Rocky2025 schreef: 5 dagen geleden
Morgen komt het beestje toe;
Modbreak:
link werkt niet
https://www.nl.fnac.be/LG-OLED-Evo-TV-O ... /a21481036
Helaas vertraagd, fnac zei bpost geven, bpost zegt aan dynalogic, dynalogic mijn tv nog niet ontvangen, zal nog denk ik paar dagen duren zeker? Had het aan gemini gevraagd en die zei dat het normaal is dat het wat langer zal duren. Kijk er naar uit, ga mijn best tv ooit zijn en aan die prijs is mooi.
Toegevoegd na 6 minuten 39 seconden:
tom35 schreef: 3 dagen geleden
Nieuwe tv gekocht...vorige oled van lg was 10j en hdmi ingangen werkten plots niet meer..ineens overal gekleurde sneeuw...beeldscherm en menu's werkte nog geluid kwam ook nog door maar tja...
Nieuwe oled gekocht, lg g5 65 inch terug...madam wou geen grotere alhoewel kijkafstand het zeker toelaat... beetje jammer..
Helaas hier hetzelfde..wil je het beste beeldscherm krijg je er zoveel toeters en bellen bij die niet nodig zijn.... die tv is niet meer te bedienen als je wat ouder wordt...
Gekocht in belgie, een zaak in denderhoutem (weet ni of ik de link mag posten maar zoek maar is nr frans de smet

) die zaak doet me denken aan de lokale elektrohandel maar wat een scherpe prijzen, beter dan in Nederland...
https://www.lg.com/nl/televisies-soundb ... WRdH6DAQx1
Tom
Ik wou ook een 65inch, het probleem is dat ik klein woon helaas en 65 zou te groot zijn, heb dit al eens gezien bij een maat van me, die heeft toen ook zijn boeltje moeten aanpassen omdat het te dicht zat, ne 65 is een ferme klets groter dan een 55inch. Ik zit max 2m70 van mijne tv en kan maar max tot 3m20 ofzo gaan mits ik verander van plaats die iets minder ideaal vindk is. Dus ik heb het bij 55 inch moeten houden nu.
Ik kijk er hard naar uit, ze zitten helaas achter met de bestelling ppfrrt.
Ik heb nu ook al de webos en appstore, geen probleem mee behalve dat het een beetje trager is dan bij de nieuwere tv's of mediaplayers.
Maar ik merk op dat die apps het beste werken hier bij mij via den tv.
Ik heb ook gelezen dat je wat bloatware/reclame ofzo hebt maar het grootste deel ervan kan afzetten, zal wel checken op gemini of youtube dan indien nodig.
Ik lees van 99% vd mensen die deze tv hebben voornamelijk positieve commentaren. Is het perefect? Dat bestaat nooit , een perfecte smartphone of tv etc... dat bestaat simpelweg niet, er zal altijd wel een minpuntje te vinden zijn. Maar over het algemeen en dat gaat over heel veel mensen die zeggend dat ze die tv echt wauw vinden (ondanks een paar dingetjes die nog beter kunnen).
Hoe ervaar jij alles nu?
Ik ben wel vrij snel weg met alles, als ik zeg tegen mensen dit en dat downloaden, is nie moeilijk zeggen mensen tegen mij ik mag het nog beginnen te lezen en proberen, ga niet lukken haha, dusja, iedere mens is anders zekers.
Ik wil graag eens weten wat jullie allemaal gebruiken voor producten (alle) om die oled af te kuisen want niet alles mag je erop gebruiken en ook de manier waarop is belangrijk, vele mensen doen het fout.