Nieuw Ongelimiteerd volume

Plaats reactie
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1669
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 95 keer

Hier, zit na zoveel jaren nog steeds bij Realdsl, of nu Full ADSL
Normaal 75 gig limiet maar mijn meter blijft een geruime tijd op 10 gig steken. Heb nu meer dan 60 gig gedownload en hij staat nog steeds op 10 gig. Een nieuwe actie van Realdsl.... neenee het zal wel vast gelopen zijn.
Caey
Pro Member
Pro Member
Berichten: 275
Lid geworden op: 23 dec 2006, 22:13

Hoe doe je dat eigenlijk 60gig downloaden?
Allé je kan wel van die linux toestanden downloaden, maar als je 7 keer per week van distro verrandert dan denk ik dat uw limiet nog het minste van uw zorgen is.
Joris84
Pro Member
Pro Member
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 maa 2006, 18:09
Bedankt: 2 keer

Caey schreef:Hoe doe je dat eigenlijk 60gig downloaden?
Allé je kan wel van die linux toestanden downloaden, maar als je 7 keer per week van distro verrandert dan denk ik dat uw limiet nog het minste van uw zorgen is.
Gij hebt nog niet van high definition gehoord zekers? Al die trailers tegewoordig... :)
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Caey schreef:Hoe doe je dat eigenlijk 60gig downloaden?
Allé je kan wel van die linux toestanden downloaden, maar als je 7 keer per week van distro verrandert dan denk ik dat uw limiet nog het minste van uw zorgen is.
iTunes, direct2drive, www.metaboli.co.uk, anime fansubs, steam enz enz ... Je zou verbaast zijn hoe snel die bits & bits durven oplopen. Zeker de games tegenwoordig zijn ook lekker groot geworden. The witcher was al 6GB als ik me correct herinner. Dan nog de patchen erbij aan 200mb/stuk.
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

True.. Ik heb al maanden een gratis game te downloaden op Steam, maar begin er maar niet aan.. Simpelweg om dat ik niet kan.

*Arrigi kijkt de meter nog eens na.
Monthly volume used 16 GB 891 MB out of 17 GB (110 MB remaining).
*Arrigi zucht
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1934
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Sja je hebt altijd de mogelijkheid om over te schakelen naar alternatieven he
total traffic downloaded in broadband: 21.13 gb
remaining in broadband: 78.87 gb
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

ljd schreef:Sja je hebt altijd de mogelijkheid om over te schakelen naar alternatieven he
total traffic downloaded in broadband: 21.13 gb
remaining in broadband: 78.87 gb
jup,hier nog 80GB te gaan, nog 8d en alweer 100GB.Wss geraak ik niet boven 30GB(streams e.d).Zal wellicht nooit aan 100GB geraken, heb sinds kort nl. sateliet tv. Digitale tv zonder rode knop is zalig.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Caey schreef:Hoe doe je dat eigenlijk 60gig downloaden?
Allé je kan wel van die linux toestanden downloaden, maar als je 7 keer per week van distro verrandert dan denk ik dat uw limiet nog het minste van uw zorgen is.
hoeveel download jij dan 10gb ? Hoe doe je dat eigenlijk je modem uitzetten en alleen de laatste dag van de maand surfen ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Ofloo schreef: hoeveel download jij dan 10gb ? Hoe doe je dat eigenlijk je modem uitzetten en alleen de laatste dag van de maand surfen ?
Niet iedereen trekt elke maand ddos zoals jij hé ...
Gebruikersavatar
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04

ditCh schreef:
Ofloo schreef: hoeveel download jij dan 10gb ? Hoe doe je dat eigenlijk je modem uitzetten en alleen de laatste dag van de maand surfen ?
Niet iedereen trekt elke maand ddos zoals jij hé ...
Jij kan er ook wel wat van als ik het mij goed herinner met je UPC extreme :wink:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

hellsnake schreef: Jij kan er ook wel wat van als ik het mij goed herinner met je UPC extreme :wink:
Leugens !
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”