https://twitter.com/KBC_BE/status/1231980014180143105
Ik kan alvast niet meer wachten

Slafes schreef:Stefan, moet je nu in elk topic aanhalen dat we beter terugvliegen naar ponskaart jaren? Ik vraag me af wat je op een techforum doet eigenlijk.
Dit is hier toch geen seniorennet? Ben je verplicht om het te gebruiken? Nee. Wel dan. Kies de optie die u het best past, klaar.
CCatalyst schreef:Bij KBC moet je wel altijd "eerst zien dan geloven" toepassen op hun Tweets. Ze spreken al jaren over Apple Pay maar de realisatie blijft uit. In Ierland konden ze er daarentegen niet rap genoeg mee zijn.
blaatpraat schreef:Ik herinner me nochtans altijd dit als antwoord op de vraag: "Apple Pay staat voorlopig niet op de planning".
Dit is vziw de eerste keer dat ze erover spreken dus.
Zorba schreef:Tenzij ze weten dat bv ING of Belfius binnen enkele weken aankondigt om Apple Pay te ondersteunen en zo te vermijden dat er nog extra klanten zouden overstappen?
CCatalyst schreef:Zorba schreef:Tenzij ze weten dat bv ING of Belfius binnen enkele weken aankondigt om Apple Pay te ondersteunen en zo te vermijden dat er nog extra klanten zouden overstappen?
Er zal idd wel iets meer achter zitten. Ze hebben er een deel naar BNPPF zien vertrekken indertijd en ze willen dat wellicht niet herhaald zien.
Btw nog maar vorige maand heeft er hier iemand op het forum nog eens gevraagd naar Apple Pay bij KBC en toen was het antwoord nog volmondig nee daar Apple "onmogelijke" eisen had (lees: de transactiekosten zijn relatief hoog en ze mogen ze van Apple niet doorrekenen aan de klant - wat ze anders wel doen).
macamba schreef:Ga Fortis / hello bank opzeggen.
stefan1234 schreef:Je bent in dit land wel verplicht steeds je identiteitskaart bij te hebben. En in voorkomend geval je rijbewijs en badge van 't werk. Dus wat het praktisch voordeel is van een 1 millimeter dunnere portefeuille ontgaat mij.
CCatalyst schreef:wie Apple Pay echt wil zal ondertussen wel al van grootbank veranderd zijn
CCatalyst schreef:Dat gezegd zijnde gebruik ik Apple Pay nu al sinds de introductie bij BNPPF en ik zou niet meer terug willen.
DarkV schreef:Waarom zou je van bank moeten veranderen... ik heb gewoon een extra gratis rekening genomen bij Hello Bank voor Apple Pay.
devilkin schreef:
De enige reden dat ik zie is omdat de Hellobank app tov de KBC app wel van een ander kaliber is.
Hellobank app kan minder, maar voelt zoveel trager & minder afgewerkt aan...
devilkin schreef:Hellobank app kan minder, maar voelt zoveel trager & minder afgewerkt aan...
devilkin schreef:Mensen moeten natuurlijk ook beseffen dat het ook first-world-problems met zich meebrengt. Als je GSM/smartwatch plat is, is het ook gedaan met betalen.
devilkin schreef:stefan1234 schreef:Je bent in dit land wel verplicht steeds je identiteitskaart bij te hebben. En in voorkomend geval je rijbewijs en badge van 't werk. Dus wat het praktisch voordeel is van een 1 millimeter dunnere portefeuille ontgaat mij.
Dat het kan. Keuze. Dat je kan betalen met je Apple watch.
Feit dat als je weer een kaartje minder op zak moet hebben je binnenkort met nog enkel je ID + rijbewijs (indien van toepassing) genoeg hebt en je niet nog 3-4 andere kaarten moet meezeulen.
zeu·len (zeulde, heeft gezeuld) 1met moeite voortslepen, sjouwen
devilkin schreef:De rest gebruikt het niet, kous af. Stop whining about it.
depeje schreef:Maar dus zelfs als ik het zelf niet gebruik, moet ik er wel voor betalen
Tiens. Je kan toch gewoon een pdf rapport opvragen waar alles instaat, volgens datum, in touch?ub4b schreef:Ik wacht nog steeds op het chronologisch kunnen afdrukken van verrichtingen in hun PDF exports op KBC touch. 1x per jaar bel ik dus naar de bank om alle verrichtingen als een PDF te exporteren, hun programma kan het wel. Belachelijk anno 2020, want vroeger dus in 2010 ging dit wel met KBC Online.
De prioriteiten liggen bij KBC duidelijk anders.
macamba schreef:Daar zit voor de banken natuurlijk een behoorlijk verdienmodel in: klanten die hun kaarten buiten de eurozone gebruiken flink uitmelken
devilkin schreef:ub4b schreef:Ik wacht nog steeds op het chronologisch kunnen afdrukken van verrichtingen in hun PDF exports op KBC touch. 1x per jaar bel ik dus naar de bank om alle verrichtingen als een PDF te exporteren, hun programma kan het wel. Belachelijk anno 2020, want vroeger dus in 2010 ging dit wel met KBC Online.
De prioriteiten liggen bij KBC duidelijk anders.
Tiens. Je kan toch gewoon een pdf rapport opvragen waar alles instaat, volgens datum, in touch?
Dat heb ik toch al gedaan voor de vzw waar penningmeester voor was.
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Terug naar “Elektrische apparaten”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten