ik heb twee nummers actief bij Digi.
Sinds zaterdag kan niet meer online op mijn smartphones.
Alles is betaald van men aanrekening . ik heb niets gewijzigd aan de instellingen .
Als er geen dekking is door Digi heb ik normaal het netwerk van proximus .Maar ook dat lukt niet.
Ook de vliegtuig modus heb ik al in en aan gezet
Niets lukt om online te komen.
off line
- on4bam
- Moderator

- Berichten: 6936
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: 127.0.0.1 of elders
- Uitgedeelde bedankjes: 325 keer
- Bedankt: 672 keer
- Recent bedankt: 13 keer
Gisteren had de zoon geen 4G, hij kon wel bellen. Na lang in de wacht staan en met de melding dat het druk was op de helpdesk werd de verbinding verbroken. Hij is er uiteindelijk wel in geslaagd Digi te contacteren en aan duiden dat ze hem moesten terugbellen. Dat is niet gebeurd maar vandaag werkte 4G wel opnieuw.
Hij had zelf al zijn e-sim aan/uit gezet, Iphone heropgestart, settings nagekeken.. the usual... niets hielp. Dat het "vanzelf" opgelost geraakte toont aan dat het probleem bij digi lag.
Hij had zelf al zijn e-sim aan/uit gezet, Iphone heropgestart, settings nagekeken.. the usual... niets hielp. Dat het "vanzelf" opgelost geraakte toont aan dat het probleem bij digi lag.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Gisteren ook geen 4g. Naar instellingen gegaan en automatisch netwerk zoeken afgezet en manueel netwerk kiezen. Direct weer 4g. Na tijdje weer automatisch geactiveerd en voorlopig terug ok. Hoop wel dat het eens normaal werkt, want niet de eerste keer dat ik dat moest doen. Vervelend als je gsm verbind in auto en gps geen 4g krijgt.
-
DIGI Belgium
- Official

- Berichten: 45
- Lid geworden op: 11 feb 2025, 11:46
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 52 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Goedemorgen,
Onze excuses voor de verbindingsproblemen en het ongemak dat jullie hebben ervaren met de mobiele data.
Dit specifieke mobiele data-issue is inmiddels door ons technische team opgelost.
Om de data-verbinding te herstellen en zeker te zijn dat alles weer werkt, vragen wij jullie het volgende te doen:
Zet de vliegtuigmodus (Flight Mode) op jullie toestel UIT en vervolgens weer AAN.
OF start jullie toestel opnieuw op.
Mocht de verbinding hierna nog steeds niet werken, controleer dan voor de zekerheid jullie APN-instellingen.
We danken jullie hartelijk voor jullie geduld en medewerking.
Groeten,
Het team van DIGI
Onze excuses voor de verbindingsproblemen en het ongemak dat jullie hebben ervaren met de mobiele data.
Dit specifieke mobiele data-issue is inmiddels door ons technische team opgelost.
Om de data-verbinding te herstellen en zeker te zijn dat alles weer werkt, vragen wij jullie het volgende te doen:
Zet de vliegtuigmodus (Flight Mode) op jullie toestel UIT en vervolgens weer AAN.
OF start jullie toestel opnieuw op.
Mocht de verbinding hierna nog steeds niet werken, controleer dan voor de zekerheid jullie APN-instellingen.
We danken jullie hartelijk voor jullie geduld en medewerking.
Groeten,
Het team van DIGI
-
telemans
- Pro Member

- Berichten: 265
- Lid geworden op: 02 nov 2022, 18:21
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 7 keer
Sim kaart eens uit de smartphone gehaald
ik krijg 4G van Proximus ik verplaats me krijg alleen nog 2G van proximus
Als ik dekking heb van Digi dan verlies ik men netwerk , als ik de vliegtuig modus aan zet en we weer uit heb ik weer DIGI .
ongeveer een halve minuut. Geen netwerk weer de vliegtuig modus in en uit weer Digi.
ik krijg 4G van Proximus ik verplaats me krijg alleen nog 2G van proximus
Als ik dekking heb van Digi dan verlies ik men netwerk , als ik de vliegtuig modus aan zet en we weer uit heb ik weer DIGI .
ongeveer een halve minuut. Geen netwerk weer de vliegtuig modus in en uit weer Digi.


