NetPulse schreef: 3 dagen geleden
Een databoost zonder prijsverhoging is natuurlijk een mooi gebaar, maar vergeleken met Hey! of Yoin blijft Mobile Vikings toch aan de dure kant. Het hangt er maar net vanaf wat je zoekt: ofwel betaal je wat meer voor een fijne app, Visual Voicemail en het Proximus-netwerk, ofwel kies je voor de goedkopere alternatieven als je puur en alleen op zoek bent naar data.
Er zit natuurlijk heel wat verschil tussen de operatoren, en dat heeft zijn prijs.
We hebben hier nu een nieuwe mobilehome gekocht in argeles sur mer. Ik ben vollop de netwerken aan het testen.
april en eind mei begin juni hier geweest.
orange : alle netwerken max 250
proximus : free 800-900 ja de antenne van free staat hier op een 150 meter, ik zie ze staan als ik door raam keuken kijk.
base (een koppel was mee die bij telenet is) free rond de 500 de anderen rond de 200.
juli augustus teruggekomen
orange : free rond de 50 de anderen niet werkbaar
proximus : free rond de 300
free : ondertussen acer connect x6 gekocht ook rond de 300
september
vergelijkbaar met april juni
spaanse grens over portbou met orange enkel orange de anderen netwerken gingen niet, met proximus ging alles.
Dus mijn conclussie is je betaald wat meer bij sommige providers maar je hebt blijkbaar meer keuzes en hogere snelheden.
Weet natuurlijk niet hoe het zit met de b merken. Maar kan me inbeelden bij mv dat dit ongeveer hetzelfde zal zijn of proximus