tijd adsl willen nemen bij belgacom tot mijn cityconnect abonnement opgeleverd wordt .
het artikel 15 waarover jij spreekt gaat over het verstrijken van het jaarcontract! Concreet betekent dit, indien je het jaarcontract (1ste jaar dat je adsl hebt) wil beëindigen VOOR DE OORSPRONKELIJKE DUUR dat moet je dit 7 dagen op voorhand melden. Het contract wordt in het andere geval stilzwijgend verlengd. MAAR, na het 1ste jaar kun je gewoon volgens DAG + 3 gaan opzeggen !!
Bevestigd door verschillende supervisors..
CASE CLOSED imho
kijk, ik ga hier niet verder over praten,dat brengt ons nergens, maar ik heb de dienst marketing gecontacteerd hiervoor.
zie artikel 17 :
Na het verstrijken van de oorspronkelijke contractduur mag de klant op elk moment opzeggen, mits een opzegtermijn van minimaal 7 dagen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Dan moet dat toch eens grondig verduidelijkt worden want ik heb het hier aan 5 mensen gevraagd intern en die zeggen mij ook dat in de praktijk dag + 3 wordt toegepast.
Enfin, ik zal het even doorgeven dat daar een nieuwe duidelijke communicatie over komt.
Zal ik verduidelijking brengen!
Probeer eens een opzeg in OMS geef ASAP in en je zal zien dat de datum automatisch 4 dagen verder zal staan.
Dus in dit geval is dag + 3 correct!
Peace!
Trouwens ja kan een adsl only aanvragen op het 2de koperpaar dat binnenkomt enkel een nieuwe aansluitdoos is nodig.
peewee schreef:Zal ik verduidelijking brengen!
Probeer eens een opzeg in OMS geef ASAP in en je zal zien dat de datum automatisch 4 dagen verder zal staan.
Dus in dit geval is dag + 3 correct!
peewee schreef:
Trouwens ja kan een adsl only aanvragen op het 2de koperpaar dat binnenkomt enkel een nieuwe aansluitdoos is nodig.
Ik vroeg mij net af of dit mogelijk was.
Ben je zeker dat het zou lukken?
Mijn vader heeft nu FullADSL, maar de verbinding is zeer slecht, en zou eventueel Belgacom willen testen op het tweede koperpaar, en daar na een beslissing nemen.
Err, en waarom niet is vragen om nu van koperpaar te wisselen?
Kan uw problemen met FullDSL oplossen. (als het probleem te wijten is aan een slecht koperpaar)
Ik heb dus ook zo een ADSL go abbo aangevraagd op 31/12. Nu krijg ik vandaag een brief in de bus met de inloggegevens, maar daarin staat dat ik 3 maanden gratis krijg bij mijn afsluiting van een jaarcontract !
Het was toch 3 maanden zonder enige aankoopverplichting ? Verder staat
er ook nog dat indien ik voor het jaar opzeg, ik de resterende maanden moet betalen.
Kan ik nu nog opzeggen na 3 maanden, of heb ik geen poot om op te staan ?
devastator schreef:Ik heb dus ook zo een ADSL go abbo aangevraagd op 31/12. Nu krijg ik vandaag een brief in de bus met de inloggegevens, maar daarin staat dat ik 3 maanden gratis krijg bij mijn afsluiting van een jaarcontract !
Het was toch 3 maanden zonder enige aankoopverplichting ? Verder staat
er ook nog dat indien ik voor het jaar opzeg, ik de resterende maanden moet betalen.
Kan ik nu nog opzeggen na 3 maanden, of heb ik geen poot om op te staan ?
Greetz,
Deva
bellen naar belgacom
toen ik telefoonlijn moest laten vrhuizen kreeg ik ook van 66 euro voor "activatie" maar dat moest ik "negeren" hebben ze mij gezegd
peewee schreef:Zal ik verduidelijking brengen!
Probeer eens een opzeg in OMS geef ASAP in en je zal zien dat de datum automatisch 4 dagen verder zal staan.
Dus in dit geval is dag + 3 correct!
Amen, rofl...
ook bekend met het israelisch systeem dus..
mij lukt het wel in oms om de adsl de dag na inleiding op te zeggen hoor.
maar ja je moet het systeem een beetje kennen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
LoSeR schreef:
bellen naar belgacom
toen ik telefoonlijn moest laten vrhuizen kreeg ik ook van 66 euro voor "activatie" maar dat moest ik "negeren" hebben ze mij gezegd
Paar weken geleden kreeg ik ook de factuur voor het betalen van heractivatie van m'n discovery line ... Was dit dan ook gratis (eind november)
peewee schreef:Zal ik verduidelijking brengen!
Probeer eens een opzeg in OMS geef ASAP in en je zal zien dat de datum automatisch 4 dagen verder zal staan.
Dus in dit geval is dag + 3 correct!
Amen, rofl...
ook bekend met het israelisch systeem dus..
mij lukt het wel in oms om de adsl de dag na inleiding op te zeggen hoor.
maar ja je moet het systeem een beetje kennen.
OMS ?
Kan ik nu kosteloos opzeggen na 3 maanden, of niet ?
peewee schreef:Zal ik verduidelijking brengen!
Probeer eens een opzeg in OMS geef ASAP in en je zal zien dat de datum automatisch 4 dagen verder zal staan.
Dus in dit geval is dag + 3 correct!
Amen, rofl...
ook bekend met het israelisch systeem dus..
mij lukt het wel in oms om de adsl de dag na inleiding op te zeggen hoor.
maar ja je moet het systeem een beetje kennen.
OMS ?
Kan ik nu kosteloos opzeggen na 3 maanden, of niet ?
aanvraag in december gedaan, antwoord ja
aanvraag dit jaar, antwoord, nee
voila en op je bevestigingsbrief staat de standaardprijs maar dat er geen rekening wordt gehouden met de eventuele promotie.
als je wil pm je gegevens dan zal ik eens kijken, moest er iets fout zijn zal ik dat wel rechtzetten.
en ja hollebollgijs, das ni van het systeem kennen iedereen kan zelfs onmiddelijk op 2 uur tijd een adsl opzeggen via OMS
maar als je de standaard neemt is het automatisch +3 dagen.
Maar laat het er nu bij want het heef geen zin om daarop in te gaan.
Er zijn zoveel zaken die ni kloppen in de positieve zin.
Opzeg van comfortview, multi, power,... allemaal jaarcontracten daar wordt niks voor aangerekend dus of da nu 7 dagen is of 4 dagen da gaat het ni uitmaken
peewee schreef:voila en op je bevestigingsbrief staat de standaardprijs maar dat er geen rekening wordt gehouden met de eventuele promotie.
als je wil pm je gegevens dan zal ik eens kijken, moest er iets fout zijn zal ik dat wel rechtzetten.
en ja hollebollgijs, das ni van het systeem kennen iedereen kan zelfs onmiddelijk op 2 uur tijd een adsl opzeggen via OMS
maar als je de standaard neemt is het automatisch +3 dagen.
Maar laat het er nu bij want het heef geen zin om daarop in te gaan.
Er zijn zoveel zaken die ni kloppen in de positieve zin.
Opzeg van comfortview, multi, power,... allemaal jaarcontracten daar wordt niks voor aangerekend dus of da nu 7 dagen is of 4 dagen da gaat het ni uitmaken