Ideaal voor personen die niet veel data gebruiken of als fail over.
De lifetime ipv de onetime-30day versie blijft geldig en vervalt niet.
vb. Een lifetime dataplan voor 22 Europese landen van 3Giga kost momenteel 6,11€. Min de 5€ korting is dit 1,11€.
Hij kiest zelf de beste van de 3 providers. Thuis zit ik soms op Proximus, maar regelmatig op Orange vermits die een betere ontvangst heeft.
Ideaal dus bij mijn Jim Mobile en voor mij stukken goedkoper en goedgekeurd na mijn ruime testperiode met verschillende personen.
Je kan ook bijkomende plannen op dezelfde esim nemen buiten Europa, zowel lifetime, als one time voor 30 dagen. Prijzen staan op de site https://shop.bnesim.com/plans/be/?a=col ... s_redirect.
Referral Code: 7E8TN4CZ => Je krijgt onmiddellijk 5€ korting. Ik krijg 2€ voor volgende aankoop.
Links:
Apple : https://apps.bnesim.com/?esim_app=1
Android : https://play.google.com/store/apps/deta ... globalesim
[REFERRAL] BNEsim (esim met goedkoop Lifetime dataplan voor kleine data verbruikers)
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Bedankt voor de kortingscode. Ik had in een ander topic gelezen dat deze ook op de Samsung LTE horloges werken. Voor €1 zeker het proberen waard, en met 3GB komt dat horloge waarschijnlijk jaren toe. Het enigste waar dat horloge internet voor nodig heeft is voor meldingen en berichten met mijn gsm te synchronizeren als ik die thuis laat.
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 195 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Spijtig dat ze ook geen sim kaartjes verdelen, maar dit zal ongetwijfeld wel de prijs doen stijgen.
Ik merk dat die prijzen maar blijven dalen. Bij die foto's in de app staat 6,44 €, 2 weken geleden nog 6,11€, nu slechts 4,36 € voor 3 GB,
Ik merk dat die prijzen maar blijven dalen. Bij die foto's in de app staat 6,44 €, 2 weken geleden nog 6,11€, nu slechts 4,36 € voor 3 GB,
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
Ubuntu Mate 24.04
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Dat is het verschil tussen de One-Time en de Lifetime
4,37 vs 6,11 euro
Dus prijzen zijn denk ik nog wel hetzelfde, met dat kleine detail dat ik 4,37 euro zie en jij 4,36 euro
4,37 vs 6,11 euro
Dus prijzen zijn denk ik nog wel hetzelfde, met dat kleine detail dat ik 4,37 euro zie en jij 4,36 euro
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 195 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Moest enkel op Lifetime Data klikken dus

Ik zie nog steeds 4,36 € in de 3Gb One-Time, raar hé ...
EdpNet XL 99/35 Mbps
Ubuntu Mate 24.04
Ubuntu Mate 24.04
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 32 keer
In B zit je op roaming via de provider die hem het beste uitkomt. Hier tot heden enkel Proximus en Orange gezien. Als één van beide ooit plat moest liggen zal hij dus wel de andere nemenTomsworld schreef: 4 maanden geleden Interessant - via waar breekt de data uit ? Lokaal per land of een specifiek land ?

-
- Premium Member
Vermits er al wel wat leden gebruik maakten van deze referral had ik graag laten weten dat degenen die van bovenvermelde actie willen gebruik maken, de regels veranderen op 2 juni, dus overmorgen. Veel tijd is er dus niet meer...
Heb BNESim trouwens intussen reeds in de ons omringende landen eveneens gebruikt, en ben er nog steeds even tevreden over.
Concreet Ipv 5€ korting op 6,11€, zoals hierboven vermeld krijg je nog maar 3€ korting op een bestelling van 10€.
De ontvangen mail:
"We’ve made some changes to our Refer a Friend Program — and we wanted you to be the first to know!
Starting June 2nd, you’ll be able to earn even more BNE Coins every time you invite a friend to join BNESIM. Here’s what’s new:
You’ll now earn 3 BNE Coins (instead of 2) for each successful referral.
Your friends will get a €3 discount on their first order (minimum spend €10, not valid with BNE Coins)."
Heb BNESim trouwens intussen reeds in de ons omringende landen eveneens gebruikt, en ben er nog steeds even tevreden over.
Concreet Ipv 5€ korting op 6,11€, zoals hierboven vermeld krijg je nog maar 3€ korting op een bestelling van 10€.
De ontvangen mail:
"We’ve made some changes to our Refer a Friend Program — and we wanted you to be the first to know!
Starting June 2nd, you’ll be able to earn even more BNE Coins every time you invite a friend to join BNESIM. Here’s what’s new:
-
- Premium Member
Graag gedaan. Jammer dat het morgen de laatste dag is aan de huidige voorwaarden. Maar zoals je zelf zegt, je kan de lifetime nemen.
Dank aan de 6 personen die sinds gisteren ingeschreven hebben, en alle anderen daarvoor. Wss gebruik ik het credit nooit op, maar het is altijd leuk om er iemand plezier mee te doen.
Dank aan de 6 personen die sinds gisteren ingeschreven hebben, en alle anderen daarvoor. Wss gebruik ik het credit nooit op, maar het is altijd leuk om er iemand plezier mee te doen.