Google fi

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Data technicus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 689
Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
Locatie: Spalbeek (Hasselt)
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 91 keer
Recent bedankt: 2 keer

Google heeft tegenwoordig ook telefoonabonnement met de naam Google fi.

https://fi.google.com/about/plans

Is alleen pak duurder dan abonnementen bij gewone gsm operatoren.
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Bestaat ondertussen inderdaad toch al eventjes, maar de prijzen zijn niet zoooo slecht in vergelijking met de extra’s die men krijgt, en het feit dat beek tariefplannen in de vs sowieso al enorm duur zijn.
Goedkoper internationaal bellen , tethering inbegrepen ( vaak niet het geval daar met eender welk tariefplan! ) , goedkoop of gratis dataroamen in ontzettend veel landen... bij ons is roamen in amerika of australië onbetaalbaar.

Heb een paar kennissen in de vs, en een bevriend koppel gebruik(te ?) het voor de bonussen en het kwam goedkoper uit dan combined lines bij wat ze ervoor hadden. noemde in het begin bij hun nog project fi denk ik. Ik dacht dat zij mij ook eens gezegd hadden dat er een verschil op zit in gebruik of voordeel tussen android en iphone , maar ik kan er niets over terugvinden, dus kan het niet meer bevestigen want ben ook niet zeker meer.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb dit al jaren. In een zalig abonnement voor iemand die vaak internationaal reist. En wabsde allereerste duidelij

Je pauseert dat en betaalt niets. Ga je op reis activee je dat en je kan roamen in elk land dat je wilt. Bijkomend voordeel zijn de gratis Data-Sims. Ik heb 4 extra Sims dat ik kan gebruiken en die samen meetellen op mijn eerste lijn. Dus op een Voetbaltoernooi steek ik die in mijn mobiele routers en mijn medewerkers hebben direct wifi ter plaatse. Zeker met het EK in Rusland nu is dat handig. Als we langere tijd ter plaatse blijven koop ik meestal wel lokale simkaartende wegens veel goedkoper. Maar als het niet veel goedkoper is, dan is het Google

FI Hoofdaccount.

Ik heb ook Amerikaanse creditcards en af en toe moet je aankoop per sms bevestigen. Effe Fi on-pauzeren, 5 min later sms laten versturen en op einde maand een rekening van 1 cent.

In de States zijn avond van 40-50 dollar of meer normaal. Er zit bij FI ook een maximum cap. Meerdere lijnen combineren maakt het goedkoper.

T-Mobile is begonnen aan agressieve verkoop door gratis lijnen te laten activeren in hun bestaande abo's. Genoeg vrienden die op T-mobile overstappen.

Enige nadeel is dat je ze enkel in de States kan activeren.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”