Tomtom premium x gps simkaart.

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Mijn pa heeft een TT premium x 6 gekocht.

Dat ding is werkelijk de top.

Alles is ingesteld en werkt heel goed ook maar 1 ding is nog niet in orde wegens ook nog geen tijd voor gehad en dat is hoe dat met die simkaart zit?

Werken alle providers ermee?
Iemand die weet of dat ook goed werkt?
En hoeveel data dat verbruikt als je het bv 10 uren per maand gebruikt?

Dank bij voorbaat.

https://www.tomtom.com/nl_nl/drive/car/ ... premium-x/
Mijn pa heeft 299€ betaald.
Tttsss
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Ervaring leert dat je niet altijd ontvangst hebt en daaruit durf ik concluderen dat niet alle providers meedoen.

Ik heb al tig keer een ticket geopend bij tomtom omdat er bepaalde poi files (ov2) gewoon van het systeem verdwijnen. Online in mytomtom staan ze er nog maar op het toestel wordt eerst de groep leeg om dan helemaal te verdwijnen.
Tomtom komt niet verder dan: stuur uw toestel op. Nadat ze je eerst een algehele reset laten doen die niks uithaalt.

Ik vermoed dat het systeem een limiet heeft op het aantal poi on een file of op de grootte van de file maar kan er nergend iets over terugvinden.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Joe de Mannen schreef:Ervaring leert dat je niet altijd ontvangst hebt en daaruit durf ik concluderen dat niet alle providers meedoen.

Ik heb al tig keer een ticket geopend bij tomtom omdat er bepaalde poi files (ov2) gewoon van het systeem verdwijnen. Online in mytomtom staan ze er nog maar op het toestel wordt eerst de groep leeg om dan helemaal te verdwijnen.
Tomtom komt niet verder dan: stuur uw toestel op. Nadat ze je eerst een algehele reset laten doen die niks uithaalt.

Ik vermoed dat het systeem een limiet heeft op het aantal poi on een file of op de grootte van de file maar kan er nergend iets over terugvinden.
J.
Ik zal het maar zo laten dan, anders toch weer maar extra kosten. Ze geraken op hun bestemming, hebben gratis flitspalen en tracjectcontrole gedoe dus dat is dan voldoende.
Tttsss
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Zoals ik het begrijp zit de sim-trafiek er 5 jaar inbegrepen:
Traffic en informatie over mobiele flitsers zijn beschikbaar via de ingebouwde SIM van je navigatiesysteem of de Bluetoothverbinding van je smartphone. Je kunt gebruikmaken van TomTom Traffic en informatie over mobiele flitsers via je ingebouwde SIM zolang het 2G-netwerk beschikbaar blijft, of voor 5 jaar nadat je het systeem voor het eerst aanzette. Als het 2G-netwerk wordt uitgeschakeld of je 5-jarige serviceverbinding verloopt, heb je nog toegang tot TomTom Traffic en informatie over mobiele flitsers via Bluetooth op je smartphone.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Joe de Mannen schreef:Zoals ik het begrijp zit de sim-trafiek er 5 jaar inbegrepen:
Traffic en informatie over mobiele flitsers zijn beschikbaar via de ingebouwde SIM van je navigatiesysteem of de Bluetoothverbinding van je smartphone. Je kunt gebruikmaken van TomTom Traffic en informatie over mobiele flitsers via je ingebouwde SIM zolang het 2G-netwerk beschikbaar blijft, of voor 5 jaar nadat je het systeem voor het eerst aanzette. Als het 2G-netwerk wordt uitgeschakeld of je 5-jarige serviceverbinding verloopt, heb je nog toegang tot TomTom Traffic en informatie over mobiele flitsers via Bluetooth op je smartphone.
J.
Super man dat je dit hebt gevonden, dat is me volledig ontgaan, hoe ik dat niet gezien heb of gevonden heb, raar. Heb nochthans heel wat stuff zitten checken. Oke, dan , dat wist ik ook niet, er zit dus al een sim zelf in en die al actief is voor 5 jaren, kzal het aan den ouwe doorgeven haha.
Tttsss
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”