Vdsl boost naar ADSL / Dommel

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Blackpitcher
Starter Plus
Starter Plus

hoi ik heb 1 jaar vdsl gehad en moest daarom wachten voor over te schakelen naar adsl omdat mijn jaarcontract nog niet voorbij is nu is mijn vraag ik heb van vdsl in de winkel laten overschakelen naar adsl heb niets moeten tekenen voor nieuw jaarcontract zit ik hieraan vast ? want aan vele reacties te lezen zie ik dommel een goede provider als je veel download komt het goedkoop uit weet iemand of je nog kan overschakelen heb het nu 1 week ik dacht gelezen te hebben dat je binnen de 2 weken nog kan anuleren .. want dan zou ik toch voor dommel gaan
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

.........,,,,,,?????!!!!
Hier heb je wat leestekens voor je zin hierboven :-P
Ik vrees dat je het terug voor een jaar aan uw broek hebt hoor. Die 7 dagen geldt enkel voor verkoop op afstand en je verklaart net dat je het in de winkel zélf hebt besteld. Die regel gaat dus al niet op...
En van 2 weken 'bedenktijd' heb ik nog nooit gehoord.
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik den dat dit geld voor nieuwe abonnementen
ensen die zich afvragen of belgacom aan hun eisen voldeed kan je inderdaad zelfs na 2 maanden opzeggen zonder schade e betalen.
Ze noemen of noemden (kwee nie of die promo nog geld) dat adsl uitproberen, maar aangezien je al klant was zal dit niet gelden.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Die mensen gaan er nu van uit dat je adsl besteld bij belgacom en normaal leveren ze dan ook weer een *jaarcontract*
het beste was gewoon internet opzeggen en dan dommel laten de adsl aanvragen op uw lijn.

Edit: terug naar de winkel en zeg hen dat je geen adsl wil van belgacom, maar wel van dommel :eek: 8)
Laatst gewijzigd door Patje 18 mei 2007, 09:51, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster

volgens mij bestaat die 2 weken bedenktijd wel.
Ga eens terug naar de winkel en probeer het op te zeggen.
Je zal wel zien of het lukt.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

hellsnake schreef:volgens mij bestaat die 2 weken bedenktijd wel.
Ga eens terug naar de winkel en probeer het op te zeggen.
Je zal wel zien of het lukt.
Ik dacht ook dat die twee werk weken (10 werk dagen) bedenktijd in de wet staat hoor, een omzetting v/e europese regel dacht ik. Maar het geld niet voor alles, der zijn uitzonderingen, maar ik denk niet dat dit er onder valt.

EDIT. .. nu ik er is over nadenk geloof ik dat de termijn verschilt.
5 werkdagen standaard en 10 voor bepaalde zaken zoals de meeste internet contracten/diensten.
Blackpitcher
Starter Plus
Starter Plus

heb naar de winkel geweest dit weekend werke ze niet in brussel de technishe dienst,

dus maandag weet ik het maar, belgacom denkt dat ik niet vastzit aan een nieuw jaarcontract 1. omdat ik niets heb moete tekenen,

en 2. omdat ik enkel van een vdsl abonnement naar adsl ga (zelfde provider skynet)

nja ik hoop het goed te hebben want dat vliegt het buiten, ik ga direct dommel bestellen dan :)
Laatst gewijzigd door Blackpitcher 20 mei 2007, 13:39, in totaal 1 gewijzigd.
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1081 keer
Bedankt: 682 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Blackpitcher... Kan je mogelijks in je ellelange zinnen een paar leestekens invoegen? Maakt het lezen zoveel makkelijker.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Blackpitcher
Starter Plus
Starter Plus

ok
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”