Traffic & my edpnet
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5271
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
De sites werken niet beide vertonen ze foutmeldingen ivm "Runtime Error" heeft nog iemand daar last van? Is al heel de nacht, na status pagina te bekijken dacht ik het even te melden..
-
- Elite Poster
- Berichten: 866
- Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 35 keer
- Recent bedankt: 1 keer
bij mij kloppen die waardes totaal niet meer
ik zou vorige maan meer dan 25GB verbruikt hebben terwijl mijn factuur 21GB weergeeft (en dat is correct)
vandaag zou ik al 1.8GB verbruikt hebben en ik zet zonet maar mijn pc aan
ik zou vorige maan meer dan 25GB verbruikt hebben terwijl mijn factuur 21GB weergeeft (en dat is correct)
vandaag zou ik al 1.8GB verbruikt hebben en ik zet zonet maar mijn pc aan
Ik had hetzelfde probleem de laatste maanden bij mijn BGC Plus abo, der stond bijna elke keer al 1-3 gig verbruik op (pas begonnen na dat het abo Skynet-> BGC veranderde)_rEuTeL_ schreef:bij mij kloppen die waardes totaal niet meer
ik zou vorige maan meer dan 25GB verbruikt hebben terwijl mijn factuur 21GB weergeeft (en dat is correct)
vandaag zou ik al 1.8GB verbruikt hebben en ik zet zonet maar mijn pc aan
- GeertAki
- Pro Member
- Berichten: 276
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
- Locatie: Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
EDPnet heeft hier al vaak genoeg verkondigd dat ze liever hebben dat je een ticket aanmaakt dan dat je hier een topic start. Dit is geen officiële helpdesk van EDPnet.
Desalniettemin kan het soms handig zijn als je hier eerst eens even polst of er nog mensen zijn die dezelfde tijdelijke problemen hebben als jezelf, want als er één iemand een ticket aanmaakt, wordt het probleem ook gefixt en krijgt EDPnet minder dubbele tickets binnen, wat de globale dienstverlening versnelt.
Desalniettemin kan het soms handig zijn als je hier eerst eens even polst of er nog mensen zijn die dezelfde tijdelijke problemen hebben als jezelf, want als er één iemand een ticket aanmaakt, wordt het probleem ook gefixt en krijgt EDPnet minder dubbele tickets binnen, wat de globale dienstverlening versnelt.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5271
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Ik heb de voorkeur voor eerst zaken op een forum te checken of iedereen dit al dan niet heeft ! Trouwens dan hebben andere gebruikers ook inzage van hoe een provider werkt tenminste. Dus weet men ook welke problemen er voorkomen komen die vaak voor of niet..
Is dat niet de bedoeling van dit forum voor mij is edpnet hier geen uitzondering op !
Is dat niet de bedoeling van dit forum voor mij is edpnet hier geen uitzondering op !
Heel vriendelijk zeg... Al heb je wel een puntOfloo schreef:Gij moet beter nadenken vooraleer ge antwoord, want als my edpnet niet werkt kan je geen tickets maken ! En aangezien ik weet dat ze dit lezen..

PS: En dan nog met een DT fout: "vooraleer ge antwoordT"
Graag gedaan...