Mijn nieuwe laptop heeft een QWERTZ toetsenbord. Ik ben momenteel aan het discussiëren met de firma die hem geleverd heeft, om dit te vervangen.
Ondertussen zou ik wel mijn instellingen willen wijzigen zodanig dat hetgeen vermeld staat op het toetsenbord ook effectief hetgeen is dat ik op mijn scherm krijg. Ik heb al vanalles uitgeprobeerd bij de Instellingen/Regional and Language Settings, maar ik slaag er niet in om dit in orde te krijgen.
Kan er mij iemand helpen?
Alvast bedankt,
Pierre
QWERTZ toetsenbord (instellingen)
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
Kun je voor de gemakkelijkheid een layout maken van het keyboard.
Er zijn zelfs verschillende layouts per land voor bv azerty, qwerty.
Het zou gemakkelijker zijn om te vergelijken met gekende layouts.
Iets wat ik zelf ondervonden heb qwerty Us en Nederlands op een laptop.
Groeten,
Ronald
Er zijn zelfs verschillende layouts per land voor bv azerty, qwerty.
Het zou gemakkelijker zijn om te vergelijken met gekende layouts.
Iets wat ik zelf ondervonden heb qwerty Us en Nederlands op een laptop.
Groeten,
Ronald
Laptop in Duitsland gekocht?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
heb dat ook op m'n laptop, gewoon "de" voor alles instellen, OpenBSD && x.org of course

Ik heb ondertussen al door dat ik wijzigingen moet doorvoeren in Settings/Regiona and Language Settings/Languages/Details.
Maar ik blijk daar steeds iets verkeerds /te weinig te doen ...???
Greetz,
Pierre
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Pierre als je hem in een shop hier in Belgie besteld hebt dan verwacht men idd een laptop met azerty toetsenbord.Pierre01 schreef:Das het probleem. Laptop in België besteld en toch een QWERTZ ontvangen.
Ik zou aangetekende brief sturen om dit te melden en te laten vervangen.