Gezocht: tijdbeheer omgeving voor bedrijf

Alles over programmeren en development binnen de IT-wereld
Plaats reactie
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

We zijn op zoek naar een Tijdsbeheer omgeving voor al onze Europese kantoren, het gaat dan al snel over meer dan 2000 mensen.
In onze vestiging in België gebruiken we Bodet/Kelio, maar ik vrees dat dat niet goed meeschaalt, en de nadruk ligt daar eerder op boekingsterminals en toegangscontrole.

Wie heeft er de gouden tip voor zo'n platform met de volgende kenmerken:

- Zeer gebruiksvriendelijk voor de eindgebruiker (werknemer dus)
- Eenvoudige opvolging (ontbrekende entries toevoegen) en rapportering
- Cloud based
- vanop Desktop en mobile
- Azure AD integratie

Iemand ervaring?
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bedoel je timebooking? We hebben een tijdje met Harvest (https://www.getharvest.com/) gewerkt voor we naar een ERP systeem overschakelden. Erg gebruiksvriendelijk, en ik denk dat het aan je eisen voldoet. Ik vond het wel duur voor wat het eigenlijk is.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Net even rondgeklikt in de test account, maar dat lijkt me meer toegespitst op projecten, wij zoeken eerder een veel simpelere opzet met begintijd van je werkdag en eindtijd... Beheer van dienstreizen en verlofaanvragen is een mooie plus, maar zo uitgebreid als "dit uur heb ik aan X gewerkt, en toen een kwartier aan Y" moet het zeker niet zijn.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 604
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 48 keer

Amano Europe ?
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 956
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 91 keer

Protime misschien?

Als je geld teveel hebt: SuccessFactors Employee Central inclusief Timesheet configuratie (optioneel met Jay Cloud integratie) --> complete overkill voor je noden, but if so dan mag je me altijd eens contacteren ;)
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

Harvest is inderdaad bedoeld voor timebooking/toewijzen van uren aan een klant. Kijk evt eens wat mijn dorpsgenoten van GET (https://www.get.be) in hun gamma hebben.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

wij hebben xtremis van get hiervoor, dat lijkt nu primetime te hebben als opvolger.
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1301
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Op mijn vorige job maakten we gebruik van IonBIZ Timesheets hiervoor.
Lijkt mij mogelijk hier wat je zoekt.

Enkel Azure weet ik niet (gebruikten we toen niet), maar ik weet dat het bedrijf zaken ontwikkeld op vraag van de gebruiker...
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Effe dit topic half hijacken:
Als er mensen zijn die goedkope/gratis solutions kennen (al is het software only), mag je ze altijd meegeven.
Ik zit vaak in kleine "we hebben budget voor niks maar willen alles" omgevingen waar dit soort informatie soms zeer welkom is.
Alsook zou het een handige persoonlijke manier kunnen zijn om mijn uren bij te houden, want ik hou dit (zoveel mogelijk) glijdend en als ITer zijn overuren uiteraard schering en inslag.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

Wij gebruiken het Amerikaanse humanity.com. noemde vroeger shiftplanning.com .

Ideaal voor aantal freelancers die we plannen.

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk
Bertvdp
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2019, 15:29

Met PROTIME hebben we een ideale oplossing voor (Europese) multinationals. We kunnen ons systeem zo opzetten dat er rekening wordt gehouden met de wensen en verwachtingen van de groep, terwijl de nationale/lokale wetgeving en afspraken optimaal worden gerespecteerd.
Meer info kan je alvast vinden op http://www.protime.eu

Kunnen we hierover eens bellen om af te stemmen en een afspraak in te plannen?
Hopelijk tot snel,
Bert VdP
0478805683
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

ITnetadmin schreef:Effe dit topic half hijacken:
Als er mensen zijn die goedkope/gratis solutions kennen (al is het software only), mag je ze altijd meegeven.
Ik zit vaak in kleine "we hebben budget voor niks maar willen alles" omgevingen waar dit soort informatie soms zeer welkom is.
Alsook zou het een handige persoonlijke manier kunnen zijn om mijn uren bij te houden, want ik hou dit (zoveel mogelijk) glijdend en als ITer zijn overuren uiteraard schering en inslag.
In dit geval weinig hulp (niet mijn domein) maar gebruik dan regelmatig osalt.com (stale, denk niet dat ze nog updaten) of alternativeto.net (wel soms spam). Voor volledig ERP is er odoo/openerp maar hou zelf niet zo van 'nu commercieel, morgen niet meer' producten en enige keer dat ik het bekeken heb was het overkill voor wat nodig was.
Plaats reactie

Terug naar “Development”