Anders naar Base, en na 6 maand terug (geldverlies en miserie voor alle partijen), Maar ondertussen kan er bij Base een korting komen of snelheidsverhoging.

Oei, dan gaat iedereen dat ook willen als jij dat krijgt....buthead schreef: 2 weken geleden En mss zelfs de 10% nog eens maar is afwachten voor de laatste tot volgende factuur eind oktober
Op Waals forum gelezen:
Waarom zou je in hemelsnaam bellen?stefan1234 schreef: 1 week geleden Ik bel dus nooit naar een helpdesk om om speciallekes te bedelen.
De support alsook hun website, zijn absoluut hun zwakste punten en een beetje "hit and miss".Joebar schreef: 6 dagen geleden Was van plan om telenet te switchen naar Hey maar begin toch weer te twijfelen.
Een abonnement afsluiten internet + GSM als zelfstandige is onmogelijk. Van zodra je een GSM abonnement toevoegt wordt de ITSME stap verplicht en als je die voltooit wisselt alles terug naar privé en kan je de checkbox "Ik ben zelfstandig" niet meer aantikken.
Enkel internet bestellen zonder GSM gaat wel want dan kan je de ITSME stap overslaan.
Support is onbestaande. Heb al twee dagen de chatbot openstaan. "Ga niet weg, mijn collega pakt dit zodadelijk op." zonder antwoord.
Bellen heeft ook geen zin. Na 5 minuten krijg je "Iedereen is in gesprek" en haken ze in.
Prijs .. mooi, maar om te switchen naar iets zonder enige vorm van support of contact voelt toch als een risico :/
Eventueel kan je eerst naar Orange switchen (als business klant) en na 1 of meer maanden naar Hey. Zo heb ik het gedaan en krijg ik nu een factuur van Hey met btw nr.Joebar schreef: 6 dagen geleden Was van plan om telenet te switchen naar Hey maar begin toch weer te twijfelen.
Een abonnement afsluiten internet + GSM als zelfstandige is onmogelijk. Van zodra je een GSM abonnement toevoegt wordt de ITSME stap verplicht en als je die voltooit wisselt alles terug naar privé en kan je de checkbox "Ik ben zelfstandig" niet meer aantikken.
Enkel internet bestellen zonder GSM gaat wel want dan kan je de ITSME stap overslaan.
Support is onbestaande. Heb al twee dagen de chatbot openstaan. "Ga niet weg, mijn collega pakt dit zodadelijk op." zonder antwoord.
Bellen heeft ook geen zin. Na 5 minuten krijg je "Iedereen is in gesprek" en haken ze in.
Prijs .. mooi, maar om te switchen naar iets zonder enige vorm van support of contact voelt toch als een risico :/
Heb je dit telefonisch bekomen, want via messenger antwoorden ze nooit of heel laat....