[Prijspeiling] LianLi PC V2000 case (antieke full tower)

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Plaats reactie
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 106 keer
Recent bedankt: 2 keer
Te Koop forum

Hey,

ik heb onlangs mijn hele NAS herbouwd van een full tower naar iets compacter en ik zit nu dus nog met mijn oude case op overschot.

Dit is nogal een joekel van een case, dus ik zou er van af willen, geen idee of iemand hierin intresse zou hebben.

Ik heb op dit moment geen foto van de volledige buitenkant, maar het is dus een LianLi PC V2000
Hier een oude review van deze case.

Bijgevoegd wat fotos toen er nog inhoud in zat. Er kan dus wel een pak disks in (en nog meer als je 5,25 naar 3,5 adapters gebruikt die ik gerust kan bijleveren)
Bijlagen
20221226_161158.jpg
20221226_155612.jpg
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 444 keer
Bedankt: 117 keer
Provider

Persoonlijk denk ik niet dat je nog veel gaat krijgen voor een kast van 2004.
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Mss is eerder dan de vraag, wil er iemand hem hebben voor niets?
Want lijkt me zonde om hem op het stort te doen.
thomasdb
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 5 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

ikzelf kan hem niet zetten denk ik, de uitbreidingsmogelijkheden zijn wel leuk, kwestie van oude hdd's nog aangesloten te kunnen hebben,
maar, ik heb geen zin om de doenstdoende pc (alweer) om te bouwen denk ik.
eventueel als hij gratis of te ruil is, waar op te halen ? wat zoek je zelf nog?
als het nu vlakbij zou zijn zou ik het wel overwegen misschien.
zo'n case, is wat zonde om te scrappen alleszinds, ook al is de doelgroep wat specifiek , ze kan nog wel van betekenis zijn

Toegevoegd na 4 minuten 34 seconden:
=> zeker met 2.5 naar 5.25 adapters bijgeleverd/ de fans zijn er wel niet bij inbegrepen denk ik dan?
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

De fans die er in zitten laat ik zitten, die voorste is vervangen, die achterste nog de originele peins ik.
die 80mm's zijn ook nieuw

Enige wat ik er uit gehaald heb is het systeem en de disks.
Zal anders eens een foto trekken hoe het er nu uitziet.

Ik heb ook idd 2,5 naar 3,5 adapters. Die heb ik ook gebruikt. Is wel een hele ketting, eerste 2,5 naar 3,5 en dan die 3,5 in de 5,25 bays. Maar goed. Veel ruimte voor verluchting op die manier.

Ik denk dat je realistisch 6 van de 7 5,25 bays kan gebruiken voor disks. dus in het totaal is er plaats voor een 18tal schijven.

Door dat hij zo ruim is is het wel een gemakkelijke case om in te werken. Maar vol met disks weegt dit echt wel een pak, dus is niet gemakkelijk even te verplaatsen dan.
2lan
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 4 keer

Leuke kast om eigenlijk een atx en op de plaats van de 3,5hdd een mini itx in te bouwen.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”