Bowers & Wilkins Formation Bar

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Jorrian1990
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2021, 01:38

Enkele weken geleden heb ik de B&W Formation Bar aangeschaft. Eerste indruk: wat een subliem geluid. Echter na enkele weken kwam de teleurstelling. Ik was serie aan het kijken op TV en het geluid begon te stotteren, met als gevolg daarvan dat er een constant terug kerende tik/klap uit de soundbar kwam. Ik heb de stekker eruit gehaald, terug erin, en het constant terug kerend geluid kwam weer terug. Ook zonder optische kabel erin. Factory reset gedaan, maar ook toen kwam het geluid weer terug, zonder ik hem überhaubt weer had gekoppeld in de app. Stekker eruit gehaald en er uit gelaten. ‘s Avonds weer geprobeerd en wat blijkt? Hij deed het weer! Ik heel blij en ben hem verder gaan gebruiken. Een paar dagen later wilde ik de app van radio sublime afsluiten, ik had deze over mijn B&W Formation set staan vanaf mijn Iphone. Wat gebeurd er? Het tikkende/klappende geluid deed zich weer voor en ik moest de stekker er weer uit halen. Een dag later de stekker er weer in gedaan, en hij werkte weer. Tot we 's avonds tv zaten te kijken via de tv decoder, het geluid begon weer te stotteren en daar was het constant tikkende/klappende geluid weer. Ondertussen is hij al een keer voor reparatie weggeweest waarbij het moederbord vervangen is, maar het probleem was na een week al weer terug. Nu staat hij weer aangemeld voor reparatie bij de leverancier. Het lijkt wel op een software fout denk ik. Heeft iemand dit probleem al eerder ondervonden? Mijn 5.1 set van B&W Formation (Formation Bar, 2 x Flex en Sub) zit aangesloten op een Samsung QE55Q950R 8K televisie van 2019. Dat moet op zich ook geen probleem zijn lijkt me, en daar buiten gebeurt het ook als er geen optische kabel zit aangesloten. Het gebeurt ook als ik de soundbar niet koppel met de Subwoofer (Formation Bass) en de achter speakers (2x Formation Flex). Ik ben benieuwd of iemand dit probleem ook heeft ondervonden!
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”