Tom, maar nogmaals ... vind jij het OK dat iemand met een telefoontje zomaar 35k kan overschrijven? Ik neem aan dat er een vorm van identificatie was (al zeg je dat niet -en dat er overleg nodig was, suggereert dat er geen standaard protocol was) maar veilig is dat toch niet? Stel dat ze jouw ID-kaart hebben ... (de jouwe niet natuurlijk, maar die van een oudje).tom35 schreef: 3 maanden geleden Toen ik 3j mijn wagen gekocht heb was de garage de factuur vergeten te sturen dus heb ik een instant overschrijving moeten doen van 35k, gebeld naar de bank en dat via de telefoon geregeld met een medewerker.
In 2024 ingetekend op een termijn rekening van belfius, door vakantie hadden we niet zoveel tijd, opnieuw via phonebanking en een medewerker een nog veel groter bedrag instant over geschreven, die moest wel overleggen met zijn verantwoordelijke maar is per direct uitgevoerd......
Tom
Dit gezegd zijnde, ik kreeg gisteren een email van "een" vakbond waarin ze aankondigen dat ze (voor de niet-gedomicilieerden onder hun leden) de betalingen voortaan aanbieden via email. Je moet op de link in de email klikken en dan kom je in een "beveiligde omgeving" terecht:
"Zo betaal je in een handomdraai:
Klik op de betaalknop en rond je betaling meteen af."
Benieuwd hoelang dat gaat duren.