Het lijkt erop dat hey hun klantenzone plat ligt.
Wou factuur gsm betalen maar “something went wrong” error zowel in app als web.
Wel in NL even.
VPN naar BE gaf zelfde.
Iemand zelfde issue?
Gelukkig wel overschrijving papier bij de rekening altijd worst case kan zo
Hey klantenzone
- cyberbug
- Elite Poster
- Berichten: 843
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 186 keer
- Contacteer:
Dit ligt al sinds gisteren plat. (gewoon in BE)
- inloggen via It'sme -> fout geen account gevonden. -> nieuw account aanmaken -> fout geen account voor dit nummer of all een bestaand account.
- via sms -> nummer niet herkend...
- via email gelijkaardige problematiek
zowel in a app als op de site.
Edit: nog een kleine toevoeging.
ook gemerkt dat de naam van de begunstigde (niet de alias) nu Orange moet zijn en het niet meer werkt als dit Hey Telecom is.
Dit komt omdat Fortis (en mogelijks ook andere banken) sinds deze maand de verplichting hebben ingevoerd dat de naam van de begunstigde overeenkomt met de officiële naam van de rekeninghouder.
- inloggen via It'sme -> fout geen account gevonden. -> nieuw account aanmaken -> fout geen account voor dit nummer of all een bestaand account.
- via sms -> nummer niet herkend...
- via email gelijkaardige problematiek
zowel in a app als op de site.
Edit: nog een kleine toevoeging.
ook gemerkt dat de naam van de begunstigde (niet de alias) nu Orange moet zijn en het niet meer werkt als dit Hey Telecom is.
Dit komt omdat Fortis (en mogelijks ook andere banken) sinds deze maand de verplichting hebben ingevoerd dat de naam van de begunstigde overeenkomt met de officiële naam van de rekeninghouder.
Laatst gewijzigd door cyberbug 1 dag geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Greetz cyberbug


- nerph
- Plus Member
- Berichten: 192
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 11:18
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 27 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Misschien een beetje off-topic maar het is toch redelijk belachelijk hoe den helft van de tijd iets of wat niet werkt bij Hey telecom. Tellers, nu gans de klantenzone, en laten we niet beginnen over hoe vaak iets anders van informatie staat op de frans paginas tegenover de nederlandse, of zelfs gewoon frans tekst op de nederlandse paginas.
Ik vind het gewoon heel amateuristisch overkomen.
Ik vind het gewoon heel amateuristisch overkomen.
- VossyGamer
- Pro Member
- Berichten: 269
- Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 122 keer
- Bedankt: 66 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Vind het echt jammer dat die Waalse/Franse streken er bij Orange BE nog steeds niet uit zijn, inderdaad. Het komt amateuristisch over.
Internet: Telenet All-Internet – € 29/maand (studentenkorting)
300/20 Mbps | Via coax (zonder DVB-C filter) | 3 TB FUP
Mobiel: DIGI Mobile – € 5/maand
15 GB | Onbeperkt bellen & SMS'en
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
300/20 Mbps | Via coax (zonder DVB-C filter) | 3 TB FUP
Mobiel: DIGI Mobile – € 5/maand
15 GB | Onbeperkt bellen & SMS'en
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
- cyberbug
- Elite Poster
- Berichten: 843
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 186 keer
- Contacteer:
Ik heb de indruk dat de medewerkers van Hey zelf wel gemotiveerd zijn en zeker hun best doen. (dit zijn veelal franstalige medewerkers die roeien met de riemen die ze hebben)
Maar dat Orange achterliggend zelf niet te veel resources en moeite steekt in Hey. Omdat ze liever hebben dat je een duurder product bij hen afneemt.
Maar dat Orange achterliggend zelf niet te veel resources en moeite steekt in Hey. Omdat ze liever hebben dat je een duurder product bij hen afneemt.
Greetz cyberbug


-
- Elite Poster
- Berichten: 1080
- Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
- Uitgedeelde bedankjes: 127 keer
- Bedankt: 106 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Je verbruik kun je ook opvragen door de string #5580# te bellen (inclusief #).
Ik ga me nu niet speciaal een account aanmaken om dit te posten op het community forum van Hey!, maar misschien dat iemand met een account daar dit wel kan doen.
Ik ga me nu niet speciaal een account aanmaken om dit te posten op het community forum van Hey!, maar misschien dat iemand met een account daar dit wel kan doen.
20 GB gratis cloudopslag bij Filen.io.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1093
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 79 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik ben teruggekomen voor internet aan 34 Euro.
Heb mijn easy switch nummer opgeschreven.
Want had die nodig voor klantenzone aan te maken, wat wel gelukt was voorbije week.
En mijn facturen betaal ik per overschrijving.
Dus zie voor mij zonder ingelogd te zijn geen issue.
Heb mijn easy switch nummer opgeschreven.
Want had die nodig voor klantenzone aan te maken, wat wel gelukt was voorbije week.
En mijn facturen betaal ik per overschrijving.
Dus zie voor mij zonder ingelogd te zijn geen issue.
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2720
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 129 keer
Is beetje jammer want als het allemaal werkt opzich geen probleem allemaal maar ze slagen de bal wel mis.
Bij de andere low kost operatoren idem.
Worst case als er problemen optreden gelukkig vdsl2 nog een optie via EDPnet of Scarlet
Bij de andere low kost operatoren idem.
Worst case als er problemen optreden gelukkig vdsl2 nog een optie via EDPnet of Scarlet
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 1074
- Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 18 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Klantenservice is een ramp chat daar die ik geen moeite meer 99% geen antwoord.
Laatste 2x gebeld en direct geholpen
Toegevoegd na 5 minuten 56 seconden:
Klantenservice is een ramp chat daar die ik geen moeite meer 99% geen antwoord.
Laatste 2x gebeld en direct geholpen
Ben anderes super content zou een jaar moet wachten op mijn extra 20 gb maar kreeg die in 1x
En mag 40 gb gebruiken in fans Europa wat met hun andere formules niet zo is.
En dit voor 10€ zelf digi kan daar niet aan
Laatste 2x gebeld en direct geholpen
Toegevoegd na 5 minuten 56 seconden:
Klantenservice is een ramp chat daar die ik geen moeite meer 99% geen antwoord.
Laatste 2x gebeld en direct geholpen
Ben anderes super content zou een jaar moet wachten op mijn extra 20 gb maar kreeg die in 1x
En mag 40 gb gebruiken in fans Europa wat met hun andere formules niet zo is.
En dit voor 10€ zelf digi kan daar niet aan
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2720
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 129 keer
Qwa prijs en wat je krijgt zijn ze echt goed. Weinig aan te verbeteren tenzij meegaan met concurrentie.
Klantenservice is echt wel slecht tenzij je belt en echt iemand gaan de aan lijn krijgt.
Beetje zonde dat ze het gewoon niet samenvoegen hey en orange uiteindelijk moet soms orange wel bijspringen.
Andere optie een top IT systeem hebben dat alles goed doet zonder al te veel tussenkomst van mensen
Klantenservice is echt wel slecht tenzij je belt en echt iemand gaan de aan lijn krijgt.
Beetje zonde dat ze het gewoon niet samenvoegen hey en orange uiteindelijk moet soms orange wel bijspringen.
Andere optie een top IT systeem hebben dat alles goed doet zonder al te veel tussenkomst van mensen
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+