Enkele maanden geleden kon u een credit kopen bij voipstunt en skype met een visa kaart nummer.
Nu blijkt dat niet meer te werken.
Getest op verschillende computers.
Met verschillende adsl en telenet verbindingen.
Help van voipstunt & skype: geen gehoor.
Iemand een tip?
Visa vr voipstunt & skype
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Dat zou toch wel héél gek zijn. Ik werk met voipcheap (zelfde als voipstunt), maar heb nog wel wat krediet staan. 'k Moet dus nog niet direct nieuw krediet kopen.
Ik kan mij echt niet inbeelden dat je geen krediet meer kan kopen met een kredietkaart. Hou zouden ze anders inkomsten kunnen krijgen (buiten de andere types van betaalkaart natuurlijk)? Zeker dat je kaartnummer/security code/vervaldatum/naam juist is ingevuld (je weet maar nooit
). Of misschien is je kaart geblokkeerd? 
Ik kan mij echt niet inbeelden dat je geen krediet meer kan kopen met een kredietkaart. Hou zouden ze anders inkomsten kunnen krijgen (buiten de andere types van betaalkaart natuurlijk)? Zeker dat je kaartnummer/security code/vervaldatum/naam juist is ingevuld (je weet maar nooit

Dr Maglor
Dank vr antwoord.
Met de citibank visa kan u een uniek internet nr creëren goed voor den bepaald bedrag twee maanden geldig. result= werkt niet
Met een geldige visakaart ook niet mogelijk.
Met dezelfde visa kaart juist vliegtickets betaald en geen problemen.
A. Geirnaert
Dank vr antwoord.
Met de citibank visa kan u een uniek internet nr creëren goed voor den bepaald bedrag twee maanden geldig. result= werkt niet
Met een geldige visakaart ook niet mogelijk.
Met dezelfde visa kaart juist vliegtickets betaald en geen problemen.
A. Geirnaert