Hey userbaserkes,
Ik heb jaren niet geïnvesteerd in mijn pc omdat ik eigenlijk niet veel power nodig heb voor wat ik doe met mijn pc (visual studio, office, grabit, internetten vraagt eigenlijk niets van systeemeisen...) Maar met de winter voor de deur zou ik toch af en toe nog eens een spelleke spelen.
Ik heb nu:
AMD 2400xp
Asrock K7S41GX
512 ddr1 ram
gf 4200 agp
Zelf dacht ik aan 2 gig ram 80 eur: http://www.alternate.nl/html/productDet ... tno=iaidb3
en volgende graka 125 eur:
http://www.alternate.nl/html/product/de ... hData=true
Hebben jullie betere voorstellen of winkels? Of is het niet de moeite om nog kosten te doen? Alvast bedankt.
Upgrade nog de moeite?
Zou toch opletten met een ouder systeem op te waarderen want die onderdelen zijn meestal nogal prijzig.
Je kan tegenwoordig vrij goedkoop een basissysteem (niet de allerzwaarste processor en toch dual core) hebben.
Je kan tegenwoordig vrij goedkoop een basissysteem (niet de allerzwaarste processor en toch dual core) hebben.
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Ahja, ik heb mijn
Pentium IV 2.66 GHz
512 MB ddr ram
GF 4 TI4800SE
deze vakantie geuprade naar:
1Gig ram
NViDIA GeForce 6800
Alles samen 62€. Ik vond de prijs nog redelijk en daarom heb ik dit gedaan.. Verder plan ik nog een hd upgrade te doen, 500 gb erbij ofzo.. (nu zit er al 620 gb in..) maar dit zal dan de laatste zijn voor deze pc.
Ik zou in uw geval eens kijken voor een nieuw pc'tje, aangezien ik maar een arme student ben
Pentium IV 2.66 GHz
512 MB ddr ram
GF 4 TI4800SE
deze vakantie geuprade naar:
1Gig ram
NViDIA GeForce 6800
Alles samen 62€. Ik vond de prijs nog redelijk en daarom heb ik dit gedaan.. Verder plan ik nog een hd upgrade te doen, 500 gb erbij ofzo.. (nu zit er al 620 gb in..) maar dit zal dan de laatste zijn voor deze pc.
Ik zou in uw geval eens kijken voor een nieuw pc'tje, aangezien ik maar een arme student ben

- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1681 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Toch wel een dure graka voor een systeem waar je cpu de bottleneck gaat zijn. Moest je nu een upgrade doen zoals bovengaande poster (kleinere upgrade), dan is het de moeite, anders zou je toch beter kijken naar een dual core moederbord met bijhorende processors.