Nummeroverdracht betalend
Vandaag factuur gekregen €10,17 ipv van mijn abonnement €5. Telefonisch contact opgenomen. Meneer legt mij uit,als je bij digi klant wordt krijg je een voorlopig nummer, alhoewel je wel met uw eigen gsm nummer  kan bellen of gebeld worden. Als dan uw nummer definitief overgezet word naar digi betaal je daar voor. Klant geworden in juli en elke maand €5 betaalt. Nu factuur 01/10 tot 31/10  =€5 en van 30/06 tot 31/07  €5,17  ze gaan het eens nakijken....maandag mail gestuurd, heb maar 2g ontvangst...ook eens nakijken...'
            
			
									
						- 
				DIGI Belgium
- Official 
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 11 feb 2025, 11:46
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 44 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Dag Pluk,
Allereerst onze oprechte excuses voor de verbindingsproblemen die je momenteel ervaart.
Daarnaast willen we graag enkele andere punten verduidelijken:
Nummerbehoud en overdracht
- Bij aansluiting op ons DIGI-netwerk ontvangt elke nieuwe klant een nieuw nummer. Het is jouw verantwoordelijkheid om de overdracht van het oude nummer te regelen.
- Dit proces is volledig gratis.
- De nodige stappen staan duidelijk beschreven op de begeleidende brief die je bij je simkaart ontving.
Onterechte factuur (€5,17)
Sommige klanten ontvingen onterecht een factuur. We hebben dit gecorrigeerd en er werd een creditnota opgemaakt. Je hoeft dit bedrag niet te betalen. Onze excuses voor de verwarring.
We hopen dat deze opheldering de zaken duidelijker maakt. We doen er alles aan om de verbindingsproblemen snel op te lossen.
Groeten,
Noah van DIGI
            
			
									
						Allereerst onze oprechte excuses voor de verbindingsproblemen die je momenteel ervaart.
Daarnaast willen we graag enkele andere punten verduidelijken:
Nummerbehoud en overdracht
- Bij aansluiting op ons DIGI-netwerk ontvangt elke nieuwe klant een nieuw nummer. Het is jouw verantwoordelijkheid om de overdracht van het oude nummer te regelen.
- Dit proces is volledig gratis.
- De nodige stappen staan duidelijk beschreven op de begeleidende brief die je bij je simkaart ontving.
Onterechte factuur (€5,17)
Sommige klanten ontvingen onterecht een factuur. We hebben dit gecorrigeerd en er werd een creditnota opgemaakt. Je hoeft dit bedrag niet te betalen. Onze excuses voor de verwarring.
We hopen dat deze opheldering de zaken duidelijker maakt. We doen er alles aan om de verbindingsproblemen snel op te lossen.
Groeten,
Noah van DIGI
- Data technicus
- Elite Poster 
- Berichten: 1010
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 124 keer
- Recent bedankt: 1 keer
@DIGI Belgium Als online de opdracht wordt gegeven aan jullie voor nummer overdracht moeten jullie dit automatisch doen en niet via een brief nog achter.
Dit is wat op BIPT website staat en als jullie dit dan niet automatisch doen bij aanvraag formulier op jullie website gaan jullie hier al in de fout.
            
			
									
						Dit is wat op BIPT website staat en als jullie dit dan niet automatisch doen bij aanvraag formulier op jullie website gaan jullie hier al in de fout.
- 
				Joop
- Pro Member 
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 06 jun 2023, 19:43
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 47 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik had mijn nummer METEEN over gedragen bij het aanvragen van een Digi Abbo, dat ging probleemloos en gratis.
Moet wel zeggen dat de uitleg wat verwarrend is, had wel wat simpeler gekund.
Maar zoals Digi schrijft, het staat beschreven in de brief die je van DIGI met je nieuwe SIM kreeg.
Hoe dan ook, EERST brief lezen net NIET meteen SIM-wisselen....instructies volgen en binnen 24 uur is het rond, inclusief nummer-overdracht.
            
			
									
						Moet wel zeggen dat de uitleg wat verwarrend is, had wel wat simpeler gekund.
Maar zoals Digi schrijft, het staat beschreven in de brief die je van DIGI met je nieuwe SIM kreeg.
Hoe dan ook, EERST brief lezen net NIET meteen SIM-wisselen....instructies volgen en binnen 24 uur is het rond, inclusief nummer-overdracht.
Groeten Joop.
Fastic 100/35mbit
VDSL Draytek 2865AX
Fritzbox 5690Pro - Voip only
Drayek 3x AP805 Mesh
Voip Nomado
GSM 2x Digi 5€
Devices Fritz 1260 - remote Wifi-bridge
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
			
						Fastic 100/35mbit
VDSL Draytek 2865AX
Fritzbox 5690Pro - Voip only
Drayek 3x AP805 Mesh
Voip Nomado
GSM 2x Digi 5€
Devices Fritz 1260 - remote Wifi-bridge
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
- 
				DIGI Belgium
- Official 
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 11 feb 2025, 11:46
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 44 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Dag Joop, 
Correct, eerst de brief lezen .
. 
We zullen deze intern evalueren en kijken hoe we deze kunnen verduidelijken.
Op ons YouTube kanaal hebben we hiervoor ook verduidelijkende tutorials voorzien:
Groeten,
Noah van DIGI
            
			
									
						Correct, eerst de brief lezen
 .
. We zullen deze intern evalueren en kijken hoe we deze kunnen verduidelijken.
Op ons YouTube kanaal hebben we hiervoor ook verduidelijkende tutorials voorzien:
Groeten,
Noah van DIGI
 
					 
  
 


