ipad software problemen

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

wij sukkelen nu al meer dan een week om de updates die er zijn geinsralleerd te krijgen en ben ten einde raad. Ik zou hem zo het raam kunnen uit gooien.. Snap niet dat apple zo een controle wil uitvoeren over je eigen apparaat. ik las ook dat je soms 90 dagen moet wachten alvorens je een stap kan proberen en lukt dat niet kan je terug 90 dagen niets doen. Bestat er een of andefe helpdienst fysiek in regio rond brussel mechelen leuven?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Sorry, what?

Wat heeft "apple die controle wil uitvoeren op je apparaat" te maken met het al dan niet kunnen installeren van updates?

En wat die twee keer 90 dagen is, of met iets te maken heeft snap ik ook niet. Waar heb je dat gelezen?
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

When you try to associate a device that was previously associated, you might see a message that says, "This device is associated with another Apple ID. You cannot associate this device with another Apple ID for [number] days." You might need to wait up to 90 days to associate the device with a different Apple ID.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
luukske
Pro Member
Pro Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 10 mei 2020, 12:33
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 32 keer

Ik heb toevallig een paar dagen geleden een ipad van account veranderd. Dat was het ene account afmelden en find my ipad afzetten, dan factory reset en een nieuw account aanmaken. Niet moeten wachten.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

selder schreef:Sorry, what?

Wat heeft "apple die controle wil uitvoeren op je apparaat" te maken met het al dan niet kunnen installeren van updates?

En wat die twee keer 90 dagen is, of met iets te maken heeft snap ik ook niet. Waar heb je dat gelezen?
er is ingelogd met een apple id maar openen we de app store staat klikken wd op het hoofdje rechtsboven en wordt nogmaals om het apple id en wachtwoord. we vullen dit in zonder redultaat. druk ik terug op het hoofdje staat dit terug leeg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2126
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

we vullen dat in en daarna op gereed. Er gebeurt niets. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
luukske
Pro Member
Pro Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 10 mei 2020, 12:33
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 32 keer

Je moet daar na het invullen eerst op log in drukken. Dan even wachten en van zodra ingelogd, kun je op gereed drukken.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”