wou jullie eventjes mee laten genieten van hetgeen ik daarnet ontdekt heb op de servers van skynet. Normaal hebben we daar een quota van 50Mb. Nu ben ik bezig een configuratie langzaam aan op te bouwen op een andere hdd en voor quick-changing data (emails, etc...) heb ik geen zin om dat op nen cd te burnen en dat over te zetten op die manier op mijn nieuwe hdd.
Dus ideale manier..ik ace dat en upload dat naar mijn webspace (daar ik 2 skynet accounts heb, kan ik dus aan 100Mb). Wel daarnet heb ik 50Mb op de server gezet, wetende dat er al 5Mb op stond...was dus bizar, heb de quota opgevraagd, en wat krijg ik....:16Mb

Ben er wel niet rouwig om - heb maar 1 x moeten uploaden ipv 2x - maare tis toch weer iets dat weer niet zo 100% correct is eh

Heb hetzelfde dan opnieuw geprobeerd op andere account, en ook daar kreeg ik er meer dan 50Mb op...
Tijdens de ftp-connectie, is de connectie wel iedere x ff weggevallen.. maar ben upload opnieuw begonnen.. enne ondertussen acekes unaced op mijn nieuwe hdd en alle data is valid (no corruption)
Wou jullie mijn bevindingen eventjes laten weten..
Af en toe is de users.skynet.be wel x down, maare space..daar kijken ze gelijk niet naar