Keytrade update identiteitskaart

Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Zijn er hier nog waarbij dat niet van een leien dak loopt??

ik scan de voor en achterkant van mijn identiteitskaart in, (in jpg) (onze Ricoh copier op het werk heeft die optie) en de bestandgrootte is 173 kb.
Bij het uploaden van de voorkant "Het bestand is onleesbaar, gelieve een leesbaar formaat te uploaden." Bij het uploaden van de achterkant nog gekker daar zegt hij "Gelieve een Belgisch identiteitsbewijs op te laden." Voldoe volgens mij aan alle voorwaarden


1.Het .pdf-formaat wordt niet aanvaard. Gelieve een foto van de voorkant en achterkant van uw identiteitskaart te nemen
2.Zorg ervoor dat de foto van uw identiteitskaart leesbaar is.
3.Zorg ervoor dat alle randen van het document zichtbaar zijn.
4.Zorg ervoor dat uw flash uit staat om een weerschijn op het document te vermijden.
5.Indien u liever uw scanner gebruikt, gelieve te scannen met het formaat .jpeg of .png

hang dus nu al een poosje aan de lijn (wachttijden langer dan normaal)
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1894
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 156 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bij mij ging dat zonder probleem met een foto van voor- & achterkant genomen met mijn smartphone.
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

Idem bij mij. Geen probleem met de smartphone.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Internet via Mobile Vikings
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

IK merkte het pas toen de betaalkaart niet meer werkte in de winkel dat dit diende te gebeuren. Was niet echt een probleem om via de desktop de foto te uploaden. Als jpeg. Verwerking door Keytrade gaat wel traag.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1597
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

bartman schreef: ik scan de voor en achterkant van mijn identiteitskaart in, (in jpg) (onze Ricoh copier op het werk heeft die optie) en de bestandgrootte is 173 kb.
Bij het uploaden van de voorkant "Het bestand is onleesbaar, gelieve een leesbaar formaat te uploaden
173kB is wel héél klein voor een goede foto van je identiteitskaart.
Ofwel is het bestand beschadigd ofwel teveel gecomprimeerd. Teveel gecomprimeerd dan is de foto ook niet geldig omdat er te weinig details te zien zijn.
Het beste kan je een foto nemen met smartphone en in hoogste kwaliteit gebruiken
Imamvat
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 sep 2021, 12:40
Bedankt: 1 keer

Hier ook hetzelfde probleem gehad als topic starter, sterker nog, achterkant geen probleem, voorkant wel probleem. Bende klungels zijn het, dat ze hun systemen eerst op orde brengen ... Mail gestuurd maar natuurlijk zonder enige reactie (waarom zouden ze ook, ze zouden wel eens beschuldigd kunnen worden van goede klantenservice)
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

ik mocht de jpg's mailen naar info@... dat was eergisteren, vandaag ingelogd en nog steeds niet in orde. nu zolang ik kan doen wat ik wil doen mij niet gelaten

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”