Energiemeter (CT klem)

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Plaats reactie
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 59 keer
Provider
Te Koop forum

Hallo,

Ik heb een SAJ H1-5K-S2 hybride omvormer en ben van plan om een Nkon/Dyness batterij aan te kopen. Ik zoek nu nog een energiemeter met CT klemmen om mijn 3F 230V (zonder N) te meten. Ik heb reeds een netwerkkabel van de zekeringkast tot aan de omvormer liggen. Mijn omvormer verwacht modbus rtu communicatie.

Ik had de Eastron SDM630MCT V2 reeds gevonden die compatibel zou moeten zijn met mijn installatie (Modbus RTU, aansluitbaar op 3F 230v zonder N).
Iemand ervaring met dit toestel? Zijn er andere/betere/goedkopere/... energiemeters die jullie eventueel aanraden voor dit doel?

Bedankt!
guido4096
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 36 keer

Ik heb dit toestel al geplaatst icm een solis hybride inverter . Doet wat het moet doen, goedkoper ga je moeilijk vinden denk ik.
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 59 keer
Provider
Te Koop forum

Welke CT klemmen heb je gebruikt? Ik was die van Eastron zelf aan het zoeken (ESCT-T24 5A / 100A) maar die zijn overal uitverkocht of pokke duur. Ik vraag mij af hoe belangrijk het is om de originele te kopen of als "generieke" even goed zijn hiervoor?
guido4096
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 36 keer

Ze waren meegeleverd… dus de orignele eastron.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”