off line

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Plaats reactie
telemans
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 7 keer

ik heb twee nummers actief bij Digi.
Sinds zaterdag kan niet meer online op mijn smartphones.
Alles is betaald van men aanrekening . ik heb niets gewijzigd aan de instellingen .
Als er geen dekking is door Digi heb ik normaal het netwerk van proximus .Maar ook dat lukt niet.
Ook de vliegtuig modus heb ik al in en aan gezet
Niets lukt om online te komen.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 403 keer
Bedankt: 199 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

gsm herstart?
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 325 keer
Bedankt: 672 keer
Recent bedankt: 13 keer
Provider

Gisteren had de zoon geen 4G, hij kon wel bellen. Na lang in de wacht staan en met de melding dat het druk was op de helpdesk werd de verbinding verbroken. Hij is er uiteindelijk wel in geslaagd Digi te contacteren en aan duiden dat ze hem moesten terugbellen. Dat is niet gebeurd maar vandaag werkte 4G wel opnieuw.

Hij had zelf al zijn e-sim aan/uit gezet, Iphone heropgestart, settings nagekeken.. the usual... niets hielp. Dat het "vanzelf" opgelost geraakte toont aan dat het probleem bij digi lag.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Pluk
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Gisteren ook geen 4g. Naar instellingen gegaan en automatisch netwerk zoeken afgezet en manueel netwerk kiezen. Direct weer 4g. Na tijdje weer automatisch geactiveerd en voorlopig terug ok. Hoop wel dat het eens normaal werkt, want niet de eerste keer dat ik dat moest doen. Vervelend als je gsm verbind in auto en gps geen 4g krijgt.
DIGI Belgium
Official
Official
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 52 keer
Recent bedankt: 8 keer

Goedemorgen,

Onze excuses voor de verbindingsproblemen en het ongemak dat jullie hebben ervaren met de mobiele data.

Dit specifieke mobiele data-issue is inmiddels door ons technische team opgelost.

Om de data-verbinding te herstellen en zeker te zijn dat alles weer werkt, vragen wij jullie het volgende te doen:

Zet de vliegtuigmodus (Flight Mode) op jullie toestel UIT en vervolgens weer AAN.

OF start jullie toestel opnieuw op.

Mocht de verbinding hierna nog steeds niet werken, controleer dan voor de zekerheid jullie APN-instellingen.

We danken jullie hartelijk voor jullie geduld en medewerking.

Groeten,

Het team van DIGI
telemans
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 7 keer

Sim kaart eens uit de smartphone gehaald
ik krijg 4G van Proximus ik verplaats me krijg alleen nog 2G van proximus
Als ik dekking heb van Digi dan verlies ik men netwerk , als ik de vliegtuig modus aan zet en we weer uit heb ik weer DIGI .
ongeveer een halve minuut. Geen netwerk weer de vliegtuig modus in en uit weer Digi.
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”