[RealDSL] Ervaring-uitwisseling - Deel 3

EricdeBoer
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 jan 2006, 17:52

bjansens schreef:
EricdeBoer schreef:Het regelen van de webruimte e.d. was een stuk moeilijker en duurde enkele maanden.
Even een kleine anecdote: toen ik overnam van Karel was er nog geen centrale tool voor het managen van realdsl gebruikers, en vereiste het regelen van webruimte het manueel invullen van een webformulier, maw, voornaam ergens opzoeken, copy, paste, achternaam opzoeken, copy, paste, etc... Wat al rap 10min of meer in beslag nam per gebruiker. Een van de dingen die ik geintegreerd heb was het regelen van webruimte, is met 1 druk op de knop in orde nu ;).
Dit kan ik inderdaad bevestigen Bart na een persoonlijk emailcontact met jou was het inderdaad in no time geregeld. Trouwens op dit moment is mijn downsnelheid 310 kb/s en das vrij uniek.... gevolg van het nieuwe netwerk... :roll:
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Wat ik nu sinds een week ondervind.
Wat ik momenteel ondervind.
Constante snelheid van 300kbyte downstream.
Upstream is heel goed en rond 512kbps
Eind januari,begin februari werd me nog een verbetering gegarandeerd.

Support na het zenden van een ticket binnen het uur al een reactie met antwoord op een vraag.
Ik zou zeggen houden zo.
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 maa 2004, 17:05

idd het lijkt te beteren :)
EricdeBoer
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 jan 2006, 17:52

Kijk eens aan eindelijk ook weer eens wat positieve berichten voor de mannen van RealDSL en dat hebben ze mijns inziens wel verdiend. Kijk laten we niet met zijn allen vergeten dat het nog steeds een startende onderneming is die wel een doorbraak heeft geforceerd in het standaard Belgie downloadlimiet verhaal. Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat een startende onderneming altijd opstartproblemen heeft en dat je nu eenmaal niet full blown van start gaat als je slim bent. Ik spreek dan ook de hoop uit dat ze dit door kunnen zetten en meer marktaandeel kunnen veroveren, ik heb in ieder geval mijn geld erop gezet....
Trouwens mijn moeder zei altijd al je moet iets positiefs nooit van de daken schreeuwen want dan gaat het mis ... mijn downloadsnelheid is nu al enige dagen 120kbps... zou ze toch gelijk hebben gehad hahahaha :? :?
-nickx-
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 mei 2005, 22:15

Ook hier tot op heden niet te klagen... ja.. het album wat ik met 240 kb download was corrupt. Toch maar eens een brief aan RDSL schrijven dat de headers vaak corrupt zijn!!!
EricdeBoer
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 jan 2006, 17:52

@Nickx

Ik neem aan dat je via newsgroepen download... en bij mijn weten heeft RDSL geen newsgroupserver actief of loop ik achter... :roll:
rapweg
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2005, 15:09

EricdeBoer schreef:@Nickx

Ik neem aan dat je via newsgroepen download... en bij mijn weten heeft RDSL geen newsgroupserver actief of loop ik achter... :roll:
er zat een zekere ironie in zijn bericht denk ik :p
-nickx-
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 mei 2005, 22:15

Pure ironie : ) sorry kwam idd misschien wat te serieus over. Ik ben meer dan tevreden over de gang van zaken. Snelheid mag altijd beter : ) maar dat weegt weer natuurlijk andere factoren af (fup)
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

-nickx- schreef:Pure ironie : ) sorry kwam idd misschien wat te serieus over. Ik ben meer dan tevreden over de gang van zaken. Snelheid mag altijd beter : ) maar dat weegt weer natuurlijk andere factoren af (fup)
Zo mag ik het horen, trouwens
als redeneeerd als onderstaand toppic dan is realDSL nog altijd een van de snelste providers:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=9251
EricdeBoer
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 jan 2006, 17:52

rapweg schreef:
EricdeBoer schreef:@Nickx

Ik neem aan dat je via newsgroepen download... en bij mijn weten heeft RDSL geen newsgroupserver actief of loop ik achter... :roll:
er zat een zekere ironie in zijn bericht denk ik :p
@rapweg hahaha heel scherp gezien man!! Inderdaad en nu ik er nog langer over nadenk zelfs een dubbele ironie :P Maar goed ik denk dat wanneer je goed wil kunnen downen je gewoon vastzit aan een payserver (zelf al zit je bij zeer grote en gerenomeerde providers dan ontkom je er niet aan) als je een serieuze leecher bent en dat is toch de doelgroep van RealDSL, wat natuurlijk wel zo is is dat wanneer RealDSL zou besluiten een goede newsserver te leveren ze echt uniek gaan worden en hun potentieel behoorlijk gaan verhogen ik heb daar best ook een extra centje voor over betaal er nu ook al 7,5 eurie per maand voor... :cry:
Brinta
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 jan 2004, 13:30
Locatie: Deurne

Realroot. Het lijkt te beteren. Ik ga binnekort verhuizen en zit erover te denken om dan een of andere ADSL flavour te nemen en waarom niet deze.

Wat is er nu eigenlijk waar van die FUP. Wie heeft hier al eens een belletje gehad van RealDSL met de opmerking dat ie nu toch al wel ECHT over zijn FUP was? Ook ben ik benieuwd of je via een soort van Telemeter kunt zien wat je nu al verbruikt hebt. Kan dit?
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 maa 2004, 17:05

je hebt idd een soort van teller :) "customers.realdsl.be"

en ik haal toch een 100gb/maand binnen en nog geen belletje of nix gehad..dus daar zijn ze toch al ni lastig over :)
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Wat mij is gezegd als je tussen de 100 en 200gig blijft je geen last zult ondervinden.
Als je natuurlijk 24 7/7 gaat downloaden vraag je om problemen.
Zelfs bij die van realDSL.
Hier is zeker geen sprake van limiet denk zelfs dat ze dat woord niet graag horen .
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

FUP in realdsl hun geval wilt zeggen dat je zoveel mag downloaden zolang er geen andere gebruikers last van hebben.

indien je dus 500GB zou downloaden, maar niemand van gebruikers heeft er last van dan kan en mag je dat doen.

Maar indien je bijvb meer dan 100GB per maand zou gaan downloaden (iedereen op dat segment) dan gaan je collega gebruikers last ondervinden en kan het dus niet....
Tweety
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2006, 18:15

Wat voor mij vooral belangrijk is, is of het een stabiele verbinding is. Ik gebruik mijn internet verbinding zowel voor mijn werk als voor privé en ik kan mij niet echt permitteren dat die geregeld een halve dag uitligt.

Zijn daar mensen die daarover klagen?

Dat de snelheid geregeld laag is, is nog geen ramp.

Zijn er mensen die verbindingsproblemen hebben geregeld?
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

Tweety schreef:Wat voor mij vooral belangrijk is, is of het een stabiele verbinding is. Ik gebruik mijn internet verbinding zowel voor mijn werk als voor privé en ik kan mij niet echt permitteren dat die geregeld een halve dag uitligt.

Zijn daar mensen die daarover klagen?

Dat de snelheid geregeld laag is, is nog geen ramp.

Zijn er mensen die verbindingsproblemen hebben geregeld?
Ik ben reeds 7 maand klant en heb 1 keer gehad dat ik er 1,5 dag uit lag.
Maar voor de rest nog nooit, hoogstens eens een aangekondigde downtime maar nooit langer dan 30min.

Van disconnects heb ik ook geen last.

Ik blijf erbij, realDSL is een aanrader, maar je moet de negatieve puntjes erbij kunnen nemen. en tot nu toe is dit de wisselende speeds...
RSM
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2006, 18:54
Locatie: MM
Contacteer:

Ik vind een setup kost van 121 EUR wel een beetje overdreven. :oops: :roll:
Dat is zowat de enige rem om geen Rdsl (Geek) account te nemen.

Zit nu bij scarlet en wil ASAP weg :!:

R
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

is idd wel extreem veel. ik viel er ook van achterover dat die zoveel durven vragen... :eek:
ttts
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2007, 12:34

darkzero schreef:is idd wel extreem veel. ik viel er ook van achterover dat die zoveel durven vragen... :eek:
Beter een activatie kost voor aanvaardbare limieten
dan een provinder met strenge limieten en gratis activatie
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

ttts schreef:
darkzero schreef:is idd wel extreem veel. ik viel er ook van achterover dat die zoveel durven vragen... :eek:
Beter een activatie kost voor aanvaardbare limieten
dan een provinder met strenge limieten en gratis activatie
RealDSL pakt echter geen mensen meer aan.
Ook is ReaDSL niet meer van RealROOT;
Het is gewoon allemaal verkocht aan signpost die RealDSL als test gebruiken voor mobistar DSL. Enkel de connectiviteit komt nog via RealROOT.

in mijn ogen is EDPnet een veel beter alternatief aangezien je met de huige rdsl abbos met een limiet van 80 GB zit.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer

En signpost die zijn DSL verkoopt aan Scarlet. :-D
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

en ze werken toch ook niet meer met fup, 75GB mag je gebruiken.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

netdata schreef:RealDSL pakt echter geen mensen meer aan.
wie zou er nu nog realdsl willen :lol: :lol: :lol: :lol:
hebben ze uberhaupt nog klanten? die zullen toch wel allemaal vertrokken zijn na hun zoveelste stommiteit zeker??? :eek: :eek: :eek:
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

darkzero schreef:
netdata schreef:RealDSL pakt echter geen mensen meer aan.
wie zou er nu nog realdsl willen :lol: :lol: :lol: :lol:
hebben ze uberhaupt nog klanten? die zullen toch wel allemaal vertrokken zijn na hun zoveelste stommiteit zeker??? :eek: :eek: :eek:
De laatste keer dat ik gekeken had waren dat er nog best veel eigenlijk...
rapweg
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2005, 15:09

netdata schreef: De laatste keer dat ik gekeken had waren dat er nog best veel eigenlijk...
Als er moet afgegaan worden op het aantal facturen dat nog steeds gezonden wordt naar klanten die opgezegd hebben kan dit wel zijn.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

rapweg schreef:
netdata schreef: De laatste keer dat ik gekeken had waren dat er nog best veel eigenlijk...
Als er moet afgegaan worden op het aantal facturen dat nog steeds gezonden wordt naar klanten die opgezegd hebben kan dit wel zijn.
Was eerder op het aantal ingelogde gebruikers op de radius server.

Dus redelijk accuraat.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

netdata schreef:De laatste keer dat ik gekeken had waren dat er nog best veel eigenlijk...
zou toch regelmatig es opnieuw checken want zal elke dag wel dalen zeker?!? :eek:
gewoon uit nieuwsgierigheid... hoeveel klanten zijn er nog +/-?
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

darkzero schreef:
netdata schreef:De laatste keer dat ik gekeken had waren dat er nog best veel eigenlijk...
zou toch regelmatig es opnieuw checken want zal elke dag wel dalen zeker?!? :eek:
gewoon uit nieuwsgierigheid... hoeveel klanten zijn er nog +/-?
Ik kan dit niet meer nakijken, wegens dat ik niet meer voor RealROOT werk.
Maar uiteraard zijn er erg veel afgevallen, maar ik gok op 1/5 van wat het ooit was...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

darkzero schreef:gewoon uit nieuwsgierigheid... hoeveel klanten zijn er nog +/-?
Tja, hoeveel waren er ooit... meer dan 800 heb ik nooit ergens gelezen.

Nu ja, RealDSL bestaat gewoon niet meer... boeltje is zo goed als verkocht.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

r2504 schreef:
darkzero schreef:gewoon uit nieuwsgierigheid... hoeveel klanten zijn er nog +/-?
Tja, hoeveel waren er ooit... meer dan 800 heb ik nooit ergens gelezen.

Nu ja, RealDSL bestaat gewoon niet meer... boeltje is zo goed als verkocht.
Nee inderdaad maar r2504 nu wil ik je toch eens iets vragen.
Ik dacht dat rdsl max 650 klanten telden.
De meesten hadden geek DSL aan 54 euro per maand

dat maakt dat: 35100 € per maand
Hiervoor kan je onmogelijk 24/7 support geven, want dat zou je al bijna de helft kosten...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

netdata schreef: Hiervoor kan je onmogelijk 24/7 support geven, want dat zou je al bijna de helft kosten...
Ik ken geen enkele provider die voor zijn residentiële producten 24/7 support aanbied ...
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

ditCh schreef:
netdata schreef: Hiervoor kan je onmogelijk 24/7 support geven, want dat zou je al bijna de helft kosten...
Ik ken geen enkele provider die voor zijn residentiële producten 24/7 support aanbied ...
- telenet (welliswaar op betaal nummer)
- Belgacom storingen zijn ook 24h/7 ( kan je natuurlijk niet terecht voor een dsl probleem, maar wel voor een storing te melden)

Maar idd voor de rest vind je die niet,
ik zal dan even men statment anders zeggen,
Om hiervoor speciaal opgeleide mensen in dienst te nemen is onmogelijk...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

netdata schreef: - telenet (welliswaar op betaal nummer)
- Belgacom storingen zijn ook 24h/7 ( kan je natuurlijk niet terecht voor een dsl probleem, maar wel voor een storing te melden)
Telenet bied echt geen 24/7 support op residentiële lijnen ... believe you me, ik heb er gewerkt ...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

netdata schreef:Nee inderdaad maar r2504 nu wil ik je toch eens iets vragen.
Ik dacht dat rdsl max 650 klanten telden.
De meesten hadden geek DSL aan 54 euro per maand

dat maakt dat: 35100 € per maand
Hiervoor kan je onmogelijk 24/7 support geven, want dat zou je al bijna de helft kosten...
Euh... heb ik dat ooit in twijfel getrokken ? Persoonlijk ben ik mij meer dan bewust wat je kan verwachten voor een consumer abonnement en maak dit dan ook geregeld duidelijk aan mensen die vaak afkomen met "ik kan niet werken want...".
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

euhm realdsl leverde helemaal geen support! 0,0! 0/24 en 0/7! dik 40 dagen zonder internet door hen! :evil: maar ik ben van hun gesukkel af nu :-D
...en ik kan echt niet geloven dat ze nog zoveel klanten zouden heben hoor. ik denk dat de meesten klant werden voor de fup en sommigen voor het ip dus er is nu geen enkele rede om nog bij hen te blijven tegen de huidige tarieven. ik heb m'n abonnemen ook opgezegd toen ik nog gee jaar klant was. ik heb ze gewoon in gebreke gesteld. dus dat jazr is ook al geen rede om te blijven.
kan er mij iemand, van de klanten misschien, eens zeggen waarom ze dan nog wel blijven??? :eek: :eek: :eek:
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

netdata schreef:
ditCh schreef:
netdata schreef: Hiervoor kan je onmogelijk 24/7 support geven, want dat zou je al bijna de helft kosten...
Ik ken geen enkele provider die voor zijn residentiële producten 24/7 support aanbied ...
- telenet (welliswaar op betaal nummer)
- Belgacom storingen zijn ook 24h/7 ( kan je natuurlijk niet terecht voor een dsl probleem, maar wel voor een storing te melden)

Maar idd voor de rest vind je die niet,
ik zal dan even men statment anders zeggen,
Om hiervoor speciaal opgeleide mensen in dienst te nemen is onmogelijk...
Edpnet mits betaling buiten de uren, of je moet SLA nemen wat rond een 30 euro extra kost.

Trouwens eigenlijk is dit een beetje belachelijk, RealDSL had ook SDSL, waar ze toch ook SLA aanbieden, deze mensen moeten toch ook binnen een bepaalde tijd geholpen worden. Je moet support ook niet aannemen voor 1 publiek, je kan best support van residentiële klanten delen met die van professionele klanten.

Wat ik wel moet zeggen is dat eens je iemand aan de lijn had, dat die persoon u wel echt probeerde te helpen, in zover het mogelijk was voor die persoon natuurlijk.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

Ofloo schreef:Wat ik wel moet zeggen is dat eens je iemand aan de lijn had, dat die persoon u wel echt probeerde te helpen, in zover het mogelijk was voor die persoon natuurlijk.
bij mij toch niet hoor. ze schoven hun eigen problemen altijd door.
ze hebben me zelfs dagen fgesloten omdat ik zogezegd facturen niet betaald had. ik moest dan m'n uittreksels doormailen om te bewijzen dat ik wel betaald had. maar email gaat nogal moeilijk zonder connectie...
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

Ofloo schreef: Trouwens eigenlijk is dit een beetje belachelijk, RealDSL had ook SDSL, waar ze toch ook SLA aanbieden, deze mensen moeten toch ook binnen een bepaalde tijd geholpen worden. Je moet support ook niet aannemen voor 1 publiek, je kan best support van residentiële klanten delen met die van professionele klanten.
Als ik het me goed voor heb krijgen mensen die een SLA kopen de GSM nummer van de NOC engineer die toch iets meer bereikbaar zijn dan de helpdesk nummers
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

darkzero schreef:
Ofloo schreef:Wat ik wel moet zeggen is dat eens je iemand aan de lijn had, dat die persoon u wel echt probeerde te helpen, in zover het mogelijk was voor die persoon natuurlijk.
bij mij toch niet hoor. ze schoven hun eigen problemen altijd door.
ze hebben me zelfs dagen fgesloten omdat ik zogezegd facturen niet betaald had. ik moest dan m'n uittreksels doormailen om te bewijzen dat ik wel betaald had. maar email gaat nogal moeilijk zonder connectie...
Dat is helemaal op het einde dat heb ik ook voor gehad uiteindelijk vroeg ik mijn lijn terug heb ik die niet gekregen heb ik van 8november tot december offline geweest !!! en had ik geen edpnet genomen was ik zeker in januari nog offline.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

netdata schreef:
Ofloo schreef: Trouwens eigenlijk is dit een beetje belachelijk, RealDSL had ook SDSL, waar ze toch ook SLA aanbieden, deze mensen moeten toch ook binnen een bepaalde tijd geholpen worden. Je moet support ook niet aannemen voor 1 publiek, je kan best support van residentiële klanten delen met die van professionele klanten.
Als ik het me goed voor heb krijgen mensen die een SLA kopen de GSM nummer van de NOC engineer die toch iets meer bereikbaar zijn dan de helpdesk nummers
Dan hadden ze support moeten uitbesteden aan een call center.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”