welk moederbord ?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Hallo,

Ben aan een nieuwe PC toe.
Wil een 6750 processor en had gedacht aan het volgende moederbord :
MSI 945P Neo3-F Socket 775 Moederbord
Lijkt me op het eerste zicht voor een schappelijke prijs alles te hebben wat ik nodig heb.
Vind echter weinig of geen vergelijkende info over moederborden.
Kan er iemand mij raad geven ?
Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Ik zou voor deze gaan: http://www.azerty.nl/producten/product_ ... neo-f.html

1333 Mhz FSB, nieuwere P35, ...
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1197
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Mainstream : intel P35 chipset zoals MacE501 hier aangeeft is de beste keuze momenteel. Kan je vinden bij Asus, MSI, Gigabyte ...

High End : intel X38 chipset, verkrijgbaar vanaf mid. Augustus
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

20 experts, 20 meningen.

Hoi Dieter, long time no see. :-)

Ik ben zelf nog niet 100% overtuigd van de P35. Zit veel in, maar het komt er vooralsnog niet uit. Heb er op het werk een paar van geinstalleerd (Asus), en dat ding heeft echt nog wel een paar "toothing problems". Niet zo erg als bij de introductie van de I965, maar toch; duidelijk nog werk aan de winkel, zowel qua bios optimilisaties (specifiek naar high-end memory : niet leuk als je klant high-end Corsair koopt, en je dat voor geen meter stabiel krijgt, maar de Corsair Value of Apacer standaard werken dan weer wel ....) alsook naar drivers (onder Vista een paar *hele rare* dingen gezien met dit board de afgelopen weken).

Een 945 kan ik dan ook helemaal niet meer aanraden : gaat wel, maar is zeker niet de beste keuze voor een betere C2D cpu zoals je die gekozen hebt. Is het prijsverschil versus generatiekloof niet waard.

Ik raad je dan op dit moment ook eerder een Asus aan met een I965, een Asus P5B-E bijvoorbeeld. Stabiel, heeft zijn zwaarste problemen al achter de rug, goedgekeurd voor FSB1333, hoewel ik er nog altijd van uitga dat bij een _belangrijke cpu swap waarbij de cpu duidelijk andere eisen gaat stellen aan de chipset_, je beter de hele cpu+mobo swapped.
Hoeft niet, maar mensen die 100%-ige betrouwbaarheid en functionaliteit eisen vanaf dag 1, zijn meestal beter gediend met een totaaloplossing, en da's ook meteen de reden waarom ik een P35 oplossing nog niet van harte kan aanbevelen aan _iedere_ klant.

Msi hoeft voor mij niet meer zonodig, maar da's mijn persoonlijke mening. De laatste 2 jaar is de qualiteit van MSI echt wel hard aan het fluctueren, en binnen éénzelfde familie borden hebben we series gehad met een enorm hoog uitval percentage binnen de eerste 3 maanden. Niet leuk als je bij sommige klanten binnen 6 maanden tijd tot 4 maal een ander mainboard moet steken.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Hoi Kaween,

Ben er idd nog. Niet veel meer te melden de laatste tijd? Dommel werkt perfect, dus zie je me iets minder.
Heb nu, via mail aan een paar lokale PC-winkels een offerte gevraagd.
Eentje ben ik zelf naar toe geweest. Kerel wist niet wat een E6750 was.
Stond niet op zijn prijslijst.
Uiteraard kan iedereen dat niet weten, maar als het je beroep is word je toch geacht meer te weten dan de hobbyist.
Heb zo'n 900 euro te spenderen. Dacht aan het volgende :

Intel Core 2 Duo E6750 Dual-Core processor
MSI 945P Neo3-F Socket 775 Moederbord (of ander ???.
2048MB (2x1024MB) DDR2 PC5300 667MHZ Dual Channel Geheugen
asus 8500GT 256MB PCI-E silent
1 X Samsung SpinPoint T166 HD501LJ, 500GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ)
1 x Dvd-brander: Samsung SH-S182M 18x, 1 X dvd lezer
X-GEAR Design Behuizing Zwart / Zilver met Stille 480WATT Xilence Voeding (of gelijkaardig met silent power supply)
WINDOWS VISTA HOME PREMIUM NEDERLANDS (Belgie)

Hier zal JIJ blij mee zijn : ik ga mijn windows KOPEN ;-)

Weet dat de grafische kaart kritiek zal krijgen, maar games zijn niet echt mijn prioriteit, en ik wil absoluut een passieve koeling.
Wel belangrijk is HI-DEF films (zodra het betaalbaar wordt komt er een BR-speler in)

Alle tips zijn welkom, maar ik wil absoluut binnen het budget blijven.

Woon in de buurt van Leuven en heb al COMPU2000 en compufax gecontacteerd. ALs er iemand nog een goede PC-boer kent, laat maar weten....
doeternietoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 jul 2006, 17:02

Gigabyte GA-P35-DQ6 210 euro

Beste board volgens HWI.
Laag verbruik & goede onboard soundcard & overclock mogelijkheden


De rest ziet er goed uit.

(tip: intel kopen pas vanaf 22 juli. --> prijsdalingen)
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Bedankt voor de tip, maar met een moederbord van 210 euro ga ik zeker buiten mijn budget ...
En idd ik wacht tot 22 juli, trouwens de E6750 is dan ook pas te verkrijgen.
doeternietoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 jul 2006, 17:02

Zou ik doen:
--------------

Antec Powersupply NeoHEPower500 500W € 90.50
Lite-On DVD-/+/RAM LH-20A1S 20x/20x/8x Retail (wit) € 38.00
(beste brander volgens HWI)
Core 2 Duo E6750 box 199,90 €
Arctic Processor Koeler F7-PRO Intel € 21.50 (is beter & stiller)
Gigabyte GA-P35-DQ6 210 euro
Seagate ST3500630AS 500GB, 7200U/min, 16MB Cache 89,90 €
RX2600PRO-T2D256EZD2 256MB, Radeon HD 2600 Pro, DDR2, 2x DVI, TV-Out, passive Kühlung, retail 94,90 €
beter & goedkoper dan uw kaart + dx10 ondersteuning. Opgelet is niet een echte gamer kaart maar is lekker stil en heeft UVD ondersteuning = hardware coder voor x264 & HDTV & ....
Kingston 2x1GB DDR2 SDRAM PC5300 CL5.0 (KVR667D2N5K2/2G) € 77.00
Case is persoonlijk[/i]

= 852 euro (moet je case nog bij doen)
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Hier zal JIJ blij mee zijn : ik ga mijn windows KOPEN
:lol: :twisted: You evil person. :-D En nou ga ik eens heel lelijk en a-typisch uit de hoek komen : vergeet alles wat ik gezegd heb als het op "kopen" aankomt in het geval van Vista. Is het _niet_ waard om daar geld aan uit te geven in zijn _huidige_ toestand, dat ze eerst en vooral ermaar eens voor zorgen dat het een OS wordt die naam waardig. :lol: Ik bedoel maar, een OS dat eerst nog eens tijd gaat verdoen om te _berekenen_ hoelang het duurt voordat je een map naar de trashcan krijgt .... how _f*** up_ can you be ????? Of netwerk/copy prestaties die niet eens 1/3 halen van XP in bepaalde en niet altijd even duidelijke situaties ???? :roll: Ik heb zelf mijn licenties _gekocht_, en Vista is de enige licentie waarbij ik me als neutrale gebruiker _bekocht_ zou bij voelen. :twisted:

Ik bedoel maar, Vista komt er wel uit hoor, en alle begin is lastig, maar het is al van ME geleden dat ik zo'n slecht gevoel heb gehad bij de initiële versie een OS.

Dat van Dommel geloof ik wel hoor. Heb hier inmiddelds al aardig wat nieuwe klanten bij Dommel aangebracht in mijn omgeving. Weinig klachten, buiten een wat stroeve helpdesk. In ieder geval, indien Tele2 me morgen buitenzwiert voor God-mag-weten-welke-reden, is het ook Dommel voor mij.

Kritiek op je keuze ? Neh. Jij kiest wat _jouw_ goed lijkt en waar _jij_ je goed bij voelt. Met uitspraken als "neem dat" of "volgens site XYZ" heb ik weinig : ik geef enkel info op basis van mijn eigen ervaringen, en jij maakt je beslissing zelf. Zo hoort het ook.

Voor de 8500GT is eigenlijk wel iets te zeggen. Passief heeft absoluut zijn voordelen, en je bent zelf slim genoeg om te weten dat je daar geen 3D-Wonder mee in huis haalt. Die zijn er trouwens (nog) niet in DX10 : ATI's "R6xx wonderchip" didn't cut it en is gewoon qua powerconsumtie/performantie een no-go, en nV's G80's series heeft dermate grote problemen met de implementatie van DX10 dat MS zelfs binnenkort een knieval doet bij de initieel strikte implementatie van Foundation Graphics (volgens Anandtech en Tom's Hardware tenminste, en die weten meestal wel waarover ze praten). En die G84/G84 series zou inderdaad via zijn extra video acceleratie hardware beter moeten presteren in HD contents. Als je niet met spelletjes in het hoofd zit, vind ik het een perfect verantwoordbare keuze.

Enkel die MSI945 lijkt me twijfelachtig, maar da's persoonlijke smaak. Ik zou voor zo'n board nog steeds eerder kijken naar een 965, of een P35 indien je een beetje mogelijke aanloopproblemen niet schuwen zou. De P35 heeft alles in huis om de "next BX440" te worden (beste overall Intel Chipset _ever_), maar er is nog wat werk aan. En effectief, Gigabyte is een uitstekend merk : qua betrouwbaarheid worden die jongens zwaar onderschat, en acht ik ze persoonlijk hoger als Asus.

Hoe dan ook, succes en veel plezier met je aankoop. Zal wel loslopen, schat ik.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Lees ook eens http://tweakers.net/reviews/702

De Best Buy Guide, editie juli 2007
Gebruikersavatar
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Anders eens op hardware.info kijken, er is zelfs een search optie war je enkele voorwaarden kan kiezen waaraan het product moet voldoen, en redelijk wat reviews.
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare

Ik heb me vorig jaar ook laten verleiden tot de aankoop van een MSI P965 moederbord en dat is me niet al te goed bevallen.

Niet dat het moederbord niet werkt, maar ik heb wat probleempjes gehad om alles in orde te krijgen. Bvb: DVD-brander die op PIO snelheid bleef steken en weigerde in Ultra DMA te gaan. Opgelost door één of andere programma'tje te installeren (ik weet zelfs al niet meer welk eentje). Het zou met één of ander driver probleem te maken gehad hebben. En zo nog een paar kleine akefietjes.

Ik heb gewoon dat moederbord gekocht omdat het mij een 20 euro bespaarde op een gelijkaardig Asus moederbord te kopen en dat op een PC van 2500 euro... Stom natuurlijk.

Overlaatst een PC voor mijn vriendin in mekaar gestoken met een Asus P5B-E en dat is een veel beter moederbord dan m'n MSI P965 Platinum.

Algemeen dus: betere ervaringen met Asus dan met MSI (bijna altijd al Asus gehad als moederborden in m'n PC, dit is m'n eerste MSI en tzal ook m'n laatste zijn).

Voor de grafische kaart maak je een goede keuze ALS je geen games in DX10 wilt gaan spelen. De 8-serie van NVIDIA is wel goed voorzien voor het afspelen van de nieuwe optische content dragers, dus ik denk wel dat je met de 8500GT goed zit om BD (geen BR, goede afkorting voor blu-ray disc is BD... Dit om effe te zeuren :p) te gaan afspelen.

PS: ik koop geen hardware meer in België. Ik ga altijd naar Nederlandse webwinkels. Ik vind daar altijd veel makkelijker wat ik zoek plus aan een voordeligere prijs. Aangezien je in Leuven woont moet dat niet onoverkomelijk zijn. Ik woon in Roeselare (bijna verder van Nederland kan je niet gaan wonen) en doe het ook.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

DarthDavy schreef:PS: ik koop geen hardware meer in België. Ik ga altijd naar Nederlandse webwinkels. Ik vind daar altijd veel makkelijker wat ik zoek plus aan een voordeligere prijs. Aangezien je in Leuven woont moet dat niet onoverkomelijk zijn. Ik woon in Roeselare (bijna verder van Nederland kan je niet gaan wonen) en doe het ook.
Ga je die spullen dan zelf afhalen, of laat je ze opsturen ? Als je effe naar Nederland moet rijden om alles daar ter plaatse te gaan halen, zal je prijsvoordeel al snel teniet gedaan worden door je brandstofverbruik...
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15

Waarom is een E6750 goedkoper dan een E6700 of E6600? :?
Gebruikersavatar
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Hij zei webwinkels, dus waarschijnlijk laat hij ze opsturen. Want sommige webwinkels hebben niet eens een echte winkel (daar sparen ze net op uit).

Ik doe trouwens hetzelfde, een gouden regel is dat ge altijd een hoop ineens besteld, want de verzendkosten blijven meestal gelijk (vaste kost) terwijl wat ge koopt wel sterk kan varieren (variable kosten).

Komt er op neer: 15 euro op pakt een processor van 500 euro valt goed mee, 15euro verzendkost op een kabelke van 3 euro . . .
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Generic Human schreef:Waarom is een E6750 goedkoper dan een E6700 of E6600? :?
Omdat Intel vanaf 22 juli prijsverlagingen doorvoert voor bestaande modellen en er nieuwe introduceert.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik wil graag iets meer betalen voor de service van een PC-boer.
Indien problemen ga je naar daar en meestal is het snel opgelost.
Je weet hem ook wonen.
Webwinkel moet je alles op eigen kosten opsturen en dan kan er lange tijd overeengaan voor je alles hersteld terugkrijgt.
Je kan alleen maar bellen of mailen.
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Generic Human schreef:Waarom is een E6750 goedkoper dan een E6700 of E6600? :?
Na 22 juli zal er voor de E6600 een prijscorrectie volgen (naar beneden), waardoor 'ie dus opnieuw onder de prijs van de E6750 zal komen...
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Draco888 schreef:Hij zei webwinkels, dus waarschijnlijk laat hij ze opsturen. Want sommige webwinkels hebben niet eens een echte winkel (daar sparen ze net op uit).

Ik doe trouwens hetzelfde, een gouden regel is dat ge altijd een hoop ineens besteld, want de verzendkosten blijven meestal gelijk (vaste kost) terwijl wat ge koopt wel sterk kan varieren (variable kosten).
Er zijn webwinkels waar je ook gewoon je bestelling kan gaan afhalen hoor... alleen, vanuit België naar "den ollander" rijden is ook niet goedkoop natuurlijk. Blijft, zoals Dieter al zei, het probleem met herstellingen, RMA's, DOA's en toestanden.

Zou zelf bijvoorbeeld mijn nieuw systeem wel willen bestellen bij bijv. http://www.azerty.nl. Ben er nog niet helemaal uit...
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1934
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

http://www.aios.be Een belgische winkel met ook redelijk goedkope prijzen. En garantie in belgie 8)
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

ljd schreef:http://www.aios.be Een belgische winkel met ook redelijk goedkope prijzen. En garantie in belgie 8)
AMD X2 6000+: 189€ tov 169.90€ bij Tones. 't Is maar wat je goedkoop noemt natuurlijk... :-)
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare

Hangt er een beetje vanaf.

Ik ben al gaan afhalen (idd webwinkels, afhalen is dan meestal gewoon een afhaalpunt) en dat was dan in Eindhoven wat als je in Limburg woont, maar just over de grens ligt. Ik kom voor mijn werk veel in Nederland, dus dan combineer ik die zaken.

Opsturen is ook een mogelijkheid en verzendingskosten zijn zo duur niet hoor. Bvb: ik heb m'n tv voor 1500 euro gevonden in een Nederlandse webwinkel waar ik hem het goedkoopst in Belgie voo 2100 euro gevonden. Jah, er kwamen 25 euro verzendingskosten bij, maar dat neem je er met de glimlach bij.

Ik heb niet echt schrik voor RMA's, DOA's en dergelijke... Dat komt vooral omdat ik nog nooit een probleem gehad heb met een besteld product. Misschien heb ik tot nu toe geluk had en ik ga hout vasthouden dat dat zo blijft, maar in andere geval lig ik er ook niet wakker van. Mijn ervaring is toch als je met iets dat stuk is naar de winkel gaat zij ook niets anders doen dan het naar de leverancier terugsturen. Dus wat maakt het dan uit dat je dat zelf moet doen?

Ik heb ooit een kapotte harde schijf gehad en de winkel heeft hem terug naar Maxtor gestuurd en ik heb twee weken later van de winkel een nieuwe harde schijf gekregen. Nou poeh... dat kan ik evengoed zelf terugsturen naar Maxtor, terwijl ik dan misschien wel 10 euro op de kostprijs van mijn harde schijf bespaard heb.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
doeternietoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 jul 2006, 17:02

RMA levert geen problemen hoor.
Maar je moet zelf moeite doen uiteraard.
Het is trouwens het merk dat garantie geeft en niet de winkel.
Winkel geeft 1 jaar garantie & merk 3 jaar.
Wat doe je dan voor die 2 jaar? Toch RMA gebruiken?
Dan doe het voor dat 1ste jaar ook he :)

Ik koop alles in duitsland. www.snogard.de
Is net voor keulen.
Nog beter koop dan die hollandse webstores.
LaZeR
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 apr 2007, 21:42

ik heb het topic niet doorgelezen, maar ik raad je een P35 Chipset aan, omdat deze de nieuwe is met 1333Mhz ondersteuning (ook al hebben de P965's het met een biosflash hoor) ook zijn ze soms wat beter in overclocken , ik raad je de Gygabyte DS3 moederborden aan, aanradertjes. En geen AMD nemen nu, Worden gebakken op 95nm welke = Meer stroom = Warmte dus maakt en als je overklokt minder mogelijkheden biedt. (ik zeg dit als AMD fan)
als C2D zijn de nieuwe top, ook al klokken ze minder als de ouwie E6600's , enzo.
je kunt E4400 zelf 100% oc'en met 800mhz geheugen.
Je ziet maar.
Don't know anything :banana:
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

LaZeR schreef:ik raad je de Gygabyte DS3 moederborden aan
Couldn't agree more. Heb een DS3P (die heeft Firewire) en is super stabiel. Overklokt mijn 6600 naar 3.0 Ghz out-of-the-box. Zorg alleen dat je DRAM ratio's goed staan (1:1 of 2:1), dan gaat het echt goed vooruit. Andere ratio's werken niet zo optimaal.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Heb tenslotte dit bij AIOS.BE uit Gent besteld :

Intel Core 2 Duo E6750 1 Stuk 161,00
MSI P35 Neo-F 1 Stuk 91,74
Seagate 500GB SATAII 16MB 1 Stuk 81,82
AIOS 1024MB DDRII 800Mhz 2 Stuk 40,50 81,00

DVD-ROM LG Black OEM 1 Stuk 15,70

DVD-RW LG GSA-H12NB 1 Stuk 28,10

Antec NSK4400 + 380Watt (Incl. Recupel) 1 Stuk 59,50

Microsoft Windows Vista Home Premium 64-BIT NL OEM 1 Stuk 90,08

Transport 1 Stuk 6,61

Asus EN8600GT Silent/HTDP/256MB 1 Stuk 110,74
de vermelde prijzen zijn zonder BTW

totaal : ong 880 euro, all in.
Had 4 winkels in Leuven aangeschreven. 2 zelfs persoonlijk bezocht. Geen van allen heeft me na 10 dagen een offerte bezorgd.
Kan tellen.
En dat ik nu 7 euro transport betaal vanuit Gent of 10 Km naar Leuven rij en dan nog parking betaal, dat maakt niet zoveel verschil.
Laatst gewijzigd door dietervanb 24 jul 2007, 18:43, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

dietervanb schreef:Heb tenslotte dit bij AIOS.BE uit Gnet besteld :

Intel Core 2 Duo E6750 1 Stuk 161,00
161 € voor een E6750 ? Da's cheap :!: Goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb is bij jaha.be (ook uit Gent): 185 €... Zie wel nog geen vermelding ervan op aios.be.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Dat is wel ZONDER BTW !
dus = 194,81 BTW in. Normale prijs.
Vooral als je er rekening mee houdt dat ze geen extra kosten voor het assembleren vragen.
Laatst gewijzigd door dietervanb 24 jul 2007, 18:44, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Ah... dacht al... 8)
Cool Ice
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2007, 17:47

Prijzen aangepast.

Greatz Steven All In One Systems
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1934
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

MacE501 schreef:
ljd schreef:http://www.aios.be Een belgische winkel met ook redelijk goedkope prijzen. En garantie in belgie 8)
AMD X2 6000+: 189€ tov 169.90€ bij Tones. 't Is maar wat je goedkoop noemt natuurlijk... :-)
AMD Athlon 64 X2 6000+ (BOX) (€ 159.00)

Het is natuurlijk wat je goedkoop vindt :) .
Cool Ice
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2007, 17:47

Prijzen veranderen zo regelmatig in de IT wereld. Dat het bijna onmogelijk is om bij elke prijs wijziging de prijs aan te passen.
Of je zou iemand full time in dienst moeten nemen die dit werkje voor zijn rekenning neemt.
Nu als je merkt dat producten bij onze liefdevolle concurrentie een stuk lager liggen laat het dan gewoon even weten via mail. Dan passen wij gewoon even de prijs aan.
LaZeR
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 apr 2007, 21:42

tzou ook dom zijn om ne AMD 6000+ te kopen >.< owee
Don't know anything :banana:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1934
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Bwa in de bedrijfswereld zijn AMD processors meer dan genoeg om gewone kantoorapplicaties te draaien. Natuurlijk is een 6000+ dan een overkill
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”