Keytrade: peterschapsactie 2021

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Keytrade geeft in september 50 euro aan beide partijen indien je een nieuwe rekening opent door referral.
Hoewel ik vermoed dat de meesten hier daar ondertussen al een rekening hebben, wil ik toch even meegeven dat de actie er is,
who knows?

promocode is MM158747229 https://www.keytradebank.be/nl/promo/mg ... C9F20D6397
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik geef het ook maar even mee;)

Promocode MM7580039930

https://www.keytradebank.be/nl/promo/mg ... C79C76B456
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
yurifedov
Plus Member
Plus Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 3 keer

Ik dacht dat het posten van de link niet toegelaten was.
In ieder geval Indien na 3 jaar nog iemand een code nodig heeft stuur me gerust een PM.
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 53 keer

Ik heb er ook nog eentje, pm maar.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

'Me too' dan ook maar :-)

PM. Code hier posten komt mij vies over. Beide dus 50 euro bij openen rekening. Wil graag uitleg geven over Keytrade aan wie dat wil.
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

Hier ook nog een code voor iemand die het wilt.
Stuur maar een PM.
Internet via Mobile Vikings
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Trouwe Keytrade gebruiker hier, met intussen 10-15 jaar ervaring.

Code + alle uitleg of praktijkervaring beschikbaar via PM.

Er zijn voor- en nadelen aan Keytrade, maar het blijft toch echt mijn hoofdbank. Grootste voordeel: de maandelijkse opbrengsten. Grootste nadeel: geen instant betalingen.
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

Ik opende eerder een Keytrade voor mijn zoontje, om wat centjes elke maand te investeren (automatisch elke maand).

De 50 euro zou dus naar zijn rekening gaan: MM9018467424 (in te vullen bij 'promo code') bij het aanmaken van een account.
 iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020

⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
Jewel
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 aug 2021, 22:41
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

liegebeestig schreef: Er zijn voor- en nadelen aan Keytrade, maar het blijft toch echt mijn hoofdbank. Grootste voordeel: de maandelijkse opbrengsten. Grootste nadeel: geen instant betalingen.
Geen instant betalingen lijkt voor mezelf absoluut geen probleem.

Maar welke andere nadelen spelen volgens jullie nog bij Keytrade?
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Eigenlijk geen Jewel. Recent werd het ook makkelijker om uittreksels in pdf op te vragen.

Ze zijn iets trager in het algemeen. Maar dat is dan echt alles.

Graag een code?

Ik zeg altijd : hoe meer bankrekeningen hoe meer mens

PS. Ik denk inderdaad dat links direct posten niet zo tof is. Moderator?
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

liegebeestig schreef:PS. Ik denk inderdaad dat links direct posten niet zo tof is. Moderator?
denk dat het weinig uitmaakt, maar als een mod zegt geen links dan haal ik die van mij ook wel weer weg, het is de promocode die belangrijk is, after all :)
thomasv schreef:Ik opende eerder een Keytrade voor mijn zoontje, om wat centjes elke maand te investeren (automatisch elke maand)
kan je dat zomaar? ik zou namelijk eigenlijk een rekening willen openen voor mijn petekindje (5j nu), zodat ze op haar 18 een mooi cadeautje heeft,
maar ik weet niet goed hoe dat allemaal zit, gezien je eigenlijk dus een rekening voor iemand anders opent etc etc
(is misschien meer een vraag voor de bank, maar vragen kan geen kwaad :) )
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Bij deze dan ook mijn promocode :) MM9921714477
Te gebruiken op deze pagina: https://www.keytradebank.be/onboarding/en
Hier kun je ook Minor aangeven als rekeningbegunstigde, maar meer info heb ik daar helaas niet over.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

Splitter schreef:kan je dat zomaar? ik zou namelijk eigenlijk een rekening willen openen voor mijn petekindje (5j nu), zodat ze op haar 18 een mooi cadeautje heeft,
maar ik weet niet goed hoe dat allemaal zit, gezien je eigenlijk dus een rekening voor iemand anders opent etc etc
(is misschien meer een vraag voor de bank, maar vragen kan geen kwaad )
De ouders kunnen een rekening openen op naam van hun kind mbv uw promocode. Zo heb ik het indertijd gedaan voor mijn eigen kids. Maar of dit nu nog kan weet ik niet.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

@Splitter
Ik zou een Keyplan openen voor dat kind. (profiel 'duurzaam'?) Daar is een optie om een begunstigde op te geven.
https://www.keytradebank.be/secure/w/nl ... /faq/#2_90
Een KEYPLAN met een derdenbeding is een KEYPLAN dat u kunt aanmaken op uw eigen rekening maar met een andere persoon als begunstigde.

Een KEYPLAN met derdenbeding is enkel mogelijk voor een KEYPLAN geopend door de meerderjarige rekeninghouder van een individuele rekening. Het is niet mogelijk om een begunstigde toe te voegen op een KEYPLAN van een gezamenlijke rekening.

U hoeft enkel een KEYPLAN aan te maken, te klikken op uw KEYPLAN wijzigen en ons de naam van de persoon mee te delen, de geboortedatum, alsook de transfer datum vanaf wanneer u het KEYPLAN aan hem/haar wilt overdragen. De begunstigde moet op de einddatum minstens 18 jaar oud zijn.

U beheert zelf het KEYPLAN en u kunt tot een maand voor de transfer datum steeds alle kenmerken wijzigen.
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Geen keyplan, niet voor een kind noch voor een volwassene.
1 KEYPLAN*
Instapkosten Gratis
Uistapkosten Gratis na 5 jaar**
** € 9,95 per fonds verkocht of overgedragen van uw KEYPLAN naar een andere rekening
indien uw KEYPLAN minder dan 5jaar geleden is aangemaakt.
Dan zit je aan €400 uitstapkosten indien je de boel wil verkopen als de beurs keldert (keyplan bevat 40 fondsen).
Jamez
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 jun 2016, 15:03

Ook eens proberen :-)

Mijn promocode:

MM6301282452
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Ratface schreef:Dan zit je aan €400 uitstapkosten indien je de boel wil verkopen als de beurs keldert (keyplan bevat 40 fondsen).
hoe kom je daarbij?
ze is nu 5, het keyplan zou dus een looptijd hebben van pakweg 12 a 13 jaar, wat meer is dan de 5 jaar minimumduur,
en dus gratis uitstapkosten?

@WalterB1: bedankt, dat is misschien inderdaad een interessante optie, die ik zeker even ga bekijken!
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Splitter schreef:hoe kom je daarbij?
ze is nu 5, het keyplan zou dus een looptijd hebben van pakweg 12 a 13 jaar, wat meer is dan de 5 jaar minimumduur,
en dus gratis uitstapkosten?

@WalterB1: bedankt, dat is misschien inderdaad een interessante optie, die ik zeker even ga bekijken!
Hoe ik daarbij kom? Dat staat in hun eigen tarieven? Een keyplan bevat 40 fondsen en je betaalt €10 uitstapkost per fonds voor 5 jaar. Je weet toch wat een keyplan inhoudt hoop ik? Is een gebundelde belegging in een korf van gethematiseerde fondsen. Ik hoop dat je als beheerder van het plan tot haar achttiende toch actief de markt in de gaten gaat houden, ofniet? Wat is het nut van een fondsenkorf aan te kopen en bij te storten als je meer verlies zal doen op die manier dan haar gewoon een som geld te geven op haar achttiende? Als je het echt op die manier wil doen doen het dan tenminste in een 'duurzaam' plan bij medirect, daar heb je tenminste echt geen uitstapkosten.
yurifedov
Plus Member
Plus Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 3 keer

Afhankelijk van profiel dat je kiest wordt er een aantal fondsen voor jou gekozen. In mijn geval geïnvesteerd in 6 fondsen en tot op vandaag 9,38% winst gehad.
Het is zeker een aanrader voor langetermijnsparen.
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

yurifedov schreef:Afhankelijk van profiel dat je kiest wordt er een aantal fondsen voor jou gekozen. In mijn geval geïnvesteerd in 6 fondsen en tot op vandaag 9,38% winst gehad.
Het is zeker een aanrader voor langetermijnsparen.
Over hoeveel jaar?
yurifedov
Plus Member
Plus Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb me ingeschreven in januari. Bij hun laatste promotie kreeg je 50 euro extra als je een keyplan opende. Dus in 9 maanden met een gedurfd profiel.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Ratface schreef:Als je het echt op die manier wil doen doen het dan tenminste in een 'duurzaam' plan bij medirect, daar heb je tenminste echt geen uitstapkosten.
Bij keytrade heb je toch ook GEEN uitstapkosten, TENZIJ je het plan minder als 5j zou behouden.
18-5 = 13, dus dat is meer als de minimale 5 jaar.
uitstapkosten zijn dus niet van toepassing en dat is dus een totaal non-argument.
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Uitstappen uit een BELEGGINSPRODUCT is ALTIJD van toepassing. Hoe romantisch jij het wil zien en desgevolg wil ontkennen. Een beleggingsproduct baseert zich op een volatiel gegeven. Als jij zeker bent dat jouw plannetje 5 jaar netjes netto gaat opbrengen dan mag jij dat zeker en vast geloven. Een actief belegger weet dat de realiteit zo niet in elkaar zit. Iets wat de banken met hun 'plannen' je maar al te graag voorliegen. En het feit dat het bij medirect gratis is en bij keytrade niet is een non-argument? Ik probeerde je maar een tip te geven maar klaarblijkelijk ben je daar te arrogant voor.
yurifedov
Plus Member
Plus Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 3 keer

Ratface schreef:Uitstappen uit een BELEGGINSPRODUCT is ALTIJD van toepassing. Iets wat de banken met hun 'plannen' je maar al te graag voorliegen. En het feit dat het bij medirect gratis is en bij keytrade niet is een non-argument? Ik probeerde je maar een tip te geven maar klaarblijkelijk ben je daar te arrogant voor.
Ik lees bij medirect moet je met 2500 euro beginnen en elk maand 100 euro bijstorten. Dat is wel een groot verschil met Keytrade min 25 euro per jaar.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Het kelderen van de beurs is het moment om bij te kopen, niet om te verkopen.

Wie denkt te moeten verkopen binnen de 5 jaar moet niet instappen in een Keyplan. Wie zijn twijfels heeft kan ook een persoonlijke selectie doen van de fondsen en in een zeer beperkt aantal fondsen stappen. Dan is de uittredingskost ook beperkt.Later kun je dat nog steeds aanpassen. Herbalenceren is niet verplicht.
Laatst gewijzigd door WalterB1 02 sep 2021, 20:22, in totaal 1 gewijzigd.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 971
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

Ratface schreef:Uitstappen uit een BELEGGINSPRODUCT is ALTIJD van toepassing. Hoe romantisch jij het wil zien en desgevolg wil ontkennen. Een beleggingsproduct baseert zich op een volatiel gegeven. Als jij zeker bent dat jouw plannetje 5 jaar netjes netto gaat opbrengen dan mag jij dat zeker en vast geloven. Een actief belegger weet dat de realiteit zo niet in elkaar zit. Iets wat de banken met hun 'plannen' je maar al te graag voorliegen. En het feit dat het bij medirect gratis is en bij keytrade niet is een non-argument? Ik probeerde je maar een tip te geven maar klaarblijkelijk ben je daar te arrogant voor.
Uitstap bij Keyplan is gewoon gratis na 5 jaar. Als je dat niet wilt geloven dat is een ander zaak. Een Keyplan bevat overigens niet "40 fondsen". Mijn Keyplan heeft er een stuk of 10. Dat kies je volledig zelf hoeveel er in zitten (je kan het volledig à la carte doen).

En inderdaad je verkoopt niet als de boel ineen stort, dat heeft geen zin. Je verliest alleen maar op die manier. Gewoon bijhouden en zelfs bijkopen. De markt herstelt zich wel, zeker op zo'n lange horizon.

Dat gezegd zijnde, ik zou gewoon maandelijks beleggen in een ETF ipv een Keyplan. Veel minder verlies aan beheerskosten. IWDA+EMIM, VWCE of V3AA zijn de beste opties. Je kan zelfs 0 transactiekosten hebben (buiten de TOB) via Degiro op sommigen.
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

Ik zie geen actieve actie / promo bij Keytrade om klant te worden, klopt dit, of kijk ik niet goed?

EDIT: even gebeld met Keytrade. Er zouden nog 2 acties MGM geactiveerd worden in de loop van het jaar.
 iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020

⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
Clemens2
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 01 sep 2019, 18:24
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 18 keer

Actie is er weer, indien iemand rekening wil openen laat maar weten via PM, dan deel ik mn code en krijgen we beide 50 euro.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

Je mag mij hier ook voor contacteren:)
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ratface schreef: 02 sep 2021, 16:29 Uitstappen uit een BELEGGINSPRODUCT is ALTIJD van toepassing. Hoe romantisch jij het wil zien en desgevolg wil ontkennen. Een beleggingsproduct baseert zich op een volatiel gegeven. Als jij zeker bent dat jouw plannetje 5 jaar netjes netto gaat opbrengen dan mag jij dat zeker en vast geloven. Een actief belegger weet dat de realiteit zo niet in elkaar zit. Iets wat de banken met hun 'plannen' je maar al te graag voorliegen. En het feit dat het bij medirect gratis is en bij keytrade niet is een non-argument? Ik probeerde je maar een tip te geven maar klaarblijkelijk ben je daar te arrogant voor.
Afbeelding
Tenzij jij mij iets anders kan laten zien interpreteer ik dat toch als "geen uitstapkosten". :think:
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Afbeelding
Tenzij jij mij iets anders kan laten zien interpreteer ik dat toch als "geen uitstapkosten". :think:
Je quote mijn uitspraak van meer dan 1 jaar geleden. Ik heb geen flauw idee hoe het nu in elkaar zit...
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

Er waren uitstap kosten (9,95 indien je eerder dan 5 jaar uitstapte). Deze zijn heel recent weggevallen:
PNG-afbeelding.png
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ratface schreef: 29 sep 2022, 13:30 Je quote mijn uitspraak van meer dan 1 jaar geleden. Ik heb geen flauw idee hoe het nu in elkaar zit...
Ik zag de datum, maar ik had beter naar het jaartal gekeken ook. :wink:
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

Hier ook een code beschikbaar om de 50 euro te bekomen!

MM9018467424

https://www.keytradebank.be/nl/promo/mg ... A569C68B6A
 iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020

⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hoe zit dat met het opnenen van een gemeenschappelijke rekening en deze actie? Beide rekeninghouders zijn reeds afzonderlijk Keytrade klant.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1839
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

thomasv schreef: 29 sep 2022, 22:01 Hier ook een code beschikbaar om de 50 euro te bekomen!

MM**********

https://www.keytradebank.be/nl/promo/mgm/welkom?HASH=**************
Ik dacht dat het delen van de code niet toegestaan was? Indien wel, ga ik dat dus ook doen => MM7580039930 (in te vullen bij promocode op https://www.keytradebank.be/onboarding/nl)
Ratface schreef: 30 sep 2022, 09:09 Hoe zit dat met het opnenen van een gemeenschappelijke rekening en deze actie? Beide rekeninghouders zijn reeds afzonderlijk Keytrade klant.
=> enkel voor nieuwe klantrelaties tov Keytrade.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Jaarlijks terugkerend. Ik ben al klant sinds mensenheugenis. Dit is mijn code: MM9921714477

Alle vragen welkom. Klein nadeel van keytrade is dat ze als een van de weinige nog altijd geen instant overschrijvingen doen. Eerlijk is eerlijk. Het is wel mijn hoofdbank.
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”