wat te kopen

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Gebruikersavatar
Wicky
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 jun 2007, 11:02
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 10 keer
Recent bedankt: 1 keer

DarthDavy schreef:Het is niet aan ons om in de interne keuken van MS of Sony te gaan bezighouden. Naar mijn weten verkopen ze allebei hun console met verlies.
Heh ? Beide bedrijven hebben aandeelhouders - hun winst of verliescijfers worden elk kwartaal bekendgemaakt. En MS verkoopt z'n console dus NIET met verlies (zie bv http://games.fok.nl/news.php?newsid=21401 )
Sony laat consoles naast mekaar bestaan. Nog meer met de PS3/PS2 zie je ze verder gaan met beide consoles (niet in het minst omdat Sony de PS2 wil gebruiken om met de Wii te concurreren).
Lijkt de meest logische verklaring niet omdat ze met de PS2 nog steeds (veel) winst maken ? Sony doet echt niet aan liefdadigheid hoor (net zo min als alle andere commerciele bedrijven). Nog een reden voor het nog steeds produceren van de PS2 zou natuurlijk ook kunnen zijn omdat de 40 GB PS3 geen PS2 compatibiliteit meer heeft ?
Microsoft verandert van console, wel, dan heb jij ofwel pech als consument, ofwel moet je hun nieuwe product kopen.
Dat is commercieel toch okee ? Als Renault met een nieuwe Twingo komt, kan ik de oude toch ook niet meer kopen ? Ik snap de redenering niet die Microsoft met z'n Xbox360 afbreekt als zou het toestel niet toekomstgericht zijn, om dan daarna Microsoft weer aan het kruis te nagelen omdat ze de oude technologie niet meer produceren ? Ik kan mis zijn natuurlijk, maar als een spelfabrikant een spel voor de oude Xbox wil ontwikkelen, dan staat het hun toch vrij om dat te doen ? Denk je dat elk spel voor de PS3 ook nog eens op de PS2 zal verschijnen ???
Ik zie MS volgend jaar weer met nieuwe versies van de Xbox360 uitkomen, eentje met een HD-DVD speler in (als HD-DVD nog zo lang gaat leven, voor hetzelfde geld knallen ze er een Blu-Ray speler in)
Ik heb geen kristallen bol, dus waag ik me ook niet aan dergelijke uitspraken. Indien er een spelfabrikant een spel uitbrengt op HD-DVD, dan neem ik aan dat gamers die dit spel willen spelen de externe drive wel zullen kopen zeker ? En moest blue-ray de hd-formaat-race winnen, dan zal MS waarschijnlijk wel een externe blue-ray speler gaan aanbieden - so what ?

Vraagje: wat denk je dat Sony zal doen voor z'n PS3 moest HD-DVD als winnaar tevoorschijn komen ?
Gaat Microsoft ontwikkelaars blijven verplichten van spellen uit te brengen op DVD zonder HD ondersteuning? Gaan ontwikkelaars dat blijven pikken terwijl ze wel die grotere ruimte hebben met de PS3?
Ja, zo kan ik ook vele vragen bedenken: zullen multiplatform spelontwikkelaars wel blijven ontwikkelen op de PS3 als het marktaandeel niet snel verbetert, zeker als je weet dat het ontwikkelen van een spel op het cell platform veel complexer is dan op de Xbox360 ?
Wil je een leuke spelconsole met de beste spelletjes die op dit moment te verkrijgen zijn? Ja, dan moet je een Xbox360 pakken.
Ja, dat is toch wat de OP vraagt en wat ik al de hele tijd zeg...
kaween schreef: ik zie me over een jaar of 2 zelfs zo'n ding kopen gewoon als BlueRay speler + Mediacenter + "surfmachine in de huiskamer", zonder dat er ooit maar een spelletje op gespeeld wordt
Inderdaad - indien ik nu een blue-ray speler zou willen kopen, dan kocht ik onmiddellijk een PS3.
ditCH schreef: ik speel xvid/divx af op mijn ps3 door een mediaserver te draaien op een andere pc in mijn netwerk ( tversity ). De PS3 detecteerd die mediaserver onmiddellijk in mijn netwerk en zo kan ik alles afspelen
Ja, zo werkt het ook op de Xbox360 (TVersity) maar om heel eerlijk te zijn vind ik het nog steeds gemakkelijker om de laptop rechtstreeks met m'n TV te verbinden of de xvid/divx op een SD kaartje te gooien en dat via het SD slot van de DVD speler af te spelen.

-Eric-
Gebruikersavatar
Wicky
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 jun 2007, 11:02
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 10 keer
Recent bedankt: 1 keer

Coop schreef:
ditCh schreef: Ik speel xvid/divx af op mijn ps3 door een mediaserver te draaien op een andere pc in mijn netwerk ( tversity ). De PS3 detecteerd die mediaserver onmiddellijk in mijn netwerk en zo kan ik alles afspelen :)
1. Kan de PS3 ook Divx upscalen ? en wat moet ik me van dat upscalen voorstellen ? hij maakt van 640 x 380 1080p ? en kan de xbox 360 niet upscalen ?
De Xbox360 kan zeker upscalen - dit is een TVersity instelling (bij mij staat ie op 720p). Let wel op dat het bronsignaal van goede kwaliteit moet zijn (een slechte divx ziet er ook geupscaled slecht uit).
Coop schreef:2. Welke geeft het beste beeld in games, 360 of PS3 ?
Ik dacht niet dat er veel verschil tussen die beiden zit - veel is afhankelijk van het werk dat de spelontwikkelaars er in gestopt hebben.

-Eric-
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Wicky schreef:
Ja, zo werkt het ook op de Xbox360 (TVersity) maar om heel eerlijk te zijn vind ik het nog steeds gemakkelijker om de laptop rechtstreeks met m'n TV te verbinden of de xvid/divx op een SD kaartje te gooien en dat via het SD slot van de DVD speler af te spelen.

-Eric-
Ik heb 1 centrale server staan waarop de TVersity draait en vanwaar ik al mijn media afspeel, er is niets gemakkelijker dan dat. ( Naast de PS3 heb ik ook nog een apart mediacenter TViX, maar die staat redelijk non actief sinds ik de PS3 heb).

Een laptop aansluiten vind ik toch meer werk dan gewoon even in het menu van mijn PS3 scrollen om iets te bekijken.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Wicky schreef:
Coop schreef:2. Welke geeft het beste beeld in games, 360 of PS3 ?
Ik dacht niet dat er veel verschil tussen die beiden zit - veel is afhankelijk van het werk dat de spelontwikkelaars er in gestopt hebben.

-Eric-
Niet vergeten dat de PS3 standaard met HDMI komt, voor een XBOX moet je dan al voor Elite ( duurdere ) versie gaan ...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Niet meer eh. Arcade-ding heeft nu ook HDMI.
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

Ik heb van bij de launch een 360, doch heb ik ook een PS3 gekocht om de simpele reden.

Betrouwbaarheid. Ik zit nu aan mijn 4e toestel (die trouwens ook kuren vertoont - this disc is dirty terwijl er niets aan de disc is) en op het eind stak het toch tegen. Heb ondertussen zelf al een dossiertje lopen bij Test Aankoop.

Voordeel van de 360 is het feit dat (buiten NA) het toestel niet echt super doet en je dus wel wat koopjes op de kop kunt tikken.

* In Asie zijn games (die dat regiovrij zijn natuurlijk) enorm goedkoop (35€ - legale engelse versies)
* Veel bedrijven blijven zitten met hun 360 games en die doen het dan tegen gereduceerd tarief van de hand (een stuk of 6 games kunnen kopen aan 15€ stuk bvb)
Ik heb geen kristallen bol, dus waag ik me ook niet aan dergelijke uitspraken. Indien er een spelfabrikant een spel uitbrengt op HD-DVD, dan neem ik aan dat gamers die dit spel willen spelen de externe drive wel zullen kopen zeker ? En moest blue-ray de hd-formaat-race winnen, dan zal MS waarschijnlijk wel een externe blue-ray speler gaan aanbieden - so what ?
Addons hebben het nooit schitterend gedaan bij consoles. Toch zeker niet van die aard. Microsoft wil geen 2e SegaCD.
Ja, zo kan ik ook vele vragen bedenken: zullen multiplatform spelontwikkelaars wel blijven ontwikkelen op de PS3 als het marktaandeel niet snel verbetert, zeker als je weet dat het ontwikkelen van een spel op het cell platform veel complexer is dan op de Xbox360 ?
De 360 heeft baat heeft bij de manier waarop een developer de hw moet benaderen van de PS3. Wat je optimaliseerd voor Cell, draait ook een stuk beter op 360 hw dan wanneer je de "klassieke" manier gebruikt.

Er zit ook in de hw veel meer potentiele rek in. Eenvoud in ontwikkelen heeft ook zijn nadelen. In de grond willen alle ontwikkelaars ook nieuwe dingen uitproberen en progressie maken.

Althans dat is wat ik het leuke vind aan programmeur zijn.
Gebruikersavatar
Wicky
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 jun 2007, 11:02
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 10 keer
Recent bedankt: 1 keer

ditCh schreef:
Wicky schreef:
Coop schreef:2. Welke geeft het beste beeld in games, 360 of PS3 ?
Ik dacht niet dat er veel verschil tussen die beiden zit - veel is afhankelijk van het werk dat de spelontwikkelaars er in gestopt hebben.

-Eric-
Niet vergeten dat de PS3 standaard met HDMI komt, voor een XBOX moet je dan al voor Elite ( duurdere ) versie gaan ...
Klopt maar het verschil tussen component en hdmi zie ik eigenlijk niet op een HD LCD (op een Indi box getest wel te verstaan - m'n Xbox heeft geen hdmi). Het verschil ts VGA en component op de Xbox360 is dan wel weer zichtbaar (VGA ziet er net wat onscherper uit). Maar dan zit ik wel met m'n neus vrijwel tegen het scherm om dat verschil te zien.

-Eric-
Gebruikersavatar
Wicky
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 jun 2007, 11:02
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 10 keer
Recent bedankt: 1 keer

Silence schreef:* In Asie zijn games (die dat regiovrij zijn natuurlijk) enorm goedkoop (35€ - legale engelse versies)
Ja, daar heb ik ook al zitten kijken, maar het is altijd oppassen geblazen met de Belgische douane. Als het pakje onderschept wordt, kan het al snel een dure zaak worden.

-Eric-
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare

ditCh schreef:
Wicky schreef:
Ja, zo werkt het ook op de Xbox360 (TVersity) maar om heel eerlijk te zijn vind ik het nog steeds gemakkelijker om de laptop rechtstreeks met m'n TV te verbinden of de xvid/divx op een SD kaartje te gooien en dat via het SD slot van de DVD speler af te spelen.

-Eric-
Ik heb 1 centrale server staan waarop de TVersity draait en vanwaar ik al mijn media afspeel, er is niets gemakkelijker dan dat. ( Naast de PS3 heb ik ook nog een apart mediacenter TViX, maar die staat redelijk non actief sinds ik de PS3 heb).

Een laptop aansluiten vind ik toch meer werk dan gewoon even in het menu van mijn PS3 scrollen om iets te bekijken.
Precies ik ook. Het is altijd een gans gedoe met die VGA-kabel en die jack-kabel in de versterker voor geluid.

Nu is het gewoon op de PC de media server starten en dan ga ik lekker voor de TV zitten, PS3 opzetten en film aanklikken die ik wil zien.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

ga voor een playstation, nu alleen nog zien de welke?
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Persoonlijk zou ik gaan voor de 60GB versie aan 499 euro.
Daar krijg je 2 wireless controllers en 2 games bij.

Bij de 40GB koop je gewoon je PS3 met 1 controller voor 399 euro.

De extra controller en de 2 games maken de 100 euro extra al snel goed. Plus dat je nog eens een card reader hebt en een grotere HD.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Mr.T schreef: De extra controller en de 2 games maken de 100 euro extra al snel goed. Plus dat je nog eens een card reader hebt en een grotere HD.
En niet te vergeten: extra USB poorten EN je kan er ps2 games op spelen ( dit kan de 40 gig versie niet).
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

ditCh schreef:
Mr.T schreef: De extra controller en de 2 games maken de 100 euro extra al snel goed. Plus dat je nog eens een card reader hebt en een grotere HD.
En niet te vergeten: extra USB poorten EN je kan er ps2 games op spelen ( dit kan de 40 gig versie niet).
gewoon doen zeker hé :-)
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

hollebollegijs schreef: gewoon doen zeker hé :-)
Inderdaad ... en voeg mij maar toe op PSN ( nick: hCtid :P )
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

ditCh schreef:
hollebollegijs schreef: gewoon doen zeker hé :-)
Inderdaad ... en voeg mij maar toe op PSN ( nick: hCtid :P )
eerst nog ne sponsor zoeken :-)
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

hollebollegijs schreef:eerst nog ne sponsor zoeken :-)
Zo'n slecht betaalde job bij Belgacom? :twisted:
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

ditCh schreef:
kaween schreef:Just my 2 cents :

Voor mij is die keuze veel makkelijker. Aangezien ik een complete kluns ben met games waar geen AWSD/mouse aan te pas komt, is voor mij iedere console zowiezo -als spelconsole- onbruikbaar. :D

Toch 1 vraagteken ? Wie draait Xvid/DivX op de PS3 ? En hoe ? Want ik heb tot nu toe enkel vragen hierover gezien op de forums (ik bedoel native in PS3, niet via een Linux), en 3 weken geleden las ik nog een "Sony has no official plans to support Xvid on the PS3", daar waar Microsoft dit juist _wel_ heeft aangekondigd ....
Je kan met een muis & keyboard gamen op de PS3 ;).

Ik speel xvid/divx af op mijn ps3 door een mediaserver te draaien op een andere pc in mijn netwerk ( tversity ). De PS3 detecteerd die mediaserver onmiddellijk in mijn netwerk en zo kan ik alles afspelen :)
.... en het spelen in een woonkamer met muis en keyboard is ook niet geheel evident, he. :)

Nee, ik bedoelde echt wel rechtstreeks DivX/Xvid, no server. Annex "Xbox 1 en XBMC". Dat is dan blijkbaar nog steeds niet mogelijk, of heb ik het mis ?
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

hollebollegijs schreef:eerst nog ne sponsor zoeken :-)
Didier B vragen :idea: :twisted:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

kaween schreef: Nee, ik bedoelde echt wel rechtstreeks DivX/Xvid, no server. Annex "Xbox 1 en XBMC". Dat is dan blijkbaar nog steeds niet mogelijk, of heb ik het mis ?
Tja ... dat is het ook niet he ? Moet je je XBOX voor chippen ... ik heb ubuntu draaien op mijn PS3 en daar kan ik wel divx op afspelen als ik wil. Native is het niet mogelijk neen ... maar dat kan een XBOX ( 360 ) ook niet :)
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

Ik ben niet echt een gamer maar eens playstation zou ik me nu nooit kopen. Enkele vrienden van mij hebben beide en ik vind het grafische op de playstation erg tegenvallen tov de de xbox.

Ik heb het dan wel over de playstation 2 en de oudere xbox maar voor de nieuwe generatie zal dit waarschijnlijk wel hetzelfde zijn.
Gebruikersavatar
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04

verdickt schreef:Ik ben niet echt een gamer maar eens playstation zou ik me nu nooit kopen. Enkele vrienden van mij hebben beide en ik vind het grafische op de playstation erg tegenvallen tov de de xbox.

Ik heb het dan wel over de playstation 2 en de oudere xbox maar voor de nieuwe generatie zal dit waarschijnlijk wel hetzelfde zijn.
Ik vond die 60 jaar oude bmw ook tegenvallen ten opzichte van de volkswagen.
Nu zal dat wel hetzelfde zijn :lol:
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Er gaat toch niks boven de graphics van Pong :lol:
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

ditCh schreef:
kaween schreef: Nee, ik bedoelde echt wel rechtstreeks DivX/Xvid, no server. Annex "Xbox 1 en XBMC". Dat is dan blijkbaar nog steeds niet mogelijk, of heb ik het mis ?
Tja ... dat is het ook niet he ? Moet je je XBOX voor chippen ... ik heb ubuntu draaien op mijn PS3 en daar kan ik wel divx op afspelen als ik wil. Native is het niet mogelijk neen ... maar dat kan een XBOX ( 360 ) ook niet :)
Nou nee. "chippen" niet echt, hacken wel. En ja, het is perfect mogelijk een XB1 te hacken zonder ook maar een schroefje los te maken (griezelig eenvoudig eigenlijk ; een cd en een memory card/Datel met een savegame van 007 erop was voldoende, zelf al enkele keren gedaan). Het eindresultaat is inderdaad een niet-orginele/garantieloze XB, maar wederom wel eentje waarop ik dan ook alles (inclu een Linux als ik echt zou willen, maar zo langzaam dat het meer een curiosum als een werkbaar item is) kan booten en het enige wat ik daarvoor aan kosten nodig heb is een (geleende, I'm a cheapass) 8mb savegame card en een CDR .... lo-tech rulez. :D

Wat Xvid/DivX support betreft, sinds de ommezwaai bij MS wat het hele home entertainment/Xvid/DivX/mpeg4 verhaal betreft, zijn de geruchten dat de volgende Dashboard deze ondersteuning zou introduceren toch wel heel sterk geworden, en ten dele ook al bevestigd door de rakkers uit Redmond.

- "Look at them colors, That resolution, It's the best graphics engine I've ever seen ..."
- "Step away from that window, you fool ..."
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

kaween schreef: Nou nee. "chippen" niet echt, hacken wel. En ja, het is perfect mogelijk een XB1 te hacken zonder ook maar een schroefje los te maken (griezelig eenvoudig eigenlijk ; een cd en een memory card/Datel met een savegame van 007 erop was voldoende, zelf al enkele keren gedaan). Het eindresultaat is inderdaad een niet-orginele/garantieloze XB, maar wederom wel eentje waarop ik dan ook alles (inclu een Linux als ik echt zou willen, maar zo langzaam dat het meer een curiosum als een werkbaar item is) kan booten en het enige wat ik daarvoor aan kosten nodig heb is een (geleende, I'm a cheapass) 8mb savegame card en een CDR .... lo-tech rulez. :D
Het verschil met de PS2 & PS3 is dan weer wel dat Sony de "linux kits" er zelf bijleverd :) Geen "gehack" en geen gedoe ... :)

Maar we wijken af ;) .... ik ben one happy ps3'er :)
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

... de persoon die niet in staat is om een soft hack uit te voeren op een XB1 heeft =niets= verloren in Linux. De "hack" is eenvoudiger uit te voeren dan de installatie van een Linux zelf. Hack the Planet ! :D

En ja, sorry voor het afwijken, maar Hollebolle heeft zijn keuze zowiezo gemaakt, en ondanks de kritische sidenotes zou ik hetzelfde gedaan hebben, namelijk voor de PS3 gaan : of dat echt de betere gamesmachine is op het einde van de rit, wil ik nog in het midden laten, maar hij is allersinds completer en algemener bruikbaar en in die redenering/achtergrond ook _goedkoper_ als de XB360.
Gebruikersavatar
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04

ditCh schreef: Het verschil met de PS2 & PS3 is dan weer wel dat Sony de "linux kits" er zelf bijleverd :) Geen "gehack" en geen gedoe ... :)

Maar we wijken af ;) .... ik ben one happy ps3'er :)
Hoe goed werkt linux eigenlijk op de ps3.
Toen het pas uitkwam had ik gehoord dat het nog wat traag werkte omdat maar 1 core gebruikt werd. Is dat nu al anders?
Laatst gewijzigd door hellsnake 10 nov 2007, 14:09, in totaal 1 gewijzigd.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

om nog even te reageren om mijn opmerking over het zoeken van een sponsor.
nee, ben helemaal niet slecht betaald. als ik kijk naar het basisloon, de bonussen elk kwartaal + alle voordelen, nee mag helemaal niet klagen maar zo een playstation 3 of xbox360 is nu toch niet goedkoop hé. kan het wel betalen, maar mocht er zich een sponsor aanbieden,.... :-) :-)
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

hollebollegijs schreef: maar mocht er zich een sponsor aanbieden,.... :-) :-)
De Sint komt er aan ... :P
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Mijn commentaar over die slecht betaalde job was wel als grap bedoeld, daarom dat ik die :twisted: erachter zette :-)
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

KK schreef:Mijn commentaar over die slecht betaalde job was wel als grap bedoeld, daarom dat ik die :twisted: erachter zette :-)
weet ik wel hoor :-)
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

ditCh schreef:
hollebollegijs schreef: maar mocht er zich een sponsor aanbieden,.... :-) :-)
De Sint komt er aan ... :P
of de kerstman?
of alletwee? :-D
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 706
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Kun je met de 360 of PS3 opnemen van de tv ?
Dan heb je ook geen hd recorder meer nodig.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1934
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

360 of PS3 zitten geen tuners in :-D
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 706
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

ljd schreef:360 of PS3 zitten geen tuners in :-D
Zou er als uitbreiding moeten komen, hoef je geen HD recorder meer te halen en is het een echt HTPC.

Een omgebouwde xbox kan programma's wel laten opnemen door een pc in het netwerk welke een videokaart heeft.
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare

ljd schreef:360 of PS3 zitten geen tuners in :-D
Voor de PS3 komt er wel een digitale tv-antenne uit. Of die ooit naar België komt, acht ik wel heel klein, maar jah, da's een andere discussie (en ik moet toch ook niet op iedere post ik maak op Telenet zijn kap zitten he :twisted: )
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

heb van een maat een ps2 op de kop kunnen tikken voor een appel en ei met een aantal spellekes, dus ik ben momenteel tevreden.

zal volgend jaar nog wel eens opnieuw kijken voor een andere spelconsole.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Plaats reactie

Terug naar “Games”